Στην έκδοση Hybrid 48V το Toyota Hilux έχει διατηρήσει τις εκτός δρόμου ικανότητες στο ακέραιο. Όπως αναφέραμε η ροπή από τον ηλεκτροκινητήρα έχει «ρίξει» το ρελαντί, και έτσι χωρίς να πατάς γκάζι, απλά «κλειδώνοντας» και βάζοντας κοντά θα ξεπεράσεις και το πιο δύσκολο εμπόδιο, ενώ με το σύστημα Hill Descent (DAC) κάνει εύκολη την κατάβαση απότομης πλαγιάς χωρίς να πατάς φρένο.
Ωστόσο, το σημαντικό είναι η βελτίωση στην άσφαλτο. Αρχικά, το Toyota Hilux είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία Toyota Safety Sense που γνωρίζουμε από τα επιβατικά της ιαπωνικής μάρκας προκειμένου να παρέχει στους επιβάτες και τους άλλους χρήστες του δρόμου κορυφαία προστασία από τους πιο συνηθισμένους τύπους ατυχημάτων. Έπειτα, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ανέσεις επιβατικού (π.χ. ηχοσύστημα JBL με 9 ηχεία), και τέλος οδηγικά δεν θυμίζει ένα σκληροτράχηλο pick-up, αλλά ένα ψηλό SUV. Έτσι, έχει ικανοποιητική πληροφόρηση από το τιμόνι, ανάρτηση που δεν «μπιστάει» και μπορείς να κάνεις ξεκούραστα ένα ταξίδι, μια ήσυχη καμπίνα, και το ήπια υβριδικό σύστημα βοηθάει smooth στα σταμάτα – ξεκίνα.
Στην παρουσίαση του μοντέλου στην Καππαδοκία οδηγήσαμε και την έκδοση GR SPORT II που είναι εμπνευσμένη από την κληρονομιά του στο Ράλι Ντακάρ, έχει αλλαγές σε πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα, μείνετε λοιπόν συντονισμένοι.