Από όποια γωνία και αν το κοιτάξεις, το νέο Opel Astra δείχνει πολύ πιο όμορφο και δυναμικό.
Οδηγούμε: Νέο Opel Astra
48.284 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2015)
Όμορφο μέσα και έξω, ελαφρύ, με τεχνολογίες που συναντάς σε μεγαλύτερες κατηγορίες και με νέα γκάμα κινητήρων, το νέο Opel Astra δικαίως οραματίζεται την κορυφή.
Mε μια ματιά-Η 5η γενιά του Opel Astra-Ελαφρύτερο και πιο compact-Με κινητήρες turbo από 1,0 λτ.-Στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
Το μικρομεσαίο της Opel έχει μακριά ιστορία. Ξεκίνησε το 1936 ως Kadett και έως σήμερα, στην 11η γενιά (ή 5η ως Astra με κωδικό γράμμα Κ) έχει πουλήσει 24 εκατομμύρια κομμάτια. Στόχος της νέας γενιάς είναι να συνεχίσει την επιτυχημένη αυτή πορεία -είναι άλλωστε από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα στην Ευρώπη- προτάσσοντας αυτό που ορίζει η εποχή, δηλαδή προηγμένες τεχνολογίες.
Είναι ενδεικτικό μάλιστα, ότι κατά την πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας οι άνθρωποι της Opel χρησιμοποίησαν πολλές φορές τον όρο «εκδημοκρατικοποίηση των τεχνολογιών», θέλοντας να τονίσουν τα νέα στοιχεία που φέρνει. Τα σημαντικότερα εξ αυτών ήταν το νέο σύστημα matrix-led φώτων (σ.σ για το οποίο μάλιστα είχαν οργανώσει και νυκτερινή οδήγηση) και η υπηρεσία OnStar. Σημειώνουμε ότι το μοντέλο σχεδιάστηκε σε λευκό χαρτί, όπως μας ανέφεραν περήφανα οι ίδιοι, και πραγματικά δικαίως μπορούν το ισχυρίζονται. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Σημαντική δίαιτα έχει γίνει στο μοντέλο, αφού έχουν αφαιρεθεί από 120 έως 200 κιλά.
Φίλε Μαρίνο από ότι έχει αποδειχτεί τελικά τα αμάξια του gpoup vw τελικά είναι 2-3 σκαλιά κάτω και από μηχανολογικής,ηλεκτρικών,τώρα καυσαερίων πλευράς και σε διάφορες άλλες αβαρίες,και όχι αν είναι το ταμπλό μαλακό με κορυφαία συναρμογή σύμφωνα με το moto του autotriti και όχι τα υπόλοιπα όπως θέλεις να λές και να νομίζεις,χαλάω και το κέφι στο αγαπητό autotriti που λέω για το gpoup vw,αλλά τι να κάνουμε είναι η αλήθεια και η ωμή πραγματικότητα.Το gpoup vw μόνο marketing έχει φοβερό από ότι έχουμε δεί τόσα χρόνια.Παρακαλώ μην το κόψεις autotriti.
Σε αυτή την κατηγορία 4 αυτοκίνητα πάρχουν: ΚΙΑ CEE'D, TOYOTA AURIS, HYUNDAI i 30, Alfa Giulietta... Όλα τα άλλα είναι....Αφήστε δε που το νέο ASTRA είναι κακάσχημο....Αντιγραφή, Leon προηγούμενης γενιάς, CEE'D , Giulietta...Τίποτα το ιδιαίτερο για μία ακόμη φορά από την OPEL...Εκτός του Insignia βέβαια...
σε αυτη την κατηγορια, μεχρι στιγμης, χωρις να γνωριζουμε το νεο αστρα ακομα, αν εξαιρεσουμε την εμφανηση που ειναι υποκειμενικο θεμα, λαμβανοντας υποψιν και την τιμη αγορας, το κορυφαιο ειναι το focus. Με τον κορυφαιο κινητηρα εδω και τεσσερα συναιχομενα χρονια, σε 100, 125, 150 και 182 ιππους, με κορυφαια οδικη συμπεριφορα, πολυ καλη ποιοτητα, αρκετα καλους χορους, εξαιρετικη αξιοπιστια, και εξαιρετικη παθητικη ασφαλεια.
