2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H έκδοση «300» με 258 + 14 ίππους έδειξε να ταιριάζει γάντι με τη GLC.
Κινητήρες-Επιδόσεις: Νέες εκδόσεις στη βάση
34.516 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2019)
Αλλαγές στα τετρακύλινδρα σύνολα σηματοδοτεί το λίφτινγκ αυτό της GLC. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι δίλιτρος και διαθέτει τη γνωστή πια λογική του EQ Boost. Πρόκειται για μονάδα που δουλεύει με δίκτυο ρεύμα 48 Volt και ενσωματώνει σε ένα τμήμα τη μίζα και τον εναλλάκτη. Μπορεί να δώσει 14 έξτρα ίππους και να τους προσθέσει στους 197 και 258 ίππους των εκδόσεων GLC 200 και 300 αντίστοιχα. Επίσης μπορεί να απεμπλέξει το μοτέρ από τη μετάδοση προς όφελος της εξοικονόμησης καυσίμου ενώ υποστηρίζει φυσικά και την ανάκτηση ενέργειας. Αντίστοιχα, ο δίλιτρος ντίζελ είναι επίσης νέος και διατίθεται σε τρία σκαλοπάτια απόδοσης 163, 194 και 245 ίππους. Προς τα πάνω βέβαια η γκάμα δεν έχει όριο: η GLC εξάλλου είναι το μόνο μεσαίο premium SUV το οποίο διαθέτει και V8 σύνολο, κάτι που αποτελεί ταμπού για τον ανταγωνισμό. Η GLC 63 σε «απλή» και «S» έκδοση έρχεται να δώσει νέο νόημα στον όρο «σπορ» μοντέλο με την ισχύ να είναι 476 και 510 ίπποι αντίστοιχα. Στην παρουσίαση που έγινε στη Γερμανία, οδηγήσαμε τη GLC 300 η οποία έδειξε να βγάζει αβίαστα δύναμη, με το EQ Boost να γεμίζει τα κενά και να εξαφανίζει την όποια υστέρηση μπορούσε να υπάρχει. Τη GLC 300 d τη χαρήκαμε κυρίως εκτός δρόμου, όπου εκτός από τη δύναμη μας άρεσε πολύ ο ήσυχος χαρακτήρας της. Για τη GLC 63 S Matic+ ούτε λόγος να γίνεται: ένα μεσαίο SUV που κάνει το 0-100 σε 3,8 δλ. με όλη τη φροντίδα της AMG σε στήσιμο, ηλεκτρονικά βοηθήματα και παραμετροποίηση της οδηγικής εμπειρίας, μας έδειξε ότι είναι ένα ξεχωριστό πακέτο. Για τον ήχο; Ας πούμε απλώς ότι, αν πάρει μπρος μέσα σε κλειστό γκαράζ θα «τρομάξετε» με την ένταση και το κόχλασμα. Η GLC 43 AMG θα ακολουθήσει λίγο αργότερα.