Το ανανεωμένο C4 Cactus διατηρεί την γκάμα των κινητήρων, που είχε έχοντας στη βάση τον ατμοσφαιρικό 1,2 PureTech των 82 ίππων, μέχρι το καλοκαίρι τουλάχιστον που θα καταργηθεί. Στην turbo εκδοχή του το μοτέρ ανεβαίνει στα 110 άλογα και πλέον μπορεί να συνδυαστεί με 6άρι αυτόματο κιβώτιο EAT6, το οποίο αντικαθιστά (δόξα τω Θεώ) το αυτοματοποιημένο μηχανικό ΕΤG. Το C4 Cactus μπορεί πλέον να εξοπλιστεί και με την ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα αυτού, που φτάνει τα 130 άλογα (μόνο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ από τα μέσα χρόνου η diesel έκδοση 1,6 BlueHDI των 100 ίππων, θα πλαισιωθεί και από αυτή των 120 ίππων (αμφότερες με σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης και υγρό εξάτμισης Adblue).
Περισσότερα στο τεύχος 10/2018 του Auto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 6 Μαρτίου.
οκ .συγχρονο σχεδιο ..αλλά για την Σιτροεν ..της υδροπνευματικλης αναρτησης είναι ιεροσυλια να έχει ημιάκαμπτους πισω άξονες.... οσο και αν εχουν κανει πιο ."μαλακά" τα σινε μπλοκ.... ανεξαρτητη πισω γιατι δεν βαζουν; τοσο πολύ τους κοστίζει ή ααπευθυνονται σε Αμερικανάκια τωρα πια έτσι όπως γιναμε ....
Σωστή η παρατήρηση...αλλά ουτοπική !!
Είναι οικονομικά ασύμφορη....
Στο εμπόριο τα αυτοκίνητα που φέρουν αυτές τις αναρτήσεις.....κοστίζουν πάνω από 80000 ευρώ !!
οκ .συγχρονο σχεδιο ..αλλά για την Σιτροεν ..της υδροπνευματικλης αναρτησης είναι ιεροσυλια να έχει ημιάκαμπτους πισω άξονες.... οσο και αν εχουν κανει πιο ."μαλακά" τα σινε μπλοκ.... ανεξαρτητη πισω γιατι δεν βαζουν; τοσο πολύ τους κοστίζει ή ααπευθυνονται σε Αμερικανάκια τωρα πια έτσι όπως γιναμε ....
Σωστή η παρατήρηση...αλλά ουτοπική !! Είναι οικονομικά ασύμφορη.... Στο εμπόριο τα αυτοκίνητα που φέρουν αυτές τις αναρτήσεις.....κοστίζουν πάνω από 80000 ευρώ !!