VfM: Προσιτό & με 8 χρόνια εγγύηση το Fiesta
56.504 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2020)
16 Φωτογραφίες »
Το γκολ του 208 μπαίνει από τα αποδυτήρια. Η ούτως ή άλλως εντυπωσιακή σχεδίαση του νέου μικρού της Peugeot, τονίζεται περισσότερο με το πακέτο GT-Line.
Το Ford Fiesta είναι το μόνο από τα σπορτίφ μοντέλα της δοκιμής, που με το πακέτο ST-Line προσφέρεται με 3θυρο αμάξωμα και τιμή 16.904 ευρώ. Η πεντάθυρη έκδοση ανεβαίνει στα 17.400 ευρώ (από 16.468 με πακέτο Titanium). Βέβαια, εδώ το κιβώτιο είναι χειροκίνητο, αλλά ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και η προσφερόμενη εγγύηση 8ετής. Σημαντικό πλεονέκτημα αυτό.
Το Opel Corsa με τους 130 ίππους προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και πακέτο GS-Line κοστίζοντας 17.360 ευρώ. Είναι το μόνο με 16άρες ζάντες και απλό air condition, ενώ παρέχεται με 5 χρόνια εγγύηση.
Χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο είναι διαθέσιμο και το Renault Clio των 130 ίππων, που δεν έχει κλασικό αυτόματο, αλλά ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Διαθέσιμο από την έκδοση Dynamic και με 20.760 ευρώ. Πάντως για το Clio με τα 130 άλογα και το πακέτο RS-Line ο αγοραστής θα κληθεί να καταβάλει 21.740 ευρώ. Και εδώ η εργοστασιακή εγγύηση είναι 5ετής.
Τέλος, το Peugeot 208 με τον 1,2 λτ. κινητήρα των 130 ίππων και το στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο από 21.700 ευρώ (Allure). Για την έκδοση GT-Line όμως η τιμή ξεφεύγει στα 26.800 ευρώ, γεγονός που το καθιστά μη ευθέως ανταγωνιστικό παρά τον υπερπλήρη εξοπλισμό με κεντρική οθόνη 10 ιντσών και 5 χρόνια εγγύησης.
Το Opel Corsa με τους 130 ίππους προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και πακέτο GS-Line κοστίζοντας 17.360 ευρώ. Είναι το μόνο με 16άρες ζάντες και απλό air condition, ενώ παρέχεται με 5 χρόνια εγγύηση.
Χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο είναι διαθέσιμο και το Renault Clio των 130 ίππων, που δεν έχει κλασικό αυτόματο, αλλά ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Διαθέσιμο από την έκδοση Dynamic και με 20.760 ευρώ. Πάντως για το Clio με τα 130 άλογα και το πακέτο RS-Line ο αγοραστής θα κληθεί να καταβάλει 21.740 ευρώ. Και εδώ η εργοστασιακή εγγύηση είναι 5ετής.
Τέλος, το Peugeot 208 με τον 1,2 λτ. κινητήρα των 130 ίππων και το στάνταρ 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο από 21.700 ευρώ (Allure). Για την έκδοση GT-Line όμως η τιμή ξεφεύγει στα 26.800 ευρώ, γεγονός που το καθιστά μη ευθέως ανταγωνιστικό παρά τον υπερπλήρη εξοπλισμό με κεντρική οθόνη 10 ιντσών και 5 χρόνια εγγύησης.
Σελίδα 1 | 4 σπορτίφ μικρά 130 ίππων σε μάχη |
Σελίδα 2 | VfM: Προσιτό & με 8 χρόνια εγγύηση το Fiesta |
Σελίδα 3 | Εσωτερικά: Πώς να αντισταθείς στο 208; |
Σελίδα 4 | Κινητήρες-Επιδόσεις: To Renault Clio «φυσάει» |
Σελίδα 5 | Χώροι: Corsa για επιβάτες, Clio για αποσκευές |
Σελίδα 6