Οδηγούμε στους δρόμους γύρω από τη Μασσαλία, το ανανεωμένο Citroen C4 Cactus, το οποίο εκτός από την εμφάνιση και την άνεση φέρνει αλλαγές και στη γκάμα της γαλλικής φίρμας μιας και έρχεται να πάρει τη θέση του C4 στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ.
What is new
- Αντικαθιστά το C4 στα μικρομεσαία χάτσμπακ
- Νέα εξωτερική σχεδίαση
- Καθίσματα Advanced Comfort στην καμπίνα
- Ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions
- Βελτιωμένη ηχομόνωση
- Λανσάρισμα στην Ελλάδα τέλος Μαρτίου με παραπλήσιες του σημερινού μοντέλου τιμές
Με μια τολμηρή κίνηση ξεκινούν οι φετινοί εορτασμοί της Citroen για τα 100 της χρόνια: Η γαλλική φίρμα καταργεί το C4 ως κλασσικό μικρομεσαίο χάτσμπακ (ίσως να ξαναδούμε ανάλογο μοντέλο μετά το 2020 με άγνωστο όνομα και προσανατολισμό) και στη θέση του φέρνει το ανανεωμένο C4 Cactus. Σας θυμίζει κάτι αυτό; Την κατάργηση του Nissan Almera και την αντικατάστασή του από το Nissan Qashqai, ίσως; Όπως και να έχει το C4 Cactus 3 χρόνια μετά το λανσάρισμά του αλλάζει προσανατολισμό με ένα εκτενές facelift. Διατηρώντας το πάτωμά του, το ανανεωμένο C4 Cactus έχει τις ίδιες διαστάσεις και μεταξόνιο (το μήκος αυξήθηκε 13 χλστ. λόγω των προφυλακτήρων) άλλαξε την εξωτερική του εικόνα, με 90% των αντίστοιχων μερών να είναι νέα. Σύμφωνα με τη Citroen στόχος ήταν να δοθεί περισσότερο χάτσμπακ χαρακτήρας. Νέα φώτα και προφυλακτήρες εμπρός πίσω, αλλά κυρίως η μετακίνηση των ψηλά τοποθετημένων πλαστικών Airbumps χαμηλότερα και η αντικατάστασή με τους με άλλα διακριτικότερα, τόνισαν την κομψότητα του C4 Cactus (στο πίσω μέρος γράφει πλέον μόνο C4 και το Cactus υπάρχει μόνο στις πίσω κολώνες) χωρίς να χαθεί ο μοντέρνος και νεανικός χαρακτήρας της εμφάνισης, που πλέον δεν ξενίζει. Οι χρωματικές επιλογές παραμένουν πολλές, όπως και αυτές των δυνατοτήτων εξατομίκευσης στην εξωτερική, όσο και στην εσωτερική εικόνα. Ελάχιστες είναι οι αλλαγές στην καμπίνα, η οποία χαρακτηρίζεται από τις δυο ψηφιακές οθόνες (μία στο πάνω μέρος του ταμπλό και μία πίσω από το τιμόνι) και εντοπίζονται κυρίως σε επίπεδο εξοπλισμού, επενδύσεων, βελτίωσης της απτής ποιότητας και ανασχεδιασμού του κάτω μέρους της κεντρικής κονσόλας με τοποθέτηση διπλής ποτηροθήκης (πάλι δύσκολα θα φιλοξενήσει 2 ποτήρια), συμβατικής λαβής στο χειρόφρενο και μιας θήκης ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα-πολυθρόνες. Τα τελευταία είναι νέα, μέρος της τεχνολογίας Advanced Comfort και χάρη στην ειδική παχιά επένδυση (15 χλστ.) και τον ειδικό σχεδιασμό τους υπόσχονται κορυφαία άνεση. Τα πίσω παράθυρα παραμένουν με μεντεσέ στην προσπάθεια διατήρηση του βάρους χαμηλά σύμφωνα με τη Citroen. Τίποτα δεν έχει αλλάξει στην ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές.
Περισσότερα στο τεύχος 10/2018 του Auto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 6 Μαρτίου.
οκ .συγχρονο σχεδιο ..αλλά για την Σιτροεν ..της υδροπνευματικλης αναρτησης είναι ιεροσυλια να έχει ημιάκαμπτους πισω άξονες.... οσο και αν εχουν κανει πιο ."μαλακά" τα σινε μπλοκ.... ανεξαρτητη πισω γιατι δεν βαζουν; τοσο πολύ τους κοστίζει ή ααπευθυνονται σε Αμερικανάκια τωρα πια έτσι όπως γιναμε ....
Σωστή η παρατήρηση...αλλά ουτοπική !!
Είναι οικονομικά ασύμφορη....
Στο εμπόριο τα αυτοκίνητα που φέρουν αυτές τις αναρτήσεις.....κοστίζουν πάνω από 80000 ευρώ !!
οκ .συγχρονο σχεδιο ..αλλά για την Σιτροεν ..της υδροπνευματικλης αναρτησης είναι ιεροσυλια να έχει ημιάκαμπτους πισω άξονες.... οσο και αν εχουν κανει πιο ."μαλακά" τα σινε μπλοκ.... ανεξαρτητη πισω γιατι δεν βαζουν; τοσο πολύ τους κοστίζει ή ααπευθυνονται σε Αμερικανάκια τωρα πια έτσι όπως γιναμε ....
Σωστή η παρατήρηση...αλλά ουτοπική !! Είναι οικονομικά ασύμφορη.... Στο εμπόριο τα αυτοκίνητα που φέρουν αυτές τις αναρτήσεις.....κοστίζουν πάνω από 80000 ευρώ !!