ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι 19 επιπλέον ίπποι και το αυτόματο κιβώτιο κάνουν αρκετά πιο γρήγορο το GR Yaris.

Οι 19 επιπλέον ίπποι και το αυτόματο κιβώτιο κάνουν αρκετά πιο γρήγορο το GR Yaris.

Στον δρόμο: Το νέο αυτόματο κιβώτιο το κάνει πιο γρήγορο

9.738 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2024)

Το ερώτημα που λογικά θα έρχεται στο μυαλό σας είναι αν αυτές οι διαφορές είναι αισθητές στο δρόμο; Η Τoyota για να λύσει και σε μας αυτήν την απορία, μας κάλεσε στην πίστα Jarama, κοντά στη Μαδρίτη, όπου μας παρείχε δύο νέα και δύο παλιά GR Yaris. Ξεκινήσαμε με το νέο χειροκίνητο μοντέλο, όπου μεταξύ άλλων εξοικειωθήκαμε και με την πίστα. Οδηγικά μας φαίνεται γνωστό και η επιπλέον ισχύς είναι ελάχιστα αισθητή, αλλά στη συνέχεια μπήκαμε στο προ-facelift, όπου πραγματικά καταλάβαμε πόσο καλύτερο είναι το ανανεωμένο GR Yaris. Το σύστημα διεύθυνσης δεν μας δίνει την στιβαρή αίσθηση του νέου μοντέλου, ενώ η θέση του καθίσματος και ο «ενοχλητικός» καθρέπτης γίνονταν όλο και πιο εκνευριστικά όσο περνάει η ώρα. Στο τέλος μπήκαμε και στο αυτόματο GR Yaris, το οποίο νιώθεις ότι είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο μόνο λόγω σασμάν. Το σπορ κιβώτιο μπορεί να χάνει ένα κομμάτι της σύνδεσης ανθρώπου-οχήματος, αλλά είναι πολύ πιο ευκολοδήγητο και σημαντικά πιο γρήγορο. Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, στο τέλος της μεγάλης ευθείας της πίστας πιάσαμε 208 χλμ./ώρα με το χειροκίνητο σασμάν, τη στιγμή που με το αυτόματο το κοντέρ έγραψε 222.  Σίγουρα το αυτόματο δείχνει τα δόντια του στο χρονόμετρο, αλλά το μηχανικό GR Yaris εξακολουθεί να έχει περισσότερη πλάκα.

Σελίδα 1Οδηγούμε το ανανεωμένο Toyota GR Yaris των 280 ίππων
Σελίδα 2Μικρές αλλά στοχευμένες αλλαγές σε εμφάνιση
Σελίδα 3Έγινε πιο «πολεμικό» από πριν με μηχανικές αναβαθμίσεις παντού
Σελίδα 4Κινητήρας: Έχει +19 άλογα και νέες βαλβίδες και έμβολα
Σελίδα 5Στον δρόμο: Το νέο αυτόματο κιβώτιο το κάνει πιο γρήγορο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Mercedes
DOBLO VS COURIER