Μπορεί στην ελληνική αγορά τα στέισον να μην είναι τόσο δημοφιλή όσο στην Ευρώπη, ωστόσο έχουν αποκτήσει το πιστό τους κοινό, το οποίο αναζητά τους χώρους, χωρίς όμως να κάνει παραχωρήσεις στην εξωτερική εμφάνιση, την οδική συμπεριφορά, ή άλλους τομείς όπως οι επιδόσεις και η κατανάλωση.Βρισκόμαστε, λοιπόν, στην άλλη άκρη της Ευρώπης, στο Πόρτο της Πορτογαλίας για να έρθουμε σε μία πρώτη επαφή με το νέο Opel Astra Sport Tourer, τη στέισον βάγκον δηλαδή εκδοχή του δημοφιλούς χάτσμπακ.Πρόκειται για τη 10η γενιά του Opel Astra και οφείλουμε να πούμε πως η πορεία του μοντέλου είναι άκρως επιτυχημένη (ενδεικτικά 5,3 εκατομμύρια είναι οι πωλήσεις του). Όσο για τα στέισον, η ιστορία της Opel ξεκινά το 1951 με το Kastenwagen, συνεχίζει με το Record Karavan (1953) και το 1963 παρουσιάζει το Kadett A. Με λίγα λόγια, έχει μία ισχυρή παρουσία άνω του μισού αιώνα…Ερχόμενοι, τώρα στο νέο Opel Astra Sports Tourer, όπως είναι φυσικό φέρει πολλά κοινά στοιχεία με το χάτσμπακ που έχουμε ήδη γνωρίσει, όμως -ως γνήσιο tourer- επικεντρώνεται στους χώρους και την πρακτικότητα στο εσωτερικό, χωρίς να χάσει τα δυναμικά στοιχεία του 5θυρου.
Με το τρόπο που παρουσιάζεται η είδηση, μου έδωσε την εντύπωση ότι: ή ο παρουσιαστής δημοσιογράφος έχει κάτι με την opel και έκανε αγγαρεία για να γράψει το άρθρο, ή ότι το εν λόγω μοντέλο δεν αξίζει και εχει πολλά μειονεκτήματα!! Θα παρακαλέσω, σε επόμενο του άρθρο, να γράψει και τα προσωπικά του συμπεράσματα για μας τους υποψήφιους αγοραστές.
Με το τρόπο που παρουσιάζεται η είδηση, μου έδωσε την εντύπωση ότι: ή ο παρουσιαστής δημοσιογράφος έχει κάτι με την opel και έκανε αγγαρεία για να γράψει το άρθρο, ή ότι το εν λόγω μοντέλο δεν αξίζει και εχει πολλά μειονεκτήματα!! Θα παρακαλέσω, σε επόμενο του άρθρο, να γράψει και τα προσωπικά του συμπεράσματα για μας τους υποψήφιους αγοραστές.
Απάντηση: Αγαπητέ, δεν είναι δοκιμή το άρθρο μας. Είναι πρώτη επαφή από την οδήγηση του αυτοκινήτου στο εξωτερικό.
Αμα τον τάιζε όπως τουs ταίζει το γκρούπο σε κάθε παρουσίαση να δείς τι θα γράφανε,διθυράμβους.
Ο 1.4 turbo βενζινης δε θα ερθει;
Switch to Korean and Japan vendors and leave the promoters of the EU models cold and wet...just a first reaction to the first negative review...