Πραγματικα πολυ ωραιο αυτοκινητο (γουστα ειναι αυτα) θα ηθελα και η χωρα μου να εφτιαχνε καποτε ενα τετοιο προιον!! Δεν θελω ομως να σας απογοητευσω αλλα ετσι οπως καταντησαν τη χωρα μας οι Εθνοπατερες, οι Σωτηρες, οι Φωστηρες και βαλτε με το νου σας ο,τι αλλο , δυστυχως μονο για να κοιταζουμε θα ειναι πλεον !
Υπεροχο το νεο ASTRA και μονο η GIULIETTA το ξεπερναει σε ομορφια και εχει και το ονομα της OPEL,Aπαντηση και σε δυο σχολιαστες.Φιλε alekos βασικα δεν με ενδιαφερει αν μοιαζει με αλλα εχει τη δικη του προσωπικοτητα.Καλα αυτα που αναφερεις με εξαιρεση το ΤΟΥΟΤΑ καλο,αξιοπιστο αλλα κακασχημο στο πισω μερος τουλαχιστον.Και στο φιλο Μαρινο αυτα που αναφερεις ειναι αθλια και δεν αξιζουν τα σηματα τους.Ειμαι κατοχος GOLF V πολυ ευχαριστημενος αλλα καποια στιγμη αυτο το σχημα πρεπει να αλλαξει,εννοειται φυσικα οτι δεν θα το ξαναπροτιμησω αν δεν αλλαξει σχεδιαστικη γραμμη.Οι κατοχοι BMW 1,AUDI A3,A CLASS τουλαχιστον στην πλειοψηφια τους,τα αγοραζουν για το σημα που φερουν και γιατι χαριζει πρεστιζ και τιποτε ουσιωδες.Χωρια που δινουν μια περιουσια για να τα παρουν.
ρε παιδιά, ηταν τυπογραφικο..αναζητω μεχρι 15-16 χιλιαρικα , ειδα κατι προσφορες στα 17500, κασκαι-ASX, παιζει και η Τζουλιετα , αλλα για μενα δεν είναι ουτε οικογενμειακο.ουθτε σπορ, με 1,5 τονο βαρος, και με 5 χρονια στην παραγωγη , ακυρώνεται, Βλεπω εκ του μακρόθεν και το Ισινια, αλλα δε το πλησιάζω, δεν μου αρεσει η ποιοτητα κατασκευης και το φινίρισμα .μου φαινεται χωρις λογο ογκώδες για τις ελληνικες οικογενειακες απαιτησεις....ειδα προσφορα στο από 18 χιλιαδες, επισης δεν πολύ με ενδιαφερει ο εξοπλισμος σε ένα αμαξι, αρκούντως...το από .....αυτό ψαχνω, Τωρα δεν βλεπω και αλλα , το Αβενσις, και αυτό εγγλεζικο..χωρις να είναι ομορφο ..εχει προσιτη τιμη αγορας ..αλλα δεν με ελκει, γιαυτο , λεω να περιμενω για το σενταν αστρα,αυτο το αστρα σενταν που υπηρξε, ηταν ομορφο ,πολύ καλο αμαξι, αλλα δεν ξερω γιατι δεν πουλησε..ελαχιστα εχω δει σε σχεση με το αστρα χατσ......
Σε αυτη την κατηγορια μπορει να υπαρχουν παρα πολλα αυτοκινητα, αλλα οπως εχει γινει το θεμα απο τιμες, τελη, μελοντικες εφνιδιαστικες φορολογιες κλπ, καλο θα ηταν να δουμε ενα συγκριτικο σε ολα οσα εχουν χιλιαρι 3κυλινδρο βενζινης. Υ.Γ Κι αν θα φτανει ο ελληνας να αγορασει κι αυτον τον κινητηρα στην κατηγορια κι οχι απλα χιλιαρι στη μινι...
