Υπεύθυνος για τον σχεδιασμό της Koenigsegg Gemera ήταν ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της μάρκας Sasha Selipanov.
Οι «κομμένες» Koenigsegg Gemera
2.557 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2020)
Η Koenigsegg Gemera έκανε την εμφάνισή της, εντυπωσιάζοντας τόσο με τις επιδόσεις της όσο και με το εξωτερικό της μέρος, ωστόσο για να φτάσουμε στην τελική εικόνα του μοντέλου χρειάστηκε η επιλογή ανάμεσα από πολλά διαφορετικά σχέδια τα οποία δημοσιεύτηκαν!
Υπεύθυνος για τον σχεδιασμό της Koenigsegg Gemera ήταν ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της μάρκας Sasha Selipanov, ο οποίος μέχρι να κατασταλάξει στην τελική μορφή του μοντέλου χρειάστηκε να δημιουργήσει πολλές διαφορετικές εκδοχές και στη συνέχεια να επιλέξει μία από αυτές.
Μάλιστα με πρόσφατη ανάρτησή του ο Selipanov έδειξε πέντε διαφορετικές επαναλήψεις της Gemera, οι οποίες είχαν σχεδιαστεί στον υπολογιστή. Τα μοντέλα παρατάσσονται το ένα δίπλα στο άλλο και εμφανίζουν τις πολλές και διαφορετικές σκέψεις που υπήρχαν όλα αυτά τα χρόνια για το σχεδιασμό του εμπρόσθιου μέρους, μέχρι να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα, που μπορείτε να ξαναδείτε εδώ.
Κλείνοντας θυμίζουμε πως η Gemera χρησιμοποιεί plug-in υβριδική τεχνολογία. Ο καινοτόμος 3κύλινδρος διλιτρος Freevalve κινητήρας αποδίδει μόνος του 600 άλογα και 600 Nm ροπής ενώ τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ προσφέρουν στην Gemera επιπλέον 1.100 άλογα φτάνοντας συνολικά σε απόδοση τα 1.700 άλογα και τα 3.500 Νm ροπής. Η επίδοση του GΤ στο 0-100 είναι μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, κάτι που το κάνει πιο γρήγορο ακόμα και από τα περισσότερα υπεραυτοκίνητα της εποχής μας.