Το όνομα Subaru στην Ελλάδα έχει συνδυαστεί κατά κύριο λόγο με το σκληροπυρηνικό WRX και κατά δεύτερο με το Forester, ενώ η γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας τα τελευταία χρόνια έχει εμπλουτιστεί με τα Outback και XV.
Πλέον, θα έχουν στην παρέα τους και το 5o μέλος της οικογένειας, εν ονόματι Levorg, το οποίο το είδαμε πρόσφατα στην Έκθεση «Αυτοκίνηση 2015». Και για όσους απορούν για την ονομασία του, πρόκειται για συνδυασμό των λέξεων «legacy», «revolution» και «touring», επαληθεύοντας την δέσμευση της ιαπωνικής φίρμας να συνεχίσει την θρυλική κληρονομιά της.
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Subaru, «Πλειάδες Motors», έφερε στην Ελλάδα τρία Levorg (έστω και με ιταλικές πινακίδες) και είχαμε την ευκαιρία να τα οδηγήσουμε μέχρι το Γαλαξίδι και πίσω, παίρνοντας μια ισχυρή πρώτη γεύση.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα, μας δόθηκε η δυνατότητα να κινηθούμε τόσο εθνικό οδικό δίκτυο, όσο και σε επαρχιακό, με τον καιρό να ακολουθεί σε «ποικιλία», καθώς ο ήλιος και οι βροχοπτώσεις εναλλάσσονταν κατά την διάρκεια του ταξιδιού μας.
Το νέο Levorg είναι ένα επιβλητικό station wagon, με υπέρ του δέοντος σπορ γραμμές και χώρους για 5 επιβάτες συν τις αποσκευές τους.
PAIDIA DEN EINAI AKRIVO GIA TOYS PARAKATO LOGOYS 1 EINAI SUBARU KAI EINAI MADE IN JAPAN 2 EXEI TO KALITERO TETRAKINITO SISTIMA POY EINAI POLI SIMANTIKO, KAI OPOS EIPA EINAI MADE IN JAPAN KATI POU LEI PARA POLLA, GIA MENA I TIMI TOY AYTOKINITOY EINAI POLI KALI
Στατικά τουλάχιστον, ήταν εντυπωσιακό: Τεράστιοι χώροι σε μέγεθος Α4 και ορατότητα παλιάς εποχής, παρά την αριστεία στην παθητική ασφάλεια.
Το μόνο που λείπει είναι μία downsized προσθιοκίνητη έκδοση, για να πέσει τιμολογιακά κάτω από το "σύνδρομο 316"...
Καλά κάνει και δείχνει τι είναι. ΔΕΝ είναι κουτί, όπως άλλα SW, ΔΕΝ είναι ψευτο-ΤΕΤΡΑ.
Μπράβο στη Subaru, γιατί σε κανενός downsizing το όνομα ΔΕΝ θυσιάζει αυτά που την έκαναν ότι είναι.
Btw, αυτό μπορείς να το τοποθετήσεις στην είσοδο της στροφής, ενώ ΚΑΠΟΙΑ άλλα ΟΧΙ.
Στα 25000 χρεώνεσαι (πολλά ή λίγα) και το παίρνεις. Παραπάνω όχι, θα πάει άκλαυτο με αυτές τις τιμές. Όσο vallue for money και να είναι αντικειμενικά (προσωπικά πιστεύω πως δεν είναι) τόσα money δεν υπάρχουν. Πάντως ένα τέτοιο μοτέρ έλειπε εδώ και πολλά χρόνια από τα subaru. Περιμένουμε το impreza
Ενα από τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν. Η μεγάλη εμπλοκή της subaru στους αγώνες φαίνεται κι εδώ. Περιμένουμε βέβαια το impreza που θα είναι σκέτη κόλαση.
Δυστυχώς όμως για τους περισσότερους από μας, δε θα το "χαρούμε" αλλά θα το βλέπουμε στο δρόμο... λίγοι οι τυχεροί που θα το οδηγήσουν!