βεβαια , και η χρυση τομή, η Σεβρολετ κρουζ, ανω του μεσου ορου στην ποιοτητα κατασξευης και στα εξοδα συντηρησης, και με τον 1,4 140 δυναμη που ειχε η οπελ, φημες λενε πως αυτος ο κινητήρας είναι ενεργοβορος, η οπελ ηδη τον εχει αλλαξει, με 130 και 150 δυναμη , θα είναι κριμα να φυγει από την Ευρωπη η σεβρολε, εχω δει το νέο Κρουζ που παρουσιαστηκε .είναι αμαξαρα,,πολύ ομορφο, σπορι σενταν, εμπνευσμενο αμαξι, δεν ειπαν αν θα το φερουν στην Ευρωπη.....μπορει τωρα με αυτά που εκανε η WV οι Αμειρικανοι να το ξανασκευφτουν και να το φερουν στην Ευρωπη.....Μπορει να μας γνωρισει πιο πολλα ,
για το νέο Κρουζ το site;
επειδή σκέπτομαι για αγορα καινουργιου αυτοκινητου, μεσαιας κατηγοριας, και κατοχος μαζντας 323 ,15 ετιας + , το ψαχνω, για το νέο 3 , δεν υπαρχει στην Ελλαδα ακομη η εταιρια, και μαλλον θα εχει γυρω στα 20χιλιαρικα με τον 15 κυβικων βεντζινης, μαλλον ακριβο, το πεζω 308, χωρις σενταν εκδοση γυρω στα 18 χιλιαρικακαι αυτό με τον 1,2 τούρμπο, με ατοκο διακανονιμσο στο μισο ποσο, στα υποψιν , το βολβο ..δεν τα κοιταζωχα, για προσωπικούς λόγους, με κατι ΚΙΑ Ηουνται ,δεν θελω να μπλέξω, το φορντ φοκους και ειδικα το σενταν δεν μου αρεσει και εχει 18 χιλιαρικα +, το αουρις και κορολλα..μπορει αλλα μαλλον όχι επειδή δεν είναι κατασκευασμένα στην Ιαπωνια, το ιδιο και για το Κασκαι, εγγλεζικο και επειδή δεν μου αρεσει που εχει ..πουλησει παρα πολύ...!το ΑSX της μιτσουμπισι αν και προσιτο ,και γιαπωνεζικο, είναι συντηριτικο και δεν με εμπνεει , αλλα στα υποψη γιατι είναι λογικη αγορα, μενει το αστρα, δεν ξερω εάν εχει ακομη συνεργασια με την GM, αλλα και μονη να είναι η οπελ...αν εχει το χατσ η και το σενταν γυρω στα 15-26 χιλιαρικα, είναι νέο αμαξι , με φτηνη συντηρηση.. αν κατασκευαζονται στην γερμανια, τοτε ..μπορει πολύ πιθανα να είναι το επομενο αμαξι...υπαρχει ακτι άλλο; δεν θελω μπλεξίματα με ρενω και σιτροεν ..δεν μου αρεσεουν ....τελικα ..μαλλον οπελ εκτος και αν η Μαζντα κανει προσφορες όταν θα ερθει στην ελλαδα αρχες του χρλονου...αν το νέο 3 αρι εχει γυρω στα 15 -16 χιλιαρικα θα σκισει στις πολησεις..έιναι δυνατο να γινει κατι τετοιο;
Φίλε Μαρίνο από ότι έχει αποδειχτεί τελικά τα αμάξια του gpoup vw τελικά είναι 2-3 σκαλιά κάτω και από μηχανολογικής,ηλεκτρικών,τώρα καυσαερίων πλευράς και σε διάφορες άλλες αβαρίες,και όχι αν είναι το ταμπλό μαλακό με κορυφαία συναρμογή σύμφωνα με το moto του autotriti και όχι τα υπόλοιπα όπως θέλεις να λές και να νομίζεις,χαλάω και το κέφι στο αγαπητό autotriti που λέω για το gpoup vw,αλλά τι να κάνουμε είναι η αλήθεια και η ωμή πραγματικότητα.Το gpoup vw μόνο marketing έχει φοβερό από ότι έχουμε δεί τόσα χρόνια.Παρακαλώ μην το κόψεις autotriti.
Σε αυτή την κατηγορία 4 αυτοκίνητα πάρχουν: ΚΙΑ CEE'D, TOYOTA AURIS, HYUNDAI i 30, Alfa Giulietta... Όλα τα άλλα είναι....Αφήστε δε που το νέο ASTRA είναι κακάσχημο....Αντιγραφή, Leon προηγούμενης γενιάς, CEE'D , Giulietta...Τίποτα το ιδιαίτερο για μία ακόμη φορά από την OPEL...Εκτός του Insignia βέβαια...
