ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το ανανεωμένο Dacia Duster

71.170 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2021)

Μικρές, ουσειώδεις αλλαγές σε εμφάνιση και εσωτερικό και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έρχονται να δώσουν φρεσκάδα στο ήδη πετυχημένο Dacia Duster.

Πόσο μπορείς -ή πρέπει- να αλλάξεις και να βελτιώσεις μια πετυχημένη συνταγή; Λίγο νομίζουμε εμείς. Σωστά, λοιπόν, και στην περίπτωση του ανανεωμένου Dacia Duster οι αναβαθμίσεις από την μεριά των Γάλλων ήταν περιορισμένης έκτασης, ωστόσο ικανές για να νοστιμέψουν τη συνταγή του πιο δημοφιλούς στο κοινό (λιανικές πωλήσεις) οικογενειακού SUV της αγοράς. Τόσο, όσο δηλαδή...

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Και ποιες ήταν αυτές οι αλλαγές; Συνοπτικά θα αναφέρουμε το νέο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο στον TCe κινητήρα των 150 ίππων, την πιο φρέσκια εξωτερική σχεδίαση χάρη στη νέα μάσκα και τα φανάρια, και κάποιες μικρές αλλαγές στην καμπίνα, με κυριότερη όλων την 8 ιντσών οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα στην οποία πλέον μπορείς να αντιστοιχίσεις με ένα καλώδιο το κινητό σου και να έχεις όλα τα πλεονεκτήματα του Google και της Apple (Android Auto & Apple CarPlay).

Κατά τα άλλα, το ανανεωμένο Duster διατηρεί τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που το έχουν φέρει στην κορυφή της κατηγορίας, δηλαδή τις κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες και το super value for money. Στην Ελλάδα, το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία με τιμή από 15.990 ευρώ, παρακάτω όμως μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τα σημαντικότερα νέα στοιχεία του, όπως τα ανακαλύψαμε κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίασή του στο Παρίσι.
 
Συνεχίζει να είναι Value for Money: Από 15.990 ευρώ
Πριν προχωρήσουμε στις αλλαγές του ανανεωμένου μοντέλου, να πούμε πρώτα τις τιμές, γιατί αυτές αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας και του VFM χαρακτήρα. Τιμή εκκίνησης, λοιπόν, είναι τα 15.990 ευρώ για τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα των 90 ίππων (TCe 90), όμως στην ίδια τιμή -επειδή το κιτ είναι δώρο- έρχεται και η LPG έκδοση με τον κινητήρα των 100 ίππων (TCe 100 ECO-G). Όπως καταλαβαίνετε, η βασική έκδοση υπάρχει για να υπάρχει, αυτή που θα μοσχοπουλήσει είναι η LPG. Επόμενη διαθέσιμη έκδοση στην ελληνική αγορά είναι αυτή με τον 150άρη κινητήρα και το νέο αυτόματο κιβώτιο (TCE 150 EDC) που κοστίζει 21.490 ευρώ και τέλος ως diesel το Duster ξεκινάει από τα 19.950 ευρώ ως 2κίνητο και τα 23.570 ευρώ ως 4κίνητο. Οδηγώντας τις περισσότερες εκδόσεις στην Γαλλία, αυτή που θεωρούμε πιο VFM είναι η 2η εξοπλιστική έκδοση του LPG (Sportive) που κοστίζει 17.180 ευρώ.
 
Αυτές είναι οι οπτικές αλλαγές
Όπως είπαμε και πιο πριν οι αλλαγές στο ανανεωμένο Duster είναι μικρής έκτασης, αλλά ουσιώδεις. Αναφορικά με την εξωτερική σχεδίαση οι σημαντικότερες είναι η νέα τρισδιάστατη μάσκα με λεπτομέρειες χρωμίου και τα φώτα ημέρας που τώρα έχουν σχήμα Υ, δείχνουν πιο μοντέρνα και δίνουν φρεσκάδα στο σύνολο. Το ότι έχει αλλάξει λίγο η σχεδίαση των ζαντών και της πίσω αεροτομής για καλύτερη αεροδυναμική θα το παρατηρήσουν οι πιο παρατηρητικοί (σ.σ. αν και τα 6 gr. CO2 που κερδήθηκαν δεν είναι αμελητέα).
Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
MESAIA VANS POU FORTONONTAI EYKOLA