Κάτω από το καπό η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Duster δεν έχει αλλάξει. Στη βάση υπάρχει ο 1.000άρης TCe των 90 ίππων, έπειτα είναι η έκδοση LPG των 100 ίππων που μας κέρδισε, συνεχίζεται με έναν 1.300άρη κινητήρα 130 ίππων (που προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμος στην Ελλάδα) και κλείνει με τον ίδιο 1.300άρη στην έκδοση των 150 ίππων και αυτόματο κιβώτιο.
Αυτήν την έκδοση είχαμε την δυνατότητα να οδηγήσουμε στη Γαλλία και μας άρεσε πολύ τόσο από πλευράς επιδόσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ.), όσο και αναφορικά με τη λειτουργία του κιβωτίου γιατί οι αλλαγές ήταν γρήγορες και ομαλές. Φυσικά, στις υψηλές στροφές το μοτέρ ακούγεται λίγο, όμως κερδίζεις τόσο σε άνεση όσο και σε σβελτάδα. Αρκετά οδηγήσαμε και το LPG που έχει αλλάξει ελάχιστα στην χαρτογράφιση και μας κέρδισε γιατί τα 100 άλογα είναι ικανά για να κινήσουν με άνεση το μοντέλο (η ροπή είναι άφθονη στις χαμηλές & μεσαίες και μόνο ψηλά τελειώνει), ενώ η κατανάλωση κοντά στα 9 λτ./100 χλμ. (8,1 - 8,5 δίνει ο κατασκευαστής) σημαίνει ότι δεν θα ξοδεύεις πολλά στις μετακινήσεις. Και αυτό το μοτέρ ακούγεται λίγο στις υψηλές στροφές, όμως συνολικά πάλι οι εντυπώσεις είναι θετικές. Ααα, και μεγαλύτερη είναι και η δεξαμενή του LPG (49,8 λτ.) επιτρέποντάς σου να κάνεις περισσότερα οικονομικά χιλιόμετρα.
Στο δρόμο: Αξίζει τα λεφτά του, είναι και off road animal Δεν θα αναφερθούμε εκτεταμένα για το πώς είναι το ανανεωμένο Duster στο δρόμο, γιατί η συμπεριφορά του δεν διαφέρει από αυτό που ήδη γνωρίζουμε. Έτσι, στην άσφαλτο η ανάρτησή του απορροφά τις λακκούβες περνώντας κάποιους κραδασμούς στην καμπίνα οι οποίοι ωστόσο δεν γίνονται ενοχλητικοί, το τιμόνι είναι ελαφρύ αν και με ικανοποιητική πληροφόρηση, η ποιότητα κύλισης καλή για τα δεδομένα και ο θόρυβος στις υψηλές ταχύτητες φυσιολογικός για τα δεδομένα και τον όγκο του οικογενειακού SUV. Στους πιο γρήγορους ρυθμούς υπάρχουν πλευρικές κλίσεις, όμως η ουσία είναι ότι το αυτοκίνητο θα ανταποκριθεί στις οδηγικές σου απαιτήσεις.
Αφήνοντας τώρα την άσφαλτο και περνώντας στο χώμα, το Duster έχει αποδείξει πολλάκις τις ικανότητές του, για αυτό και η off road πίστα που μας είχαν ετοιμάσει οι Γάλλοι για να ανακαλύψουμε αυτές ήρθε ως επιβεβαίωση. Εμείς, απλά, θα σημειώσουμε ότι τα 217 χλστ. απόστασης από το έδαφος (214 χλστ. στις 4κινητες εκδόσεις), και οι καλές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (30, 21, 34 μοίρες αντίστοιχα) αποτελούν εξαιρετικές τιμές και το Duster είναι ένα από τα λίγα μοντέλα σε αυτήν την κατηγορία με τέτοιες δυνατότητες. Στην πράξη, το ανανεωμένο Duster είναι «αγρίμι» που δύσκολα θα τα βρει σκούρα σε στεγνά εκτός δρόμου μονοπάτια, ενώ αν έχει και το σωστό λάστιχο, θα αποδειχθεί ρωμαλαίο και σε πιο απαιτητικά τερέν (π.χ. λάσπη, πάγο, κ.λπ.).
Η άποψή μας Η ανανέωση του Duster ήταν μικρής έκτασης γιατί λίγα ήταν τα σημεία που έχρηζαν βελτίωσης. Η εμφάνιση είναι πιο φρέσκια και ωραία στο μάτι, στο εσωτερικό η οθόνη έχει αναβαθμίσει ένα κλικ την εικόνα, ευπρόσδεκτο και το τεχνολογικό update. Η ουσία έχει παραμείνει και αυτή είναι ότι αποτελεί ένα αυτοκίνητο που αξίζει τα λεφτά του, για αυτό και δικαιολογημένη η επιτυχία του στις πωλήσεις.