Σε αυτη τη κατηγορια μονο 3 αυτοκινητα υπαρχουν Ηonda civic,volvo v40,mazda 3 ,
σε αυτη την κατηγορια, μεχρι στιγμης, χωρις να γνωριζουμε το νεο αστρα ακομα, αν εξαιρεσουμε την εμφανηση που ειναι υποκειμενικο θεμα, λαμβανοντας υποψιν και την τιμη αγορας, το κορυφαιο ειναι το focus. Με τον κορυφαιο κινητηρα εδω και τεσσερα συναιχομενα χρονια, σε 100, 125, 150 και 182 ιππους, με κορυφαια οδικη συμπεριφορα, πολυ καλη ποιοτητα, αρκετα καλους χορους, εξαιρετικη αξιοπιστια, και εξαιρετικη παθητικη ασφαλεια.
Σε αυτη την κατηγορια μονο 4 αυτοκινητα υπαρχουν: A Class, Bmw σειρα 1, A3, Golf. Ολα τα υπολοιπα ειναι ενα σκαλι κατω.-
Πραγματικα πολυ ωραιο αυτοκινητο (γουστα ειναι αυτα) θα ηθελα και η χωρα μου να εφτιαχνε καποτε ενα τετοιο προιον!! Δεν θελω ομως να σας απογοητευσω αλλα ετσι οπως καταντησαν τη χωρα μας οι Εθνοπατερες, οι Σωτηρες, οι Φωστηρες και βαλτε με το νου σας ο,τι αλλο , δυστυχως μονο για να κοιταζουμε θα ειναι πλεον !
Υπεροχο το νεο ASTRA και μονο η GIULIETTA το ξεπερναει σε ομορφια και εχει και το ονομα της OPEL,Aπαντηση και σε δυο σχολιαστες.Φιλε alekos βασικα δεν με ενδιαφερει αν μοιαζει με αλλα εχει τη δικη του προσωπικοτητα.Καλα αυτα που αναφερεις με εξαιρεση το ΤΟΥΟΤΑ καλο,αξιοπιστο αλλα κακασχημο στο πισω μερος τουλαχιστον.Και στο φιλο Μαρινο αυτα που αναφερεις ειναι αθλια και δεν αξιζουν τα σηματα τους.Ειμαι κατοχος GOLF V πολυ ευχαριστημενος αλλα καποια στιγμη αυτο το σχημα πρεπει να αλλαξει,εννοειται φυσικα οτι δεν θα το ξαναπροτιμησω αν δεν αλλαξει σχεδιαστικη γραμμη.Οι κατοχοι BMW 1,AUDI A3,A CLASS τουλαχιστον στην πλειοψηφια τους,τα αγοραζουν για το σημα που φερουν και γιατι χαριζει πρεστιζ και τιποτε ουσιωδες.Χωρια που δινουν μια περιουσια για να τα παρουν.
ρε παιδιά, ηταν τυπογραφικο..αναζητω μεχρι 15-16 χιλιαρικα , ειδα κατι προσφορες στα 17500, κασκαι-ASX, παιζει και η Τζουλιετα , αλλα για μενα δεν είναι ουτε οικογενμειακο.ουθτε σπορ, με 1,5 τονο βαρος, και με 5 χρονια στην παραγωγη , ακυρώνεται, Βλεπω εκ του μακρόθεν και το Ισινια, αλλα δε το πλησιάζω, δεν μου αρεσει η ποιοτητα κατασκευης και το φινίρισμα .μου φαινεται χωρις λογο ογκώδες για τις ελληνικες οικογενειακες απαιτησεις....ειδα προσφορα στο από 18 χιλιαδες, επισης δεν πολύ με ενδιαφερει ο εξοπλισμος σε ένα αμαξι, αρκούντως...το από .....αυτό ψαχνω, Τωρα δεν βλεπω και αλλα , το Αβενσις, και αυτό εγγλεζικο..χωρις να είναι ομορφο ..εχει προσιτη τιμη αγορας ..αλλα δεν με ελκει, γιαυτο , λεω να περιμενω για το σενταν αστρα,αυτο το αστρα σενταν που υπηρξε, ηταν ομορφο ,πολύ καλο αμαξι, αλλα δεν ξερω γιατι δεν πουλησε..ελαχιστα εχω δει σε σχεση με το αστρα χατσ......
