Ξεκινώντας με τον κινητήρα (σε αυτήν την γενιά αποδίδει 136 άλογα και 245 Nm ροπής), θα σχολιάσουμε πως το Renault Zoe είναι ένα… τυπικό ηλεκτρικό. Αθόρυβο, έχει ροπή από το μηδέν, οι ρεπρίζ του είναι εξαιρετικές, ενώ και τα 136 άλογα εξασφαλίζουν ένα καλό 0-100 (9,5 δλ.). Βέβαια, η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 140 χλμ./ώρα, όμως διαφορετικά η μπαταρία θα τελείωνε σε… 10 λεπτά και bye bye αυτονομία.
Αναλυτικότερα, στους δρόμους της Σαρδηνίας όπου έγινε η πανευρωπαϊκή παρουσίασή του (σ.σ. περίεργο που οι άνθρωποι της Renault δεν επέλεξαν αστικό περιβάλλον, αλλά προτίμησαν επαρχιακό) δεν δυσκολευτήκαμε καθόλου να αφήσουμε πίσω τα προπορευόμενα οχήματα και πραγματικά το αυτοκίνητο έβγαλε την σπορτίφ πλευρά του χαρακτήρα μας. Σε αυτό όμως δεν βοήθησε μόνο ο ηλεκτροκινητήρας και οι καλές ρεπρίζ, αλλά και το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, το χαμηλό κέντρο βάρους βοηθάει στις στροφές, το πλαίσιο υπακούει στις εντολές του τιμονιού και η ελκτική πρόσφυση είναι υψηλή, την ώρα που και η δύναμη μπαίνει καλά στο δρόμο μέσω των μπροστινών τροχών και των Michelin Primacy 4 χωρίς υποστροφή. Σε αυτό βέβαια βοήθησε και η εξαιρετική άσφαλτος της Σαρδηνίας. Εδώ στην Ελλάδα εικάζουμε πως το ESP θα σε κόβει περισσότερο. Μικρές επίσης λεπτομέρειες μιας και βγήκε το σπορ ταπεραμέντο μας: Το τιμόνι ας ήταν λίγο πιο βαρύ εκεί γύρω στα 100 χλμ./ώρα (κατά τα άλλα εξαιρετικό σε πληροφόρηση), και ευπρόσδεκτη είναι μια πιο χαμηλή θέση οδήγησης (βλέπεις υπάρχουν και οι μπαταρίες…). Τέλος, στα θετικά μην ξεχάσουμε την ποιότητα κύλισης (σ.σ. σημειώστε πως τα ηλεκτροκίνητα έχουν μηδενικούς κραδασμούς) και στα «αρνητικά» τον τεχνητό ήχο που είναι υποχρεωτικός μέχρι τα 30 χλμ./ώρα για να σε ακούνε οι πεζοί. Θα τον θέλαμε πιο φουτουριστικό, σαν αυτό των ταινιών που σε μεταφέρουν στη «Γη το 2045».