Το ότι και στη Seat, όπως και στη Skoda, έμαθαν άριστα την καραμέλα των κάθετων οργανισμών είναι βέβαιο.Από το group που θέλει να είναι απέναντι στην Toyota, θα περίμενε κανείς οι βαριές καρότσες να έχουν αναρτησούλα.ΔΕΝ τους ζήτησε κανείς κρεμάσματα ενός καθαρόαιμου offroader.Απλά τις επιλογές κόστους μην τις βαφτίζουμε προιόντα ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ...!Είναι λίγο ντροπή!
Κε Νικο σταματηστε επιτελους να συμπεριφερεστε λες και ειναι δικη σας οποιαδηποτε αυκινητοβιομηχανια και να κανετε συγκρισεις.Σταματηστε να θεωρειτε την εκαστοτε εταιρεια ως πρωτοπορο και δημιουργο του αλαθητου.Ελεος πια..δοκιμαστε πρωτα και πειτε την γνωμη σας...καθεστε τωρα και πετατε αερολογιες και εξυπναδες..
Ως χρηστης μιας Octavia 5 combi με πολλαπλούς συνδέσμους (186000 Km σε τρία χρόνια παρά κάτι) και ενός Golf Variant 7 με ημιάκαμπτο άξονα (46000 Km σε κάτι περισότερο από ένα χρόνο) ΑΔΑΗΣ δεν είμαι. Δοκιμαστής επίσης δεν είμαι. Η μεταξύ τους σύγκριση : η μέρα το πρώτο, το ανάποδο το δεύτερο. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση, ως ένας μη επαγγελματίας οδηγός με 1000000 Km σε 14 χρονάκια, με όνομα και επώνυμο!
Και ως τι ξεκίνησαν τα SUV...A sport utility vehicle (SUV, sometimes called a sports utility wagon) is a vehicle similar to a station wagon or estate car that is usually equipped with four-wheel drive for on-road or off-road ability. Some SUVs include the towing capacity of a pickup truck with the passenger-carrying space of a minivan or large sedan. Αυτούσιο το wikipedia...:-) Και το σταματώ εδώ!
Από το συγκριτικό δεν μπορεί κάποιος να μη σχολιάσει το "Οι δρόμοι της Βαρκελώνης φυσικά ήταν αρκετά γενναιόδωροι απέναντι στο set up της ανάρτησης, κάτι που δεν θα κάνει το ελληνικό οδικό δίκτυο, το οποίο σίγουρα θα είναι αφιλόξενο έως και εχθρικό για το Ateca. Ειδικά για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις με τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Οι τετρακίνητες θα έχουν σίγουρα πιο εύκολο έργο, καθώς έχουν πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων." Και τα δύο έχουν τουνελ στη μέση, μόνο που το ένα έχει κάτι μεσα σε αυτό ενώ το άλλο όχι!
Το ότι και στη Seat, όπως και στη Skoda, έμαθαν άριστα την καραμέλα των κάθετων οργανισμών είναι βέβαιο.Από το group που θέλει να είναι απέναντι στην Toyota, θα περίμενε κανείς οι βαριές καρότσες να έχουν αναρτησούλα.ΔΕΝ τους ζήτησε κανείς κρεμάσματα ενός καθαρόαιμου offroader.Απλά τις επιλογές κόστους μην τις βαφτίζουμε προιόντα ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ...!Είναι λίγο ντροπή!
Κε Νικο σταματηστε επιτελους να συμπεριφερεστε λες και ειναι δικη σας οποιαδηποτε αυκινητοβιομηχανια και να κανετε συγκρισεις.Σταματηστε να θεωρειτε την εκαστοτε εταιρεια ως πρωτοπορο και δημιουργο του αλαθητου.Ελεος πια..δοκιμαστε πρωτα και πειτε την γνωμη σας...καθεστε τωρα και πετατε αερολογιες και εξυπναδες..
Ως χρηστης μιας Octavia 5 combi με πολλαπλούς συνδέσμους (186000 Km σε τρία χρόνια παρά κάτι) και ενός Golf Variant 7 με ημιάκαμπτο άξονα (46000 Km σε κάτι περισότερο από ένα χρόνο) ΑΔΑΗΣ δεν είμαι. Δοκιμαστής επίσης δεν είμαι. Η μεταξύ τους σύγκριση : η μέρα το πρώτο, το ανάποδο το δεύτερο. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση, ως ένας μη επαγγελματίας οδηγός με 1000000 Km σε 14 χρονάκια, με όνομα και επώνυμο!
Και ως τι ξεκίνησαν τα SUV...A sport utility vehicle (SUV, sometimes called a sports utility wagon) is a vehicle similar to a station wagon or estate car that is usually equipped with four-wheel drive for on-road or off-road ability. Some SUVs include the towing capacity of a pickup truck with the passenger-carrying space of a minivan or large sedan. Αυτούσιο το wikipedia...:-) Και το σταματώ εδώ!
Από το συγκριτικό δεν μπορεί κάποιος να μη σχολιάσει το "Οι δρόμοι της Βαρκελώνης φυσικά ήταν αρκετά γενναιόδωροι απέναντι στο set up της ανάρτησης, κάτι που δεν θα κάνει το ελληνικό οδικό δίκτυο, το οποίο σίγουρα θα είναι αφιλόξενο έως και εχθρικό για το Ateca. Ειδικά για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις με τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Οι τετρακίνητες θα έχουν σίγουρα πιο εύκολο έργο, καθώς έχουν πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων." Και τα δύο έχουν τουνελ στη μέση, μόνο που το ένα έχει κάτι μεσα σε αυτό ενώ το άλλο όχι!