Η εικόνα στο εσωτερικό δεν παρουσιάζει σημαντικές αλλαγές έναντι του πεντάθυρου i30 N, ωστόσο κι εδώ υπάρχουν αποκλειστικές πινελιές. Για παράδειγμα οι κόκκινες ραφές σε τιμόνι και καθίσματα και οι επίσης κόκκινες ενθέσεις στους αεραγωγούς είναι στοιχείο exclusive του Fastback N. Oι πιο παρατηρητικοί θα δούν επίσης ότι στο τιμόνι τα μπουτόν της παραμετροποίησης και το «Ν», αριστέα και δεξιά αντίστοιχα είναι σκουρόχρωμο φινίρισμα πλέον αντί για το τυπικο γαλάζιο που είχε λανσάρει η πεντάθυρη έκδοση. Φυσικά, μπόλικο αλουμίνιο, ένα σετ από πολύ καλά σχεδιασμένα καθίσματα εμπρός και μια άριστη θέση οδήγησης (ίσως ένα κλικ πιο ψηλή στο Fastback; έτσι μας φάνηκε)έρχονται να φτιάξουν έναν εξαιρετικό χώρο «εργασίας» για τον γρήγορο οδηγό, ο οποίος πάντως και στην καθημερινότητα θα εκτιμήσει το υψηλό επίπεδο συνδεσιμότητας αλλά και την πλήρη φαρέτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων: από αποφυγή σύγκρουσης, μέχρι έλεγχο λωρίδων, αναγνωριση κοπωσης κλπ..
Οι χώροι για τους επιβάτες δεν έδειξαν να έχουν διαφορά έναντι του απλού Fastback, ωστόσο το πορτ-μπαγκάζ το οποίο ξεκινά από 450 λίτρα, πέφτει στα 436 στην περίπτωση που τοποθετηθεί πίσω η μπάρα ακαμψίας, η οποία βρίσκεται πίσω από το πίσω κάθισμα.