To Honda Jazz ανανεώθηκε αισθητικά και απέκτησε για πρώτη φορά στην γκάμα του και 1,5 λτ. κινητήρα που πλαισιώνει τον πάντα ικανό 1.300άρη. Το ανανεωμένο Honda Jazz στην βασική εξοπλιστική έκδοση Trend με τον 1.300άρη κινητήρα απόδοσης 102 ίππων ξεκινά από τις 15.110 ευρώ, ενώ η βασική έκδοση που είναι η Dynamic στην έκδοση με τον 1,5 λτ. νέο κινητήρα ξεκινά από τα 20.250 ευρώ με χειροκίνητο και από 21.650 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο (CVT). Σε κάθε περίπτωση ο εξοπλισμός είναι πλήρης.
Tο ανανεωμένο Jazz αρχικά, φέρει κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις αισθητικά με σκοπό να «εναρμονιστεί» περισσότερο με την νέα γκάμα της Honda γενικότερα και να φρεσκαριστεί η εικόνα του. Πιο συγκεκριμένα, οι αλλαγές στο εξωτερικό παρατηρούνται κυρίως στον πρόβολο με την μεγαλύτερη γρίλια που κάνει το Jazz να θυμίζει εν πολλοίς το νέο Civic. Επιπλέον, νέα στοιχεία είναι οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, όπως και τα ανανεωμένα LED φωτιστικά σώματα.
Όσον αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο, το ανανεωμένο Jazz φέρει νέες επενδύσεις καθισμάτων και θυρών, ενώ έχουν ενσωματωθεί πάνω του και πιο σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού που ενισχύουν την high tech ατμόσφαιρα. Η ποιότητα παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ οι χώροι και πάλι αποτελούν ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του Jazz, μαζί με την πρακτικότητά του. Μέρος του βασικού εξοπλισμού είναι μεταξύ άλλων οι αυτόματοι προβολείς, το cruise control, ένα σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας, το οποίο συνδυάζεται με οθόνη 7 ιντσών, αλλά και μια κάμερα οπισθοπορείας.
Στο κομμάτι των κινητήρων, τα φώτα συγκεντρώνει ο νέος 1,5 λτ. i-VTEC βενζινοκινητήρας του Jazz, ο oποίος δίνει ένα σαφώς πιο γρήγορο ρυθμό στο οικογενειακό «μικρό» της Honda. Ο γνωστός από το HR-V κινητήρας, αποδίδει 130 ίππους στις 6.600 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής (155 Nm) είναι διαθέσιμη στις 4.600 σ.α.λ.. Αυτό που φαίνεται κατευθείαν οδηγώντας τη νέα έκδοση είναι το πόσο πυκνή είναι η κλιμάκωση στο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (υπάρχει και CVT). Το κοντό σαζμάν μαζί με τη διάθεση για υψηλό στροφάρισμα δίνουν ένα εξαιρετικό 0-100 χλμ./ώρα στα 8,7 δλ. (10,0 δλ. για την έκδοση CVT). Στις ρεπρίζ η αίσθηση είναι επίσης αρκετά καλή διότι η κλιμάκωση εξισορροπεί έως ένα βαθμό την πιο γεμάτη αίσθηση χαμηλά που θα έδινε ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ. Απόλυτα λογικά, το σύνολο είναι αισθητό ηχητικά, χωρίς όμως να ενοχλεί.
Στην πράξη τώρα και οδηγώντας το Jazz με το νέο αυτό κινητήρα, αντιλαμβάνεσαι άμεσα την επιπλέον ισχύ του συνόλου με το αμάξωμα του Jazz να προβάλλει έναν πιο σπορ χαρακτήρα σε σχέση με τον 1,3 λτ.. Είναι πιο σφιχτό σε ανάρτηση με αποτέλεσμα να «διαβάζει» αρκετά τις ανωμαλίες αλλά από την άλλη να προσφέρει καλύτερη οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά. Παραμένει πιστό στις αρχές του πάντως και με αυτό το μοτέρ, προσφέροντας ευκολία στη χρήση και δη στην καθημερινότητα και σε αστικές συνθήκες, άνεση και ασφάλεια, ωστόσο και μέσω του ισχυρότερου μοτέρ, δύναται να ανταποκριθεί καλύτερα και σε εκτός πόλης διαδρομές.