Η γκάμα εδώ είναι γνώριμη ήδη από το νέο Ibiza το οποίο μοιράζεται εξάλλου την ίδια τεχνική βάση, τη διάσημη πια πλατφόρμα MQB στην Α0 διαμόρφωση, για τα πιο μικρά μοντέλα του ομίλου VW. Η διαφορά είναι ότι εδώ έχουμε να κάνουμε μόνο με υπερτροφοδοτούμενα σύνολα. Σημείο εκκίνησης ο 1.000άρης TSI των 95 ίππων αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Στην επόμενη επιλογή συναντούμε τον ίδιο κυβισμό αλλά σε απόδοση 115 ίππων με βασικό σαζμάν το 6άρι χειροκίνητο και προαιρετικό το διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων. Στην κορυφή για τις βενζίνες είναι ο 1,5 TSI EVO των 150 ίππων. Eδω με χειροκίνητο εξάρι στο δεξί χέρι του οδηγού το Arona ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ. και δείχνει ότι μπορεί να διεκδικήσει επάξια σπορτίφ δάφνες. Φυσικά υπάρχει και σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων.
Από πλευράς ντίζελ οι επιλογές είναι όλες στα 1,6 λίτρα με 95 και 115 ίππους. Όπως και στο Ibiza, θα υπάρχει και στο Arona ένας TSI με καύσιμο το φυσικό αέριο. Η ισχύς εδώ θα είναι 90 ίπποι.
Διαβάστε περισσότερα στο αναλυτικό οδηγικό μας θέμα στο επόμενο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 31/10.