Σε βάζει στην πρίζα: Η ηλεκτρική έκδοση του Corsa σε κάνει να συμπαθήσεις ακόμη περισσότερο το μικρό της Opel. Αν και στην εμφάνιση δεν διαφοροποιείται από τις απλές εκδόσεις, στο δρόμο είναι ένα ηλεκτρικό που σε κερδίζει σε όλους τους τομείς και με εξαιρετική αυτονομία.
Εμφανισιακά μόνο το λογότυπο στο πίσω μέρος και οι ζάντες δείχνουν πως πρόκειται για μια ηλεκτρική έκδοση του Corsa.
Αλλάζουν οι καιροί. Παλιότερα κορυφαία εκδοχή ήταν η OPC με 192 άλογα, σήμερα στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται μία άλλης φιλοσοφίας έκδοση. Μια έκδοση φιλική προς το περιβάλλον, αρκετά σπορτίφ θα λέγαμε και η οποία δεν διαφοροποιείται αισθητικά με φουσκώματα και αεροτομές.
Εμφανισιακά μόνο το λογότυπο στο πίσω μέρος και οι ζάντες δείχνουν πως πρόκειται για μια ηλεκτρική έκδοση του Corsa.
Το Opel Corsa που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ηλεκτρικό και για να το αναγνωρίσεις πρέπει είτε να δεις το λογότυπο στο πίσω μέρος ή τις ειδικής σχεδίασης ζάντες του, είτε να το «ακούσεις» να κινείται. Δεν το λέμε για κακό, άλλωστε αυτό ήθελε και η Opel να δώσει στους πελάτες της, σύμφωνα με τις έρευνές της.
Πιο αναλυτικά, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και 260 Nm ροπής που χαρίζει καλές επιδόσεις (8,1 δλ. για το 0-100 και 2,1 δλ. για το 50-80 χλμ./ώρα) και σπορτίφ αίσθηση, όπως συμβαίνει άλλωστε με όλα τα ηλεκτρικά. Η αυτονομία είναι στα 337 χιλιόμετρα η οποία δείχνει να είναι εφικτή από την πρώτη μας επαφή και για να φορτίσουν οι μπαταρίες των 50 kWh και 345 κιλών στο 80% με ταχυφορτιστή χρειάζονται 30 λεπτά.
Στο δρόμο το Corsa-e είναι ευχάριστο. Το κέντρο βάρους είναι χαμηλά και το ζύγισμα βελτιωμένο.
Συνεχίζοντας όμως στην ουσία, να πούμε πως αυτό το Corsa μάλλον είναι και το πιο ενδιαφέρον οδηγικά της γκάμας. Το κέντρο βάρους έχει κατέβει κατά 6 εκατοστά, το αμάξωμα είναι πιο άκαμπτο κατά 30%, ο μπροστινός άξονας έχει τροποποιηθεί και έτσι δημιουργείται ένα απολαυστικό στο δρόμο μικρό αυτοκίνητο με καλό ζύγισμα και αντιδράσεις παρά το αυξημένο βάρος των 1.455 κιλών. «Μειονέκτημα» σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις εντοπίζουμε μόνο στο χώρο αποσκευών που είναι 267 λίτρα.
Το εσωτερικό συνεχίζει με μικρές διαφορές στον πίνακα οργάνων ως έχει. Σημειωτέον: πολύ πλούσιος ο βασικός και προαιρετικός εξοπλισμός.
Όσο τέλος για την τιμή του; Ξεκινάει από τα 31.980 ευρώ για την έκδοση e-Edition, η οποία είναι η δεύτερη στη γκάμα του και αρκετά πλούσια. Ok, δεν είναι φτηνό, είναι ακριβότερο από το 130άρι αυτόματο ή το diesel, είναι όμως και ένα παράθυρο στο μέλλον, όπως συμβαίνει με όλα τα ηλεκτρικά.