ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Cayenne E-Hybrid είναι ένα οικολογικό μοντέλο σε σπορ μονοπάτια.

Παρά τους 2,3 τόνους της η Cayenne επιταχύνει σα να τη χτύπησε ρεύμα.

O συνεργάτης μας οδηγεί ενώ δεξιά κάθεται ο Ραλφ Μπος, επικεφαλής δοκιμών για τα SUV.

Στην πρίζα: με συσκευή φόρτισης 7,2 kW η φόρτιση απαιτεί 1,5 ώρες. Από κλασική πρίζα 220 V χρειάζονται πέντε ώρες.

Σε πράσινη περιοχή: Η υβριδική Cayenne ξεχωρίζει από τις ανοιχτοπράσινες δαγκάνες.

Οδηγούμε: Porsche Cayenne E-Hybrid

7.358 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2018)

Bαδίζοντας στο πράσινο μονοπάτι προς το μέλλον, η Porsche ποντάρει πολλά στην οδηγική απόλαυση και την ηλεκτροκίνηση. Στο diesel είναι πατημένο το «Pause».

Ψηλά στο βουνό που βρισκόμαστε, σε υψόμετρο 1.850 μέτρων, το σκάνδαλο με τους diesel κινητήρες μοιάζει κάτι τόσο μακρινό. Κι όμως συνοδεύει την ομάδα δοκιμών της Porsche μέτρο προς μέτρο. Εμείς βρεθήκαμε μαζί με το crew της εταιρείας στις τελευταίες δοκιμαστικές εξορμήσεις της Cayenne E-Hybrid στη Νότια Αφρική, κοντά στο Γιοχάνεσμπουργκ. Μετά τις σχετικές ανακοινώσεις δύσκολα θα προσέλκυε κόσμο η πετρελαιοκίνητη έκδοση της δημοφιλέστερης Porsche. Στο υβριδικό μοντέλο ανατίθεται λοιπόν να κρατήσει υπό έλεγχο τις τιμές του CO2 αλλά και να υποδεχτεί τα μερίδια πωλήσεων του diesel.

Σε αγορές όπως η Γερμανία το μερίδιο του πετρελαίου έφτανε στην Cayenne στο 80% Δεν είναι εύκολη η άσκηση με το υβριδικό λοιπόν, αφού όπου γράφει Porsche απΆέξω θα πρέπει να έχει και το ανάλογο Porsche περιεχόμενο. Το τετρακύλινδρο υβριδικό σύνολο (ισχύς συστήματος 352 ίπποι) προορίζεται μόνο για την κινεζική αγορά. Στην Ευρώπη θα έρθει το ανασχεδιασμένο σύστημα με τον εξακύλινδρο τούρμπο κινητήρα και 462 ίππους (αντί των 416 μέχρι πρότινος). Το σύνολο σχετίζεται με το αντίστοιχο της Panamera Plug-in Hybrid, αλλά με 100 kW πιο ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι προσαρμοσμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ η μπαταρία είναι στο πορτ-μπαγκάζ και έχει ισχύ 14,1 kWh αντί για 10,8 kWh. Η ηλεκτρική αυτονομία θα φτάνει περίπου τα 40 χλμ.. Σε αντίθεση με την έκδοση η οποία θα πάει στην Κίνα και είναι προσαρμοσμένη στην οικονομική χρήση με 50 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία, η εξακύλινδρη παραλλαγή εστιάζει πιο πολύ στις επιδόσεις επίπεδου Porsche.

Παρά τους 2,3 τόνους της η Cayenne επιταχύνει σα να τη χτύπησε ρεύμα. Η ροπή είναι της τάξης των 700 Nm. H Porsche υπόσχεται 5,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική πάνω από τα 250 χλμ./ώρα. Για τις τιμές δεν έχουμε ακόμη σαφή εικόνα. Στο εξωτερικό πάντως αυτό το «πράσινο» σπορ SUV θα είναι κατάτι φτηνότερο από τη βενζινοκίνητη Cayenne S. 

H αποψή μας 
Η Cayenne E-Hybrid είναι ένα οικολογικό μοντέλο σε σπορ μονοπάτια όμως. Το πόσο οικονομία κάνει και πόσο βοηθά την Porsche στις καταναλώσεις του στόλου της, θα το δούμε στις δοκιμές. Ένα είναι ξεκάθαρο: το μέλλον της Porsche είναι ηλεκτρικό και το comeback του diesel μοιάζει απίθανο. 

Mercedes
fiat