Ο κινητήρας του Yaris GRMN κατασκευάζεται στην Αγγλία με την φροντίδα των μηχανικών της Lotus, αφού και αυτή τον χρησιμοποιεί για την Elise. Με τη βοήθεια του υπερσυμπιεστή (κομπρέσορα) της Magnusson-Eaton, η απόδοση του 1,8 λτ. 4κύλινδρου μοτέρ, ανέρχεται στα 212 άλογα και στα 250 Nm ροπής. Αυτή η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός σφιχτά κλιμακούμενου 6τάχυτου κιβωτίου που συνδυάζεται με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen. Tο μοτέρ διακρίνεται για την γραμμικότητά του σε όλο το φάσμα περιστροφής αλλά και την ευστροφία του, ενώ σε συνδυασμό με το περιορισμένο βάρος της κατασκευής (1.135 κιλά), τα παραπάνω χαρακτηριστικά εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας, με την κατανάλωση παράλληλα να διατηρείται σε φυσιολογικά για τα δεδομένα της ισχύος, επίπεδα.
Ειναι το μοντελο αναφορας για την επιστροφη του ιαπωνικου κολοσσου στης σπορ ριζες του που ειχε αφησει για χρονια στην ακρη για χαρη της υβριδικης τεχνολογιας.
Μικρο δυνατο στυλατο ομορφο και με επιδοσεις ειναι και νεανικο με τα αυτοκολητα εξωτερικα αλλα ακριβοθωρητο και μοναδικο...και σιγουρα θα γινει το μηλο της εριδος σε λιγα χρονια για τους συλλεκτες!
Ειναι το μοντελο αναφορας για την επιστροφη του ιαπωνικου κολοσσου στης σπορ ριζες του που ειχε αφησει για χρονια στην ακρη για χαρη της υβριδικης τεχνολογιας. Μικρο δυνατο στυλατο ομορφο και με επιδοσεις ειναι και νεανικο με τα αυτοκολητα εξωτερικα αλλα ακριβοθωρητο και μοναδικο...και σιγουρα θα γινει το μηλο της εριδος σε λιγα χρονια για τους συλλεκτες!