ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: To υβριδικό «σκότωσε» το diesel

25.844 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2024)
O 1,2 mild hybrid κινητήρας των 130 ίππων έχει «γεμάτη» λειτουργία από χαμηλά κινώντας με χαρακτηριστική άνεση το νέο Duster, που ούτως ή άλλως έχει συγκρατήσει το βάρος του.
2 Φωτογραφίες »

O 1,2 mild hybrid κινητήρας των 130 ίππων έχει «γεμάτη» λειτουργία από χαμηλά κινώντας με χαρακτηριστική άνεση το νέο Duster, που ούτως ή άλλως έχει συγκρατήσει το βάρος του.

Diesel-γιοκ στο νέο Duster, κάτι που σίγουρα θα απογοητεύσει όσους συνεχίζουν να πίνουν νερό στο όνομα του πετρελαίου. Ευτυχώς διατηρήθηκε η έκδοση ECO-G 100 με τον γνωστό 3κύλινδρο 1,0 λτ. turbo κινητήρα να αποδίδει 100 ίππους, όταν λειτουργεί με υγράεριο LPG, και 90 ίππους με βενζίνη. Μάλιστα η Dacia, εκτός από το χαμηλό κόστος κίνησης, υπόσχεται και αυτονομία 1.400+ χλμ. όταν γεμίσουν και τα δύο ντεπόζιτα - από 50 λτ. το καθένα. Από εδώ και τα πάνω τα κινητήρα σύνολα είναι εξηλεκτρισμένα και σηματοδοτούν πρωτιές για τη Dacia.


Η γεμάτη λειτουργία από χαμηλά του ήπια υβριδικού κινητήρα βοηθά εκτός δρόμου. Σίγουρα όμως δεν υπάρχει το τράβηγμα του diesel…
2 Φωτογραφίες »

Η γεμάτη λειτουργία από χαμηλά του ήπια υβριδικού κινητήρα βοηθά εκτός δρόμου. Σίγουρα όμως δεν υπάρχει το τράβηγμα του diesel…


Ο 1.200άρης mild hybrid με τα 130 άλογα της Renault συνδυάζει έναν 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. H τετρακίνητη έκδοση είναι διαθέσιμη μόνο με αυτό το μοτέρ. Στην κορυφή της γκάμας έχουμε το full υβριδικό σύνολο HYBRID 140, που γνωρίσαμε από το προ ανανέωσης Renault Clio και το Dacia Jogger. Συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, 94 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας κινητήρας 49 ίππων και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσεως) και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 4 σχέσεις για τον κινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα). Το Duster με αυτό το υβριδικό σύνολο υπόσχεται ηλεκτροκίνηση μέχρι και στο 80% του χρόνου κίνησης στην πόλη. Αυτή η έκδοση είναι και η μόνη διαθέσιμη με αυτόματο κιβώτιο.

Σελίδα 1Οδηγούμε στην Ισπανία: Νέο Dacia Duster | «Μουράτο», υβριδικό, αλλά χωρίς diesel
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο μοντέρνο και δυναμικό
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Έγινε high-tech και ακόμα πιο πρακτικό
Σελίδα 4Κινητήρες: To υβριδικό «σκότωσε» το diesel
Σελίδα 5Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο στο δρόμο, πιο αγρίμι ως 4Χ4
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS