ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καλύτερη κατανάλωση και πιο smooth λειτουργία κινητήρα

 Σχολιάστε 
18.609 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2025)
Σε πιο τραχιά εδάφη, ο ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια ενισχύει την ικανότητα του Hilux να υπερβαίνει τα εμπόδια καθώς το ρελαντί έχει πέσει κατά 20%, από τις 720 σ.α.λ. στις 600 σ.α.λ.. Έτσι, χωρίς να πατ
2 Φωτογραφίες »

Σε πιο τραχιά εδάφη, ο ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια ενισχύει την ικανότητα του Hilux να υπερβαίνει τα εμπόδια καθώς το ρελαντί έχει πέσει κατά 20%, από τις 720 σ.α.λ. στις 600 σ.α.λ.. Έτσι, χωρίς να πατάς γκάζι ανεβαίνεις έχοντας Lock οποιαδήποτε ανηφόρα.

Ο κινητήρας αποδίδει 204 ίππους στις 3.400 στροφές και ροπή 500 Nm μεταξύ 1.600 και 2.800 σ.α.λ. και με την προσθήκη του υβριδικού συστήματος είναι 5% πιο οικονομικός σε σχέση με πριν. Ωστόσο, για εμάς, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία -όπως το είδαμε οδηγώντας το μοντέλο στην Καππαδοκία- είναι ο βελτιωμένος και πιο αθόρυβος τρόπος λειτουργίας του κινητήρα.


Οι εκτός δρόμου ικανότητες όπως η απόσταση από το έδαφος ή το κρέμασμα της ανάρτησης έχουν παραμείνει απαράμιλλές. Το Hilux μπορεί να σε πάει παντού, ακόμη και φορτωμένο, όπως τα αυτοκίνητα των δοκιμών μας.
2 Φωτογραφίες »

Οι εκτός δρόμου ικανότητες όπως η απόσταση από το έδαφος ή το κρέμασμα της ανάρτησης έχουν παραμείνει απαράμιλλές. Το Hilux μπορεί να σε πάει παντού, ακόμη και φορτωμένο, όπως τα αυτοκίνητα των δοκιμών μας.


Αρχικά, το start-stop είναι πιο άμεσο και πιο smooth κατά την εκκίνηση θυμίζοντας επιβατικό, ενώ σε off road συνθήκες έχεις αμεσότερα την ροπή όταν την χρειάζεσαι. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την επιτάχυνση που είναι πιο γραμμική και φυσική συμβάλλοντας έτσι σε μια πιο σταθερή και άνετη οδήγηση, θεωρούμε όμως πιο σημαντικό το off road πλεονέκτημα που δίνει. Ενδεικτικά, σε πιο τραχιά εδάφη, ο ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια ενισχύει την ικανότητα του Hilux να υπερβαίνει τα εμπόδια καθώς το ρελαντί έχει πέσει κατά 20%, από τις 720 σαλ. στις 600 σαλ.. Έτσι, χωρίς να πατάς γκάζι ανεβαίνεις «κλειδωμένος» οποιαδήποτε ανηφόρα με τη σταθερή ώθηση, ενώ στην κατηφόρα απλά βάζεις το Hill Descent

Σελίδα 1Οδηγούμε στην Καππαδοκία τα Toyota Hilux Hybrid 48V και GR Sport ΙΙ
Σελίδα 2Καλύτερη κατανάλωση και πιο smooth λειτουργία κινητήρα
Σελίδα 3Είναι το πρώτο Hilux που διαθέτει το σύστημα Multi-Terrain Select.
Σελίδα 4Καλύτερο στην άσφαλτο, ανοίγει νέους δρόμους εκτός δρόμου
Smart
METAFORES