Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με πριν -με βελτιώσεις και ενισχύσεις πάντως σύμφωνα με την εταιρεία- οι διαστάσεις παραμένουν ουσιαστικά απαράλλαχτες, το ίδιο οι αναρτήσεις και οι κινητήρες. Στην Ελλάδα θα έρθει μόνο σε βενζίνη 1,2 TCe με 125 άλογα και 1,6 SCe με 115 άλογα, ενώ σε diesel 1,5 dCi με 110 άλογα. Σε 4Χ2 και 4Χ4 εκδόσεις, ενώ το diesel θα μπορεί να συνδυαστεί και με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (δεν συνδυάζεται με 4Χ4). Η σχεδίαση του Duster είναι εντελώς νέα. Σύμφωνα με τον Laurens van der Acker, επικεφαλής σχεδιασμού της Dacia, οι αλλαγές είναι αρκετά εκτεταμένες καθώς «δεν υπάρχει κομμάτι του αμαξώματος, το οποίο να μην είναι καινούργιο». Το Duster δείχνει πιο… «πρησμένο» χάρη στη μετακίνηση των εμπρός και πίσω φώτων στις άκρες και την αύξηση των μετατροχίων. Πιο ψηλά έχει «έρθει» το καπό και η πλαϊνή γραμμή ορατότητας, ενώ τις εντυπώσεις κερδίζουν η νέα κυψελωτή μάσκα, τα φώτα ημέρας LED, οι αλουμινένιες μπάρες της οροφής, η νέα κλίση του παρμπρίζ (η βάση του έχει μετακινηθεί 10 εκατ. πιο μπροστά) και το χαρακτηριστικό πλαστικό «δόντι» μεταξύ εμπρός φτερού και πόρτας.