Οδηγούμε το ανανεωμένο Toyota Yaris Cross με 130 άλογα

 Σχολιάστε 
36.661 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2024)
Οδηγούμε το ανανεωμένο Toyota Yaris Cross με 130 άλογα
10 Φωτογραφίες »

- Αναβάθμιση για το Toyota Yaris Cross που δείχνει και είναι πιο σπορτίφ
- Υβριδικό μικρό SUV με 130 άλογα, αντί για 115 που είχε πριν
- Καλύτερη ηχομόνωση και κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη
- Βελτιώσεις στα σημεία που το κάνουν πιο ενδιαφέρον οδηγικά

Αναβάθμιση για το Toyota Yaris Cross που δείχνει και είναι πιο σπορτίφ

Είναι αλήθεια πως αν μας ρωτήσετε «πες μας τα 3 πρώτα πράγματα που σου έρχονται για το Toyota Yaris Cross», οι επιδόσεις δεν θα είναι ανάμεσα στις απαντήσεις μας. Πιο πιθανόν να πούμε κάτι για την κατανάλωση, την ευελιξία-ευκολία χρήσης ή το value for money.

Ισχύει, λοιπόν, το ίδιο και για το facelift που δοκιμάσαμε; Ακολουθεί αναλυτικά η απάντηση, ωστόσο ως «teaser» να αναφέρουμε πως το ανανεωμένο Toyota Yaris Cross θα βγαίνει και σε έκδοση GR Sport ακόμη και αν για πολλούς δεν χρειάζεται αφού και στις υπάρχουσες δείχνει δυναμικό. Αλλο ήταν αυτό που έλειπε και αυτό έρχεται να προστεθεί...

Υβριδικό μικρό SUV με 130 άλογα, αντί για 115 που είχε πριν

Πιο συγκεκριμένα δηλαδή, το νέο που μας χαροποιεί ιδιαιτέρως είναι πως πλέον οι Ιάπωνες «φρεσκάρουν» το Toyota Yaris Cross λανσάροντας μία ακόμη ισχυρότερη έκδοση σε απόδοση. Ο 1.500άρης τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης του full υβριδικού μικρού SUV συνεχίζει να αποδίδει 92 ίππους, ωστόσο συνεργάζεται πλέον με ένα πιο ισχυρό ηλεκτρομοτέρ που αύξησε την ισχύ στους 84 ίππους. Έτσι συνδυαστικά, η ισχύς του υβριδικού συνόλου του Yaris Cross ανέρχεται πλέον από τους 115 στους 130 ίππους.

Τώρα -δικαίως- η παραπάνω πράξη θα σας κάνει να απορήσετε με τα μαθηματικά που ξέρετε για αυτό και σας χρωστάμε την εξήγηση: η Toyota έχει επαναπρογραμματίσει τον εγκέφαλο του Yaris Cross ώστε πλέον η απόδοση είναι πιο αρμονική και στους 2 κινητήρες (ηλεκτρικός και βενζίνης). Παρόλο λοιπόν που αυξήθηκε θεαματικά η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα, η συνδυαστική ισχύς περιορίζεται στους 130 ίππους, πετυχαίνοντας όμως πιο γραμμική απόδοση, αλλά και αυξάνοντας τη ροπή κατά 30%.

Καλύτερη ηχομόνωση και κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη

Στην πράξη, ο τρικύλινδρος κινητήρας δεν «μουγκρίζει» τόσο δυνατά όσο στον προκάτοχό του όποτε ο οδηγός βυθίζει το πόδι του στο γκάζι, η επιτάχυνση 0-100 ολοκληρώνεται σχετικά ήσυχα σε 10,7 δλ., ενώ η τετρακίνητη έκδοση που οδηγήσαμε είναι λίγο πιο αργή, με 11,3 δλ..

Οι Ιάπωνες έχουν καταβάλει φιλότιμες προσπάθειες να ηχομονώσουν ακόμη καλύτερα την καμπίνα «παχαίνοντας» τα παράθυρα και θωρακίζοντας καλύτερα τον χώρο μεταξύ κινητήρα και καμπίνας. Αντικειμενικά, τα μέτρα αποδίδουν αν συγκρίνουμε τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα με τον θόρυβο στον προκάτοχό του, και πάλι όμως, το Yaris Cross δεν συγκαταλέγεται στα πιο αθόρυβα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το cruising στον αυτοκινητόδρομο είναι πιο άνετο από πλευράς θορύβου σε σχέση με πριν, ενώ η κατανάλωση βρίσκεται κάτω από τα 5 λίτρα στα 100 χλμ.. Αν, δε, κινηθείς μέσα στην πόλη, τότε τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα γιατί θα δεις τον αριθμό 3 μπροστά και τα έμβολα του θερμικού κινητήρα σπάνια θα «ανεβοκατέβουν».

Βελτιώσεις στα σημεία που το κάνουν πιο ενδιαφέρον οδηγικά

Αφήνοντας την κατανάλωση που είναι φυσικά το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του μοντέλο και περνώντας στην οδική του συμπεριφορά, έχουμε να σημειώσουμε πως η οδηγική εμπειρία έχει γίνει ακόμη πιο άνετη, ενώ το τιμόνι παραμένει ελαφρύ όπως και στο προηγούμενο Yaris Cross. Ωστόσο, παραμένει εξαιρετικά ακριβές και καλό σε αίσθηση. Επίσης, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού έχουν εμπλουτιστεί, αυξάνοντας περαιτέρω την αίσθηση ασφάλειας του οδηγού.

Αξιες αναφοράς, επίσης, είναι και οι νέες οθόνες στο ταμπλό. Η οθόνη infotainment των 10,5 ιντσών είναι διαθέσιμη στην τρίτη εξοπλιστική έκδοση, ενώ στο ταμπλό της αμέσως επόμενης έκδοσης δεσπόζει ακόμα μεγαλύτερη οθόνη των 12,3 ιντσών. Τέλος, η εισαγωγική έκδοση είναι εξοπλισμένη με οθόνη 9 ιντσών.

Συνέχεια του άρθρου >>>
POSO KALO TO ID BUZZ CARGO
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