Το ταμπλό είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, με πρωταρχικό στόχο τη χρησιμότητα του. Σημαντικό στοιχείο είναι ότι αναπτύχθηκε σε συνεργασία με οδηγούς αγώνων.
Έγινε πιο «πολεμικό» από πριν με μηχανικές αναβαθμίσεις παντού
Είναι από τις λίγες φορές που θα ξεκινήσουμε μια δοκιμή, δίνοντας μπράβο πρώτα στην εταιρεία και μετά στο αυτοκίνητο. Θέλει μεγάλα «cojones» από την Toyota σε μια εποχή που οι οδηγός είναι αποστειρωμένος από το όχημα, όχι μόνο να βγάλει ένα αυτοκίνητο σαν το GR Yaris, αλλά να προχωρήσει στην ανανέωση του, βελτιώνοντάς το και ταυτόχρονα διορθώνοντας τα όποια σημεία δέχτηκαν κριτική από τους αγοραστές και τον ειδικό τύπο. Και μάλιστα σημειώστε σε όλα τα παραπάνω ότι χρειαζόταν να κατασκευάσει μόνο 25.000 κομμάτια για το ομολογκασιόν, όμως μέχρι τώρα έχει κατασκευάσει ήδη 32.000 κομμάτια και έχοντας θέληση και μπάτζετ προχώρησε και στην βελτίωσή του.
Αρχικά χαμήλωσε τη θέση οδήγησης κατά 25 χιλιοστά κι ανέβασε τη θέση του εσωτερικού καθρέπτη προς πάνω, ώστε οι οδηγοί να μην πρέπει να σκύβουν για να δουν το δρόμο όταν παίρνουν δεξιές στροφές και να έχουν καλύτερη ορατότητα. Επίσης άλλαξαν το ταμπλό, μιας και το προηγούμενο θεωρήθηκε από πολλούς, βαρετό και κατώτερο των περιστάσεων, με το νέο να έχει φτιαχτεί αποκλειστικά για το μοντέλο και να είναι εμπνευσμένο από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Minimal, σπαρτιατικό και… αγωνιστικό. Έχει μια ελαφριά κλίση 15 μοιρών προς τον οδηγό, όλα τα φυσικά κουμπιά μοιάζουν μεταξύ τους, ενώ πίσω από τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ο οποίος στο Sport mode φέρνει σε πρώτο πλάνο τις στροφές του μοτέρ (σε οριζόντια διάταξη) και την ένδειξη σχέσης του κιβωτίου ταχυτήτων.
Και μιας και μιλάμε για το σασμάν, η Toyota ανάπτυξε για το μοντέλο ένα 8άρι αυτόματο σπορ κιβώτιο (o λόγος για το κιβώτιο DAT δηλαδή Direct Automatic Transmission, το οποίο λόγω έλλειψης χώρου έχει αρκετά μαζεμένες διαστάσεις, με το συνολικό του βάρος να αγγίζει μόλις τα 20 κιλά. Εδώ αξίζει να σημειωθεί, ότι το συγκεκριμένο τρίγωνο κινητήρας – τετρακίνηση - κιβώτιο συναντάται μόνο στο GR Yaris, που από την μια μπορεί να είναι «εφιάλτης» από πλευρά κόστους, αλλά από την άλλη δείχνει το πόσο σοβαρά παίρνουν το μοντέλο οι Ιάπωνες.