2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στη GLC 63 S όλη η αίσθηση ορίζεται από την απύθμενη δύναμη, ένα μοτέρ που νομίζεις ότι δε θα «τελειώσει» ποτέ και ότι όλο θα ανεβάζει και θα δίνει κι άλλη δύναμη. Για τον ήχο, είπαμε και πριν…
Οδηγούμε: Νέα Mercedes GLC με έως 510 PS
34.496 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2019)
Η GLC ανήκει στον πυρήνα της γκάμας της Mercedes και κατάκεντρα στο πιο καυτό segment της αγοράς παγκοσμίως. Δε γίνεται λοιπόν να μείνει στάσιμη ούτε λεπτό και ανανεώνεται τεχνολογικά, αισθητικά και από πλευράς εκδόσεων.
Η GLC δε γίνεται με τίποτα να μείνει στάσιμη. Πρόκειται για το μοντέλο το οποίο από πλευράς μεγέθους είναι στο πιο κρίσιμο για τη Mercedes σημείο, δηλαδή στη μεσαία κλάση ενώ, επιπλέον είναι και SUV οπότε έχει να αντιμετωπίσει φοβερό ανταγωνισμό. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα οχήματα της Mercedes και το δημοφιλέστερο SUV της εδώ και κάποιο διάστημα, Ό,τι καινούριο υπάρχει την εκάστοτε στιγμή λοιπόν, πρέπει να βρίσκει τον τρόπο να μπαίνει στο μοντέλο παραγωγής και στις εκθέσεις της εταιρείας. Και από πλευράς χρόνου ωστόσο, η GLC έχει κλείσει 4 χρόνια στην αγορά οπότε είναι λογικό να δεχτεί την τυπική ανανέωση για το μέσο του κύκλου ζωής της.
Αυτό προβλέπει μια μικρή επίσκεψη και στο σχεδιαστήριο, όπου το αυτοκίνητο δέχτηκε κάποιες μικρές επεμβάσεις. Δεν είναι φυσικά κινήσεις που αλλάζουν τον χαρακτήρα του μοντέλου αλλά φέρνουν τη GLC πιο κοντά στην A-Class, τη GLE και γενικά στο πιο πρόσφατο στιλ που έχει λανσάρει η Στουτγάρδη. Τα φώτα εμπρός σχεδιάστηκαν ξανά, είναι πιο λεπτά και διαθέτουν LED High Performance προβολείς στάνταρ. Η μάσκα είναι νέα, όπως και ο, συνήθης ύποπτος σε αυτές τις περιπτώσεις, προφυλακτήρας. Αντίστοιχα πίσω έχουν γίνει αλλαγές κυρίως στα φώτα. Το αυτοκίνητο διατηρεί την SUV και την Coupe εκδοχή αμαξώματος με το δεύτερο κλασσικά να έχει πιο απότομο χαμήλωμα στο πίσω μέρος και να γίνεται λίγο πιο αθλητικό. Δε θα δυσκολευτείτε να τη γνωρίσετε δηλαδή όταν τη δείτε στην Ελλάδα, αλλά η φρεσκάδα, το νέο στιλ και η αυξημένη γοητεία είναι εμφανή στοιχεία. Τεχνικά υπάρχουν αρκετές επεμβάσεις καθώς τοποθετήθηκαν νέα μοτέρ κάτω από το καπό αλλά και νέα βοηθήματα στο εσωτερικό το οποίο έχει αλλάξει και δομικά έναντι του προ ανανέωσης μοντέλου. Η GLC θα έρθει στη χώρα μας στην καρδιά του καλοκαιριού, προς τον Ιούλιο. Οι τιμές έχουν ήδη ανακοινωθεί και ξεκινούν από 52.250 ευρώ για τη GLC 200.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αυτό προβλέπει μια μικρή επίσκεψη και στο σχεδιαστήριο, όπου το αυτοκίνητο δέχτηκε κάποιες μικρές επεμβάσεις. Δεν είναι φυσικά κινήσεις που αλλάζουν τον χαρακτήρα του μοντέλου αλλά φέρνουν τη GLC πιο κοντά στην A-Class, τη GLE και γενικά στο πιο πρόσφατο στιλ που έχει λανσάρει η Στουτγάρδη. Τα φώτα εμπρός σχεδιάστηκαν ξανά, είναι πιο λεπτά και διαθέτουν LED High Performance προβολείς στάνταρ. Η μάσκα είναι νέα, όπως και ο, συνήθης ύποπτος σε αυτές τις περιπτώσεις, προφυλακτήρας. Αντίστοιχα πίσω έχουν γίνει αλλαγές κυρίως στα φώτα. Το αυτοκίνητο διατηρεί την SUV και την Coupe εκδοχή αμαξώματος με το δεύτερο κλασσικά να έχει πιο απότομο χαμήλωμα στο πίσω μέρος και να γίνεται λίγο πιο αθλητικό. Δε θα δυσκολευτείτε να τη γνωρίσετε δηλαδή όταν τη δείτε στην Ελλάδα, αλλά η φρεσκάδα, το νέο στιλ και η αυξημένη γοητεία είναι εμφανή στοιχεία. Τεχνικά υπάρχουν αρκετές επεμβάσεις καθώς τοποθετήθηκαν νέα μοτέρ κάτω από το καπό αλλά και νέα βοηθήματα στο εσωτερικό το οποίο έχει αλλάξει και δομικά έναντι του προ ανανέωσης μοντέλου. Η GLC θα έρθει στη χώρα μας στην καρδιά του καλοκαιριού, προς τον Ιούλιο. Οι τιμές έχουν ήδη ανακοινωθεί και ξεκινούν από 52.250 ευρώ για τη GLC 200.