Στη σύντομη οδηγική μας επαφή με το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus στους δρόμους της γαλλικής εξοχής γύρω από τη Μασσαλία διαπιστώσαμε το εξαιρετικό επίπεδο άνεσης, που προσφέρει σε όλες τις συνθήκες το γαλλικό μοντέλο. Αυτή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε ένα νέο στοιχείο της ανάρτησης το οποίο ονομάζεται Progressive Hydraulic Cushions (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις πάνω από τα 82 άλογα) και έχει αγωνιστικές ρίζες. Αυτό αναφέρεται στην τοποθέτηση υδραυλικών στοπ στο άνω και στο κάτω άκρο της ανάρτησης (με ελατήρια και αμορτισέρ), τα οποία απορροφούν σωστά τους κραδασμούς και περιορίζουν στο ελάχιστο την κίνηση του αμαξώματος στις μεγάλες κάθετες κινήσεις των αμορτισέρ.
Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι αισθητή η βελτίωση στην ποιότητα κύλισης, ειδικά δε η συμπεριφορά πάνω από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, που φιλτράρονται αθόρυβα και απόλυτα αποτελεσματικά. Ο μειωμένος θόρυβος κύλισης (ηχο-απορροφητικό παρμπρίζ μπροστά και παχύτερο πίσω μαζί με ενισχυμένη ηχομόνωση) και το ελαφρύ τιμόνι τονίζουν την άνεση, η οποία μαζί με την υψηλή θέση οδήγησης, το χαμηλό βάρος και την κάποια απόσταση από το έδαφος (130 χλστ.) αποτελούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ανανεωμένου C4 Cactus στην μικρομεσαία κατηγορία των χάτσμπακ. Ο 130άρης κινητήρας, που οδηγήσαμε αρχικά κινεί μια χαρά το ελαφρύ C4 Cactus όντας εύρωστος στις χαμηλομεσαίες στροφές και δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να κινείται σβέλτα χωρίς να τον ξεζουμίζει. Αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση, που τηρώντας τα όρια της γαλλικής επαρχίας, δεν ξεπέρασε τα 6,5 λτ./100 χλμ. Θα ήταν παράλειψη αν δεν αναφέραμε κάτι για το νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που επιτέλους έχει «ανθρώπινο» κούμπωμα και λογικές διαδρομές.
Περισσότερα στο τεύχος 10/2018 του Auto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 6 Μαρτίου.
οκ .συγχρονο σχεδιο ..αλλά για την Σιτροεν ..της υδροπνευματικλης αναρτησης είναι ιεροσυλια να έχει ημιάκαμπτους πισω άξονες.... οσο και αν εχουν κανει πιο ."μαλακά" τα σινε μπλοκ.... ανεξαρτητη πισω γιατι δεν βαζουν; τοσο πολύ τους κοστίζει ή ααπευθυνονται σε Αμερικανάκια τωρα πια έτσι όπως γιναμε ....
Σωστή η παρατήρηση...αλλά ουτοπική !!
Είναι οικονομικά ασύμφορη....
Στο εμπόριο τα αυτοκίνητα που φέρουν αυτές τις αναρτήσεις.....κοστίζουν πάνω από 80000 ευρώ !!
οκ .συγχρονο σχεδιο ..αλλά για την Σιτροεν ..της υδροπνευματικλης αναρτησης είναι ιεροσυλια να έχει ημιάκαμπτους πισω άξονες.... οσο και αν εχουν κανει πιο ."μαλακά" τα σινε μπλοκ.... ανεξαρτητη πισω γιατι δεν βαζουν; τοσο πολύ τους κοστίζει ή ααπευθυνονται σε Αμερικανάκια τωρα πια έτσι όπως γιναμε ....
Σωστή η παρατήρηση...αλλά ουτοπική !! Είναι οικονομικά ασύμφορη.... Στο εμπόριο τα αυτοκίνητα που φέρουν αυτές τις αναρτήσεις.....κοστίζουν πάνω από 80000 ευρώ !!