4 σπορτίφ μικρά 130 ίππων σε μάχη
56.502 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2020)
Με άρωμα… GTi: Oι «special» εκδόσεις των Fiesta, Corsa, 208 και Clio υπόσχονται ολίγη από… GTi και κλείνουν το μάτι σε όσους αναζητούν, ζωηρές επιδόσεις και σπορτίφ οδήγηση στην καθημερινότητα.
Όχι πολλά χρόνια πίσω, τα 130 άλογα ήταν μέχρι και πολλά και για ένα καθαρόαιμο μικρό GTi. Σήμερα μια τέτοια απόδοση είναι εύκολα υλοποιήσιμη ακόμα και από μοτέρ 1.000 ή 1.200 κυβικών εκατοστών. Η τεχνολογία προχωρά, οι καιροί αλλάζουν. Το ίδιο και οι ανάγκες. Οι κατασκευαστές προτείνουν καθημερινά μικρά με σπορ πακέτα για τις «ψυχωμένες» εκδόσεις τους, που καλούνται να παίξουν το ρόλο του υποκατάστατου στους εθισμένους με τη σπορ οδήγηση και τα μικρά GTi, τα οποία είτε δε μπορούν να αγοράσουν ή δε βρίσκουν μιας και πλέον είναι είδος υπό εξαφάνιση. H Ford, εκτός από το «σωστό» Fiesta ST, προσφέρει τη σειρά ST-Line για το μικρό της μοντέλο, η Opel έχει το πακέτο GS-Line για το Corsa, η Peugeot παίζει μπάλα με GT-Line για το 208, ενώ η Renault λάνσαρε στο νέο Clio τη σειρά RS-Line. Τα «πακέτα» εκτός από πιο δυναμική εμφάνιση προσφέρουν κατάλληλο διάκοσμο στις καμπίνες, και σπορ ρυθμισμένη ανάρτηση με αποτέλεσμα στις top εκδόσεις απόδοσης των μοντέλων, να υπόσχονται ζωηρό ταμπεραμέντο και σπορτίφ χαρακτήρα.
Σχεδίαση: 208 GT-Line και το Clio RS-Line κερδίζουν τις εντυπώσεις
Το γκολ του 208 μπαίνει από τα αποδυτήρια. Η ούτως ή άλλως εντυπωσιακή σχεδίαση του νέου μικρού της Peugeot, τονίζεται περισσότερο με το πακέτο GT-Line, που αναμιγνύει περίτεχνα την κομψότητα με το δυναμισμό χάρη και στα μαύρα γυαλιστερά αεροδυναμικά «φρύδια» των φτερών και τους τροχούς των 17 ιντσών, που μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος.
Η σειρά RS-Line έχει την υπογραφή της Renault Sport και πραγματικά αναβαθμίζει την εικόνα του νέου Renault Clio χάρη σε χαρακτηριστικές σπορτίφ πινελιές: Eμπρός προφυλακτήρας με αλά F1 σπόιλερ, σπορ μάσκα, τονισμένοι αεραγωγοί, πίσω διαχύτης και ακτινωτές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Ανάλογα σπορτίφ στοιχεία προσφέρει και το πακέτο ST-Line στο κομψό αμάξωμα του Ford Fiesta με τους σπορ προφυλακτήρες, τη μάσκα και τις 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος να κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Συγκριτικά, το πακέτο GS-Line του Opel Corsa είναι το πιο «συγκρατημένο», χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν ξεχωρίζει. Αντιθέτως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το πιο κομψό και διακριτικό.
Σελίδα 2 | VfM: Προσιτό & με 8 χρόνια εγγύηση το Fiesta |
Σελίδα 3 | Εσωτερικά: Πώς να αντισταθείς στο 208; |
Σελίδα 4 | Κινητήρες-Επιδόσεις: To Renault Clio «φυσάει» |
Σελίδα 5 | Χώροι: Corsa για επιβάτες, Clio για αποσκευές |
Σελίδα 6 | Στο δρόμο: Σημείο αναφοράς το Ford Fiesta, ακολουθούν Clio και 208 |
Σελίδα 7 | Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη |
Βαρέθηκα να ακούω ότι το fiesta είναι το πιο ευχάριστο μικρό, ήθελα να ήξερα οι άλλες εταιρείες μόνο οθόνες τις νοιάζει να φτιάχνουν??
208 μονο
Πολύ ακριβά όλα τους, στην ίδια τιμή στην αμέσως επόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων αγοράζεις αυτοκίνητο 150 ίππων full extra.