Σε πιο τραχιά εδάφη, ο ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια ενισχύει την ικανότητα του Hilux να υπερβαίνει τα εμπόδια καθώς το ρελαντί έχει πέσει κατά 20%, από τις 720 σ.α.λ. στις 600 σ.α.λ.. Έτσι, χωρίς να πατάς γκάζι ανεβαίνεις έχοντας Lock οποιαδήποτε ανηφόρα.
Ο κινητήρας αποδίδει 204 ίππους στις 3.400 στροφές και ροπή 500 Nm μεταξύ 1.600 και 2.800 σ.α.λ. και με την προσθήκη του υβριδικού συστήματος είναι 5% πιο οικονομικός σε σχέση με πριν. Ωστόσο, για εμάς, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία -όπως το είδαμε οδηγώντας το μοντέλο στην Καππαδοκία- είναι ο βελτιωμένος και πιο αθόρυβος τρόπος λειτουργίας του κινητήρα.
Οι εκτός δρόμου ικανότητες όπως η απόσταση από το έδαφος ή το κρέμασμα της ανάρτησης έχουν παραμείνει απαράμιλλές. Το Hilux μπορεί να σε πάει παντού, ακόμη και φορτωμένο, όπως τα αυτοκίνητα των δοκιμών μας.
Αρχικά, το start-stop είναι πιο άμεσο και πιο smooth κατά την εκκίνηση θυμίζοντας επιβατικό, ενώ σε off road συνθήκες έχεις αμεσότερα την ροπή όταν την χρειάζεσαι. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την επιτάχυνση που είναι πιο γραμμική και φυσική συμβάλλοντας έτσι σε μια πιο σταθερή και άνετη οδήγηση, θεωρούμε όμως πιο σημαντικό το off road πλεονέκτημα που δίνει. Ενδεικτικά, σε πιο τραχιά εδάφη, ο ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια ενισχύει την ικανότητα του Hilux να υπερβαίνει τα εμπόδια καθώς το ρελαντί έχει πέσει κατά 20%, από τις 720 σαλ. στις 600 σαλ.. Έτσι, χωρίς να πατάς γκάζι ανεβαίνεις «κλειδωμένος» οποιαδήποτε ανηφόρα με τη σταθερή ώθηση, ενώ στην κατηφόρα απλά βάζεις το Hill Descent