Καλά κάνει και δείχνει τι είναι. ΔΕΝ είναι κουτί, όπως άλλα SW, ΔΕΝ είναι ψευτο-ΤΕΤΡΑ.
Μπράβο στη Subaru, γιατί σε κανενός downsizing το όνομα ΔΕΝ θυσιάζει αυτά που την έκαναν ότι είναι.
Btw, αυτό μπορείς να το τοποθετήσεις στην είσοδο της στροφής, ενώ ΚΑΠΟΙΑ άλλα ΟΧΙ.
PAIDIA DEN EINAI AKRIVO GIA TOYS PARAKATO LOGOYS 1 EINAI SUBARU KAI EINAI MADE IN JAPAN 2 EXEI TO KALITERO TETRAKINITO SISTIMA POY EINAI POLI SIMANTIKO, KAI OPOS EIPA EINAI MADE IN JAPAN KATI POU LEI PARA POLLA, GIA MENA I TIMI TOY AYTOKINITOY EINAI POLI KALI
Στατικά τουλάχιστον, ήταν εντυπωσιακό: Τεράστιοι χώροι σε μέγεθος Α4 και ορατότητα παλιάς εποχής, παρά την αριστεία στην παθητική ασφάλεια. Το μόνο που λείπει είναι μία downsized προσθιοκίνητη έκδοση, για να πέσει τιμολογιακά κάτω από το "σύνδρομο 316"...
Καλά κάνει και δείχνει τι είναι. ΔΕΝ είναι κουτί, όπως άλλα SW, ΔΕΝ είναι ψευτο-ΤΕΤΡΑ. Μπράβο στη Subaru, γιατί σε κανενός downsizing το όνομα ΔΕΝ θυσιάζει αυτά που την έκαναν ότι είναι. Btw, αυτό μπορείς να το τοποθετήσεις στην είσοδο της στροφής, ενώ ΚΑΠΟΙΑ άλλα ΟΧΙ.
Στα 25000 χρεώνεσαι (πολλά ή λίγα) και το παίρνεις. Παραπάνω όχι, θα πάει άκλαυτο με αυτές τις τιμές. Όσο vallue for money και να είναι αντικειμενικά (προσωπικά πιστεύω πως δεν είναι) τόσα money δεν υπάρχουν. Πάντως ένα τέτοιο μοτέρ έλειπε εδώ και πολλά χρόνια από τα subaru. Περιμένουμε το impreza
Ενα από τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν. Η μεγάλη εμπλοκή της subaru στους αγώνες φαίνεται κι εδώ. Περιμένουμε βέβαια το impreza που θα είναι σκέτη κόλαση. Δυστυχώς όμως για τους περισσότερους από μας, δε θα το "χαρούμε" αλλά θα το βλέπουμε στο δρόμο... λίγοι οι τυχεροί που θα το οδηγήσουν!
Καλά κάνει και δείχνει τι είναι. ΔΕΝ είναι κουτί, όπως άλλα SW, ΔΕΝ είναι ψευτο-ΤΕΤΡΑ. Μπράβο στη Subaru, γιατί σε κανενός downsizing το όνομα ΔΕΝ θυσιάζει αυτά που την έκαναν ότι είναι. Btw, αυτό μπορείς να το τοποθετήσεις στην είσοδο της στροφής, ενώ ΚΑΠΟΙΑ άλλα ΟΧΙ.
TO AYTOKINITO DEN EINAI AKRIVO GIATI PROTA APO OLA EINAI SUBARU, EINAI MADE IN JAPAN PO LEI PARA POLLA, KAI EXEI TO KALITERO SISTIMA TETRAKINIS
Για ποιο λόγο μόνο αυτόματο ρε Subaru???
Τεράστιοι χώροι = Subaru (Εξωτερικό) μέγεθος = (Σαν του) Α4
Τεράστιους χώρους το Α4??