ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η άνεση στο επίκεντρο

 Σχολιάστε 
53.588 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2024)
Η απόσταση από το έδαφος είναι μεγάλη, παραπέμπει σε crossover, όπως και η γενικότερη σχεδίαση του μοντέλου που φέρνει σε SUV.
5 Φωτογραφίες »

Η απόσταση από το έδαφος είναι μεγάλη, παραπέμπει σε crossover, όπως και η γενικότερη σχεδίαση του μοντέλου που φέρνει σε SUV.

Κατά την οδηγική μας επαφή με το μοντέλο στην Αυστρία, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τόσο την ηλεκτρική (κυρίως) έκδοση, όσο και αυτήν με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων. Αυτό που διακρίνει το γαλλικό μοντέλο είναι η προσφερόμενη άνεση και η μαλακή ανάρτηση που απορροφά καλά τις ανωμαλίες του δρόμου (σ.σ. τις λίγες τουλάχιστον που βρήκαμε). Το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ, αλλά καλό σε πληροφόρηση και γενικά το μοντέλο είναι  ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη πράγμα που σε συνδυασμό  με την ποιότητα κύλισης μετράει στα θετικά χαρακτηριστικά. Φυσικά, στην άνεση συμβάλλουν εκτός από την ανάρτηση και τα μαλακά καθίσματα που διευκολύνουν σε ένα μακρινό ταξίδι.


Ο 1.200άρης κινητήρας τραβάει καλά και η έκδοση με τα 100 άλογα είναι αυτή με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
5 Φωτογραφίες »

Ο 1.200άρης κινητήρας τραβάει καλά και η έκδοση με τα 100 άλογα είναι αυτή με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.


Ειδικότερα τώρα για την ηλεκτρική έκδοση, αυτή δεν έχει (σ.σ. και δεν το χρειάζεται άλλωστε) την εκρηκτικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων, μιας και πεδίο δράσης θα είναι η πόλη, όμως έχει αρκετή σβελτάδα για εκεί. Μάλιστα, η μέση κατανάλωση είναι κοντά στις 15 kWh/100 χλμ. και άρα θα βγάλετε μια 300άρα χιλιόμετρα με μια φόρτιση, ωστόσο αν βγείτε στον αυτοκινητόδρομο τότε θα δείτε την αυτονομία να πέφτει αρκετά πιο κάτω.

Το βενζινοκίνητο από την άλλη που έχει μάλλον και περισσότερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά επίσης φάνηκε ανώτερο από όσο λένε τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Στην πράξη δηλαδή ο κινητήρας τραβάει καλά από χαμηλά και η 3κύλινδρη χροιά του ακούγεται κυρίως όταν το πιέζεις. Για την ακριβή κατανάλωση ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε να περάσει από το κέντρο δοκιμών του AutoΤρίτη.
 

Η γνώμη μας

Η τιμή του Citroen C3 είναι το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα γιατί καλύπτει τις ανάγκες του κόσμου για ένα προσιτό αυτοκίνητο. Το ίδιο ισχύει και για το ηλεκτρικό που με την επιδότηση θα έρχεται –εικάζουμε & ελπίζουμε- κοντά στην τιμή του θερμικού. Μένει να περιμένουμε τις αναλυτικές εκδόσεις και τιμές από την ελληνική αντιπροσωπεία μέχρι τον Σεπτέμβριο που θα βρίσκεται περίπου στην Ελλάδα.
 

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Citroen C3, με τιμή από 15.000 ευρώ
Σελίδα 2Πως είναι από κοντά το Citroen C3
Σελίδα 3Η άνεση στο επίκεντρο
Hyundai
SEAT