ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγούμε στην Ισπανία: Νέο Dacia Duster | «Μουράτο», υβριδικό, αλλά χωρίς diesel

25.835 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2024)
Οδηγούμε στην Ισπανία: Νέο Dacia Duster | «Μουράτο», υβριδικό, αλλά χωρίς diesel
2 Φωτογραφίες »

- Έγινε υβριδικό και κατήργησε το diesel
- Το πρώτο Dacia με ψηφιακό πίνακα οργάνων στο εσωτερικό
- Με ειδικό αξεσουάρ κάνεις το πίσω μέρος διπλό κρεβάτι
- Ικανό στο χώμα χάρη στις 5 λειτουργίες της τετρακίνησης

To Duster έγινε υβριδικό και «σκότωσε» το diesel

Παρότι διατηρεί το ίδιο μήκος με πριν (4,343 μ.), το 3ης γενιάς Dacia Duster βασίζεται στη πλατφόρμα CMF-B, όπως και το Renault Clio/Captur, κάτι που οδήγησε και στον εξηλεκτρισμό του. Έτσι, εκτός από τον γνωστό 1.000άρη κινητήρα διπλού καυσίμου βενζίνης και υγραερίου (LPG), το νέο Duster είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά τόσο με mild hybrid 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λτ. 130 ίππων (και σε έκδοση 4Χ4), όσο και με full υβριδικό σύνολο HYBRID 140 βασισμένο σε βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων. Το τελευταίο σύνολο είναι το μόνο διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο και είναι αυτό που «σκότωσε» το diesel.

Το πρώτο Dacia με ψηφιακό πίνακα οργάνων στο πολύ μοντέρνο εσωτερικό

Εκτός από πιο δυναμικό εξωτερικό design, το νέο Duster έγινε πιο μοντέρνο και μέσα. Τα πλαστικά συνεχίζουν να είναι σκληρά, αλλά η εικόνα είναι τεχνολογικά προηγμένη, όχι μόνο της μεγαλύτερης οθόνης 10,1 ιντσών για το infotainment, αλλά και χαρη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, που εμφανίζεται για πρώτη φορά. Kαι τα δύο στοιχεία είναι στάνταρ από τη δεύτερη έκδοση εξοπλισμού Expression και πάνω.


Στο ταξίδι υπάρχει, αν και περιορισμένος σε σχέση με πριν, αεροδυναμικός θόρυβος που γίνεται αισθητός ήδη από τα 110 χλμ../ώρα και μάλλον ενοχλητικός από τα 130 και πάνω.
2 Φωτογραφίες »

Στο ταξίδι υπάρχει, αν και περιορισμένος σε σχέση με πριν, αεροδυναμικός θόρυβος που γίνεται αισθητός ήδη από τα 110 χλμ../ώρα και μάλλον ενοχλητικός από τα 130 και πάνω.

Με ειδικό αξεσουάρ κάνεις το πίσω μέρος, κρεβάτι!

Το νέο Duster χάρη στη νέα πλατφόρμα διαθέτει περισσότερο χώρο για επιβάτες, μικροαντικείμενα (30 λτ.) και αποσκευές (517 λτ. στις 4Χ2 και 430 στην υβριδική), τονίζοντας την πρακτικότητά του. Μάλιστα, μπορεί να εξοπλιστεί με τη σειρά αξεσουάρ inNature, όπου το Sleep Pack μετατρέπει το πίσω μέρος σε κρεβάτι 1,90 μ. x 1,30 μ που αναδιπλώνεται σε λιγότερο από 2 λεπτά, προσφέροντας ράφι και αποθηκευτικό χώρο.

Ικανό στο χώμα με 217 χλστ. από το έδαφος και 5 modes τετρακίνησης

Μπορεί να έχασε το diesel, αλλά το νέο Dsuter συνεχίζει να έχει 4Χ4 έκδοση (με τον 1,2 mild hybrid TCe 130 κινητήρα). Μάλιστα η απόσταση από το έδαφος για το 4Χ4 Duster είναι 217 χλστ., ενώ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση προσφέρει 5 λειτουργίες: Auto, Snow, Mud/Sand, Off-Road και Eco). Yπάρχει φυσικά σύστημα ελέγχου ταχύτητας κατάβασης, κάμερα 360 μοιρών, ενώ στην κεντρική οθόνη βλέπεις την κλίση του αμαξώματος και την κατανομή ροπής εμπρός-πίσω.

Στη συνέχεια μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική παρουσίαση του νέου Dacia Duster, καθώς και τις πρώτες οδηγικές μας εντυπώσεις στην ισπανική άσφαλτο και στο χώμα.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο μοντέρνο και δυναμικό
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Έγινε high-tech και ακόμα πιο πρακτικό
Σελίδα 4Κινητήρες: To υβριδικό «σκότωσε» το diesel
Σελίδα 5Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο στο δρόμο, πιο αγρίμι ως 4Χ4
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA