Μοντέρνο σχεδιαστικά και ποιοτικό το εσωτερικό του μοντέλου.
Αφήνουμε την οικονομική ανάλυση που είναι βέβαια σημαντική και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του C3 και περνάμε στα του αυτοκινήτου. Αρχικά λοιπόν η σχεδίαση του νέου Citroen C3 είναι πιο ενδιαφέρουσα από αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες. Με crossover υπαινιγμούς (16,3 εκ. απόσταση από το έδαφος το ηλεκτρικό και σχεδόν 19 το βενζινοκίνητο) και τετράγωνη σχεδίαση το γαλλικό μικρό δείχνει πιο μεγάλο από όσο είναι στην πράξη. Επίσης, στην έκδοση Max με την 10άρα οθόνη που οδηγήσαμε πολύ έντονο είναι και το υψηλό τεχνολογικό προφίλ του.
Έπειτα το εσωτερικό είναι προσανατολισμένο στην άνεση και την πρακτικότητα. Η λογική της οριζόντιας σχεδίασης του ταμπλό πέρα από όμορφη στο μάτι έχει πρακτικά πλεονεκτήματα (θα θέλαμε λίγο πιο φαρδύ το «ράφι» μπροστά στον συνοδηγό, μας άρεσε πολύ η θέση του μικρού πίνακα οργάνων ψηλά), ενώ τα υλικά είναι σκληρά προκειμένου να κρατηθεί το κόστος κατασκευής χαμηλά, όμως πολύ ανώτερα των προσδοκιών μας, αφού δεν φαίνεται να έχει γίνει κάποια έκπτωση.
Από πλευράς χώρων, πίσω θα καθίσουν άνετα επιβάτες με ύψος έως 1,85 μ. (μάλιστα έχουν πολύ αέρα για τα γόνατα), ωστόσο θα θέλαμε το άνοιγμα της πόρτας να είναι μεγαλύτερο για ευκολότερο μπες-βγες. Τέλος, αναφορικά με το πορτ-μπαγκάζ, αυτό έχει χωρητικότητα 310 λίτρα, νούμερο καλό για τις καθημερινές ανάγκες και όχι μόνο.