Σε αυτη την κατηγορια μπορει να υπαρχουν παρα πολλα αυτοκινητα, αλλα οπως εχει γινει το θεμα απο τιμες, τελη, μελοντικες εφνιδιαστικες φορολογιες κλπ, καλο θα ηταν να δουμε ενα συγκριτικο σε ολα οσα εχουν χιλιαρι 3κυλινδρο βενζινης. Υ.Γ Κι αν θα φτανει ο ελληνας να αγορασει κι αυτον τον κινητηρα στην κατηγορια κι οχι απλα χιλιαρι στη μινι...
βεβαια , και η χρυση τομή, η Σεβρολετ κρουζ, ανω του μεσου ορου στην ποιοτητα κατασξευης και στα εξοδα συντηρησης, και με τον 1,4 140 δυναμη που ειχε η οπελ, φημες λενε πως αυτος ο κινητήρας είναι ενεργοβορος, η οπελ ηδη τον εχει αλλαξει, με 130 και 150 δυναμη , θα είναι κριμα να φυγει από την Ευρωπη η σεβρολε, εχω δει το νέο Κρουζ που παρουσιαστηκε .είναι αμαξαρα,,πολύ ομορφο, σπορι σενταν, εμπνευσμενο αμαξι, δεν ειπαν αν θα το φερουν στην Ευρωπη.....μπορει τωρα με αυτά που εκανε η WV οι Αμειρικανοι να το ξανασκευφτουν και να το φερουν στην Ευρωπη.....Μπορει να μας γνωρισει πιο πολλα , για το νέο Κρουζ το site;
Φιλε Σταυρο δεν εχω καταλαβει τι ακριβως ψαχνεις .Εχεις οριο 15-26 χιλιαρικα οπου περιλαμβανονται ολα τα αυτοκινητα ολες οι μαρκες απο σαβουρα εως premium
Περιμενω την μερα που θα ακουσω κανα σχολιο οτι ειναι και premium!!
επειδή σκέπτομαι για αγορα καινουργιου αυτοκινητου, μεσαιας κατηγοριας, και κατοχος μαζντας 323 ,15 ετιας + , το ψαχνω, για το νέο 3 , δεν υπαρχει στην Ελλαδα ακομη η εταιρια, και μαλλον θα εχει γυρω στα 20χιλιαρικα με τον 15 κυβικων βεντζινης, μαλλον ακριβο, το πεζω 308, χωρις σενταν εκδοση γυρω στα 18 χιλιαρικακαι αυτό με τον 1,2 τούρμπο, με ατοκο διακανονιμσο στο μισο ποσο, στα υποψιν , το βολβο ..δεν τα κοιταζωχα, για προσωπικούς λόγους, με κατι ΚΙΑ Ηουνται ,δεν θελω να μπλέξω, το φορντ φοκους και ειδικα το σενταν δεν μου αρεσει και εχει 18 χιλιαρικα +, το αουρις και κορολλα..μπορει αλλα μαλλον όχι επειδή δεν είναι κατασκευασμένα στην Ιαπωνια, το ιδιο και για το Κασκαι, εγγλεζικο και επειδή δεν μου αρεσει που εχει ..πουλησει παρα πολύ...!το ΑSX της μιτσουμπισι αν και προσιτο ,και γιαπωνεζικο, είναι συντηριτικο και δεν με εμπνεει , αλλα στα υποψη γιατι είναι λογικη αγορα, μενει το αστρα, δεν ξερω εάν εχει ακομη συνεργασια με την GM, αλλα και μονη να είναι η οπελ...αν εχει το χατσ η και το σενταν γυρω στα 15-26 χιλιαρικα, είναι νέο αμαξι , με φτηνη συντηρηση.. αν κατασκευαζονται στην γερμανια, τοτε ..μπορει πολύ πιθανα να είναι το επομενο αμαξι...υπαρχει ακτι άλλο; δεν θελω μπλεξίματα με ρενω και σιτροεν ..δεν μου αρεσεουν ....τελικα ..μαλλον οπελ εκτος και αν η Μαζντα κανει προσφορες όταν θα ερθει στην ελλαδα αρχες του χρλονου...αν το νέο 3 αρι εχει γυρω στα 15 -16 χιλιαρικα θα σκισει στις πολησεις..έιναι δυνατο να γινει κατι τετοιο;