Για φόρτιση έως 7 kW υπάρχει σπιράλ καλώδιο στο εμπρός μέρος (δεν επηρεάζει το χώρο αποσκευών), το οποίο χάρη στην αρχιτεκτονική του μαζεύεται μόνο του, κάνοντας την όλη διαδικασία πολύ απλή και εύκολη.
Η γκάμα κινητήρων του νέου Fiat Grande Panda είναι αποκλειστικά εξηλεκτρισμένη. Όσον αφορά την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (113 PS) την οποία και είχαμε στη διάθεσή μας, η προσέγγισή της είναι περισσότερο αστική. Η μπαταρία του ηλεκτρικού Fiat Grande Panda είναι σχετικά μικρή (44 kWh), η εργοστασιακή αυτονομία όμως των 320 χλμ. θα καλύψει τις εβδομαδιαίες ανάγκες σου, με μία, βαριά δύο φορτίσεις. Οι οποίες φορτίσεις γίνονται γρήγορα, σε 4 ώρες και 20 λεπτά σε οικιακό WallBox ισχύος 7 kW (20-80%). Σε αυτού του είδους τη φόρτιση υπάρχει και το καινοτόμο σπιράλ καλώδιο, που χάρη στην αρχιτεκτονική του μαζεύεται μόνο του. Σε 11άρη φορτιστή (καλώδιο AC – εναλλασσόμενου ρεύματος στο πίσω αριστερό φτερό) ο χρόνος φόρτισης μειώνεται στις 2 ώρες και 50 λεπτά, ενώ σε ταχυφορτιστή (DC) 100 kW θα χρειαστείς 27 λεπτά, πάντοτε για το 20-80%.
Σχετικά με την ήπια υβριδική έκδοση, η λογική της είναι αντίστοιχη με άλλα μοντέλα του Ομίλου Stellantis. Το βασικό της πλεονέκτημα είναι πως μπορεί να κινείται και μόνο με ρεύμα (για 1 χλμ.), σε συγκεκριμένες οδηγικές περιστάσεις και σε ταχύτητα πόλης. Για να συμβεί αυτό, χρειάζεται η συνδρομή ενός ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28,5 ίππων), ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (eDCT), μαζί με την μονάδα του inverter και του κεντρικού ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων. Το συγκεκριμένο μοτέρ λειτουργεί υπό τάση 48V και μέσα στην πόλη, σε χαμηλές ταχύτητες (π.χ. εκκινήσεις και παρκάρισμα) κινεί το αμάξωμα του Fiat Grande Panda αποκλειστικά ηλεκτρικά και αθόρυβα. Στις περισσότερες περιστάσεις, αναλαμβάνει δράση ένας 3κύλινδρος, turbo βενζινοκινητήρας 1.200 κ.εκ., ο οποίος μαζί με το ηλεκτρομοτέρ έχει συνδυαστική απόδοση 100 ίππων.