3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Έντονες ακμές και «καθαρές» επιφάνειες χωρίς έντονο ανάγλυφο, χαρακτηρίζουν το αμάξωμα του νέου SEAT Ateca.
Οδηγούμε: SEAT Ateca
40.347 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2016)
Κάλλιο αργά παρά ποτέ λέει ο λαός μας και στην περίπτωση του SEAT Ateca, του πρώτου SUV της ισπανικής μάρκας, η λαϊκή ρήση βρίσκει απόλυτη εφαρμογή. Λέει όμως και ότι το καλό το πράγμα αργεί να γίνει… και εμείς ταξιδέψαμε μέχρι την Βαρκελώνη για να δούμε αν ισχύει και αυτή η φράση.
What is new
- Το πρώτο SUV της SEAT
- Από 1,0 λτ. TSI έως 2,0 λτ. TDI
- Δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις
- Στη χώρα μας τον Ιανουάριο
Το SEAT Ateca είναι το πρώτο από τα τέσσερα μοντέλα της προϊοντικής επίθεσης την οποία έχει σχεδιάσει η SEAT για τους επόμενους 18 μήνες και είναι αυτό που τη βάζει επιτέλους στην κατηγορία των SUV. Μία κατηγορία η οποία γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση και από την οποία η ισπανική μάρκα έλαμπε διά της απουσίας της. Όμως, πλέον, με το Ateca βροντοφωνάζει «παρών» και ευελπιστεί πως θα αποσπάσει μεγάλο μερίδιο από την πίτα των πωλήσεων της κατηγορίας-αν και η συγκεκριμένη κατηγορία έχει δυνατούς και καταξιωμένους παίχτες. Μάλιστα έχει ήδη στα σκαριά και δεύτερο SUV, μικρότερων διαστάσεων αυτή τη φορά, για να πλαισιώσει το Ateca. Και μην βιαστείτε να πείτε πως η SEAT μπαίνει σε «ξένα χωράφια» γιατί πολύ απλά, έχοντας τη βοήθεια και την αμέριστη συμπαράσταση του ομίλου VW, μόνο ξένα δεν μπορούν να θεωρηθούν. Βλέπετε, το SEAT Ateca αποτελεί το «alter ego» του VW Tiguan το οποίο προσφάτως πάτησε τους τροχούς του και στη χώρα μας. Σύμφωνα με τους Ισπανούς όμως, το δικό τους μοντέλο έχει να επιδείξει μία σειρά από μοναδικά χαρακτηριστικά αλλά και εντελώς διαφορετικό, πιο δυναμικό, οδηγικό προφίλ και φυσικά άλλη τιμή.
Μαθήματα ισπανικών
Τυπική σχεδίαση SEAT. Αυτές είναι οι λέξεις που χαρακτηρίζουν την εμφάνιση του Ateca. Και αυτό γιατί μπορεί το μοντέλο να πατά σε πρωτόγνωρα μονοπάτια, όσον αφορά την κατηγορία του, σχεδιαστικά όμως βαδίζει εκ του ασφαλούς. Και λέγοντας εκ του ασφαλούς εννοούμε πως ακολουθεί το σχεδιαστικό δρόμο που χάραξε η SEAT με το Leon. Έντονες ακμές και «καθαρές» επιφάνειες χωρίς έντονο ανάγλυφο, χαρακτηρίζουν το αμάξωμα μήκους 4,363 χλστ. Μήκος λογικό για την κατηγορία, το οποίο συμπληρώνεται από πλάτος στα 1,841 χλστ. και ύψος 1,601 χλστ – μιας που αναφερόμαστε σε διαστάσεις να πούμε πως το μήκος του μεταξονίου είναι στα 2,638 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος στα 187 χλστ.). Φυσικά, οι παραπομπές στο Leon δεν σταματούν εκεί, καθώς η τραπεζοειδής μάσκα είναι θαρρείς δανεισμένη από αυτό, ενώ τα φώτα τόσο εμπρός όσο και πίσω πάνε το γωνιώδες σχεδιαστικό θέμα που συναντάμε στο Leon ένα βήμα πιο πέρα, καθώς είναι πιο επιθετικά σε εμφάνιση, ενώ έχουν και LED στοιχεία (Full LED φώτα έχει η έκδοση XCELLENCE). Φυσικά, προκειμένου να τονιστεί ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Ateca, οι Ισπανοί φρόντισαν να τοποθετήσουν μαύρο πλαστικό, περιμετρικά, στο τελείωμα του αμαξώματος. Το πάζλ της εξωτερικής εμφάνισης συμπληρώνουν οι ενθέσεις χρωμίου στον εμπρός και τον πίσω προφυλακτήρα και οι ράγες οροφής. Στοιχεία που αμφότερα αφορούν την πλούσια εξοπλιστικά έκδοση XCELLENCE.
To Ateca μοιάζει εν πολλοίς με το Leon, καθώς το εμπρός μέρος παραπέμπει ποικιλοτρόπως σε αυτό.
Το ότι και στη Seat, όπως και στη Skoda, έμαθαν άριστα την καραμέλα των κάθετων οργανισμών είναι βέβαιο.Από το group που θέλει να είναι απέναντι στην Toyota, θα περίμενε κανείς οι βαριές καρότσες να έχουν αναρτησούλα.ΔΕΝ τους ζήτησε κανείς κρεμάσματα ενός καθαρόαιμου offroader.Απλά τις επιλογές κόστους μην τις βαφτίζουμε προιόντα ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ...!Είναι λίγο ντροπή!
Κε Νικο σταματηστε επιτελους να συμπεριφερεστε λες και ειναι δικη σας οποιαδηποτε αυκινητοβιομηχανια και να κανετε συγκρισεις.Σταματηστε να θεωρειτε την εκαστοτε εταιρεια ως πρωτοπορο και δημιουργο του αλαθητου.Ελεος πια..δοκιμαστε πρωτα και πειτε την γνωμη σας...καθεστε τωρα και πετατε αερολογιες και εξυπναδες..
Ως χρηστης μιας Octavia 5 combi με πολλαπλούς συνδέσμους (186000 Km σε τρία χρόνια παρά κάτι) και ενός Golf Variant 7 με ημιάκαμπτο άξονα (46000 Km σε κάτι περισότερο από ένα χρόνο) ΑΔΑΗΣ δεν είμαι. Δοκιμαστής επίσης δεν είμαι. Η μεταξύ τους σύγκριση : η μέρα το πρώτο, το ανάποδο το δεύτερο. Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση, ως ένας μη επαγγελματίας οδηγός με 1000000 Km σε 14 χρονάκια, με όνομα και επώνυμο!
Και ως τι ξεκίνησαν τα SUV...A sport utility vehicle (SUV, sometimes called a sports utility wagon) is a vehicle similar to a station wagon or estate car that is usually equipped with four-wheel drive for on-road or off-road ability. Some SUVs include the towing capacity of a pickup truck with the passenger-carrying space of a minivan or large sedan. Αυτούσιο το wikipedia...:-) Και το σταματώ εδώ!
Από το συγκριτικό δεν μπορεί κάποιος να μη σχολιάσει το "Οι δρόμοι της Βαρκελώνης φυσικά ήταν αρκετά γενναιόδωροι απέναντι στο set up της ανάρτησης, κάτι που δεν θα κάνει το ελληνικό οδικό δίκτυο, το οποίο σίγουρα θα είναι αφιλόξενο έως και εχθρικό για το Ateca. Ειδικά για τις προσθιοκίνητες εκδόσεις με τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Οι τετρακίνητες θα έχουν σίγουρα πιο εύκολο έργο, καθώς έχουν πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων." Και τα δύο έχουν τουνελ στη μέση, μόνο που το ένα έχει κάτι μεσα σε αυτό ενώ το άλλο όχι!