ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tην τετρακίνητη έκδοση του Dacia Duster με τον 1,5 dCi των 110 ίππων και με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (ημιάκαμπτος στις 4Χ2) την οδηγήσαμε σε ειδικά διαμορφωμένη off road πίστα στα λατομεία Διονύσου. Με σύστημα ελέγχουν κατάβασης, με 210 χλστ. από το έδαφος και με γωνία προσέγγισης, ράμπας και φυγής 30ο, 21ο και 33ο αντίστοιχα δεν καταλαβαίνει τίποτα!

Tην τετρακίνητη έκδοση του Dacia Duster με τον 1,5 dCi των 110 ίππων και με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (ημιάκαμπτος στις 4Χ2) την οδηγήσαμε σε ειδικά διαμορφωμένη off road πίστα στα λατομεία Διονύσου. Με σύστημα ελέγχουν κατάβασης, με 210 χλστ. από το έδαφος και με γωνία προσέγγισης, ράμπας και φυγής 30ο, 21ο και 33ο αντίστοιχα δεν καταλαβαίνει τίποτα!

Tην τετρακίνητη έκδοση του Dacia Duster με τον 1,5 dCi των 110 ίππων και με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (ημιάκαμπτος στις 4Χ2) την οδηγήσαμε σε ειδικά διαμορφωμένη off road πίστα στα λατομεία Διονύσου. Με σύστημα ελέγχουν κατάβασης, με 210 χλστ. από το έδαφος και με γωνία προσέγγισης, ράμπας και φυγής 30ο, 21ο και 33ο αντίστοιχα δεν καταλαβαίνει τίποτα!

Στο δρόμο: Πάντα άνετο, πιο αθόρυβο και πολιτισμένο. Το 4Χ4 εντυπωσιάζει εκτός δρόμου

20.392 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2017)

Από τις 4Χ2 εκδόσεις (οι 4Χ4 ήταν διαθέσιμες μόνο σε ειδική εκτός δρόμου διαδρομή υψηλή δυσκολίες μέσα στα λατομεία Διονύσου) επιλέξαμε την χειροκίνητη 1,2 TCe με τα 125 άλογα. Ο μοντέρνος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με turbo λειτουργεί με μια ευχάριστη απουσία θορύβου και πολύ πολιτισμένα, κάνει 100% την δουλειά του και επιταχύνει επαρκώς το Duster. Μιας και κάναμε λόγο για θόρυβο, συνολικά η βόλτα στο εσωτερικό του Duster είναι πιο ήσυχη σε σημαντικό βαθμό χάρη στην προσθήκη περισσότερου ηχομονωτικού υλικού. Πρόκειται για μια διαφορά που γίνεται άμεσα αισθητή. Νέο είναι επίσης το ηλεκτρικό τιμόνι, που αντικαθιστά το υδραυλικό σύστημα με την αρκετά σπογγώδη αίσθηση. Και αυτό σαφώς είναι πρόοδος καθώς το σύστημα διεύθυνσης είναι πλέον πιο άμεσο και δίνει καλύτερη αίσθηση. Αυτό κάνει το Duster περισσότερο ευέλικτο από πριν, αλλά σε καμία περίπτωση και «κυνηγό» σε στροφιλίκια. Το Duster προτιμά την ήπια μετακίνηση με επίκεντρο την άνεση: Οι αναρτήσεις του «σιδερώνουν» τις ανωμαλίες σε άσφαλτο και χώμα. Αν και 4Χ2 δεν κωλώνει στο πατημένο χώμα χάρη στα 210 χλστ. από το έδαφος. Το Duster δεν είναι πλέον μια «φτηνή» επιλογή. Αυτό φαίνεται και από την τις προσθήκες στην λίστα των εξτρά: Nέες κάμερες πολλαπλών σημείων θέασης και τυφλών σημείων, αλλά και ο αυτόματος κλιματισμός, ενώ το Duster έχει πλέον και σύστημα εκκίνησης με έξυπνο κλειδί-κάρτα από τη Renault. Στον τομέα της ασφάλειας υπάρχουν 6 αερόσακοι (από 4) και θα γίνει διαθέσιμο στον επιπλέον εξοπλισμό ένα σύστημα «Safety Pack» το οποίο θα περιλαμβάνει σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, όπως σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Με αυτή την αλλαγή η Dacia φιλοδοξεί να προσθέσει έως και ένα αστέρι ακόμα (έχει πάρει 3 στις αξιολογήσεις του Euro NCAP).
 
Μοναδική 4Χ4 εμπειρία
Η διαδρομή οδήγησης του Duster μας έφερε μέχρι τα –σε λειτουργία- λατομεία μαρμάρου στο Διόνυσο. Εκεί οι άνθρωποι της Renault-Dacia είχαν ετοιμάσει μια extreme off road διαδρομή με πολλά εμπόδια και δύσκολες δοκιμασίες. Το 4Χ4 Duster μας εντυπωσίασε κάνοντας «παπάδες» με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση κλειδωμένη και το στάνταρ σύστημα ελέγχου κατάβασης. Οι νέες κάμερες μας βοήθησαν αρκετά να βλέπουμε «μετά» από το τελείωμα απότομων ανηφόρων, ενώ το «πακέτο» ηλεκτρονικών οργάνων για 4Χ4 (κλισιόμετρο κατά τον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα) έδειξε απίστευτα νούμερα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS