Το «ζουμί» της όλης εξέλιξης αυτής της έκδοσης του Yaris βρίσκεται σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς. Η Gazoo Racing δεν είχε εύκολο έργο όπως λέει χαρακτηριστικά ο τεχνικός διευθυντής του όλου Project, Στίιν Πετερς, με την ομάδα που είχε αναλάβει το όλο εγχείρημα να αντιμετωπίζει διαρκώς «προβλήματα». Όλα όμως ξεπεράστηκαν με την θέληση της μητρικής Toyota και την δίψα της να επιστρέψει στις σπορ κατασκευές, με ένα αυτοκίνητο που μιλάει στον οδηγό του και μπορεί να προσφέρει έντονες συγκινήσεις. Ακριβώς έτσι είναι το Yaris GRMN τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα που είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε. Η ανάρτηση αρχικά είναι αρκετά σφιχτή και αντιμετωπίζει κάπως νευρικά τις έντονες ανωμαλίες του δρόμου, ωστόσο δεν την λες «κούτσουρο» και επιπλέον δεν διαταράσσει σε καμία περίπτωση την σταθερότητα του αυτοκινήτου. Τα αμορτισέρ προέρχονται από την Sachs, τα φρένα είναι τετραπίστονα της ADVICS με χαρακτούς δίσκους και 275 χλστ. αεριζόμενα δισκόφρενα, η αντιστρεπτική εμπρός ανέβηκε στα 26 χλστ. πάχους, προσαρμόστηκε μπάρα θόλων στο εμπρός τμήμα καθώς και επιπλέον σύνδεσμοι στο πίσω τμήμα της ανάρτησης και αλλάχτηκε και ο λόγος υποβοήθησης της κρεμαγιέρας. Oλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τα ελαστικά της Bridgestone (Potenza), το Torsen εμπρός διαφορικό και την εκτεταμένη μείωση του βάρους, αποτελούν το σπορ, σχεδόν αγωνιστικό setup αυτού του Yaris.
Στο δρόμο, το GRMN είναι εξαιρετικά ευχάριστο και εθιστικό σε γρήγορους ρυθμούς, προβάλλοντας πολύ καλή σταθερότητα και αμεσότητα σε μεγάλες ταχύτητες, αλλά και εντυπωσιακό κράτημα σε στριφτερές διαδρομές. Εκεί, αν και το τιμόνι δεν διακρίνεται για την πολύ καλή του αίσθηση είναι φοβερά υπάκουο, με το μπροστινό να δουλεύει άψογα ακόμα και σε οριακές συνθήκες μέσω του διαφορικού. Γενικότερα και αν δεν «προκαλέσεις» το πίσω μέρος, το Yaris GRMN είναι εκπληκτικά γρήγορο σε δρόμο με καλή πρόσφυση και ανά περίπτωση μπορεί να αποκτήσει και πιο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα. Οδηγώντας το στην πίστα Parcmotor Castelloli της Καταλωνίας, επιβεβαίωσε το αγωνιστικό του setup, το οποίο μάλιστα εκεί ενισχύθηκε και από ημισλίκ ελαστικά της Bridgestone και πάλι. Πρόσφυση, εξωπραγματική αμεσότητα και πολύ καλή απόκριση συνέθεσαν την ευχάριστη οδηγική εμπειρία στην απαιτητική αυτή διαδρομή, με το Yaris GRMN να προβάλλει αξεπέραστη μηχανική πρόσφυση σε κάθε υπερβολή μας.
Μη χάσετε το νέο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη Premium που θα κυκλοφορήσει στις 23/1 και θα περιέχει, μεταξύ άλλων, και το αναλυτικό θέμα μετά την πρώτη μας επαφή με το Toyota Yaris GRMN!
Ειναι το μοντελο αναφορας για την επιστροφη του ιαπωνικου κολοσσου στης σπορ ριζες του που ειχε αφησει για χρονια στην ακρη για χαρη της υβριδικης τεχνολογιας.
Μικρο δυνατο στυλατο ομορφο και με επιδοσεις ειναι και νεανικο με τα αυτοκολητα εξωτερικα αλλα ακριβοθωρητο και μοναδικο...και σιγουρα θα γινει το μηλο της εριδος σε λιγα χρονια για τους συλλεκτες!
Ειναι το μοντελο αναφορας για την επιστροφη του ιαπωνικου κολοσσου στης σπορ ριζες του που ειχε αφησει για χρονια στην ακρη για χαρη της υβριδικης τεχνολογιας. Μικρο δυνατο στυλατο ομορφο και με επιδοσεις ειναι και νεανικο με τα αυτοκολητα εξωτερικα αλλα ακριβοθωρητο και μοναδικο...και σιγουρα θα γινει το μηλο της εριδος σε λιγα χρονια για τους συλλεκτες!