Το Renault Clio των 130 ίππων έχει εμφανώς το πάνω χέρι στις επιδόσεις και αυτό δεν είναι τυχαίο. Έχει τον καλύτερο σε λειτουργία (4κύλινδρος γαρ) και απόδοση, turbo κινητήρα (έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Mercedes) με πλούσια ροπή (240 Nm στις 1.600 σ.α.λ.) και δύναμη μέχρι ψηλά. Παράλληλα, τον συνδυάζει με σοφιστικέ ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, που πραγματοποιεί τάχιστες και απόλυτα ομαλές αλλαγές.
Peugeot 208 και Opel Corsa εκτός από πολλά ακόμα μηχανικά μέρη και πάτωμα, μοιράζονται φυσικά και τον 3κύλινδρο 1,2 Puretech κινητήρα των 130 ίππων και μαζί το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Οι επιδόσεις των δύο μοντέλων είναι μεταξύ τους παραπλήσιες, αλλά υστερούν απέναντι στου Clio. Πάντως το αυτόματο κιβώτιο είναι εξαιρετικό και πλησιάζει σε λειτουργία εκείνο του Clio έχοντας μάλιστα, όπως και το μικρό Renault, δυνατότητα εναλλαγής σχέσεων με paddles πίσω από το τιμόνι.
To Ford Fiesta των 125 ίππων μένει φυσιολογικά πιο πίσω σε επιδόσεις, ο 3κύλινδρος όμως κινητήρας του έχει πολιτισμένη λειτουργία και είναι εύρωστος από χαμηλά, ενώ είναι και ο πλέον οικονομικός με πραγματική μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. Με τη συνεχή χρήση μάλιστα της ECO λειτουργίας (δεν έχει Sport όπως τα άλλα) μπορεί να πέσει ακόμα πιο χαμηλά.
Βαρέθηκα να ακούω ότι το fiesta είναι το πιο ευχάριστο μικρό, ήθελα να ήξερα οι άλλες εταιρείες μόνο οθόνες τις νοιάζει να φτιάχνουν??
208 μονο
Πολύ ακριβά όλα τους, στην ίδια τιμή στην αμέσως επόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων αγοράζεις αυτοκίνητο 150 ίππων full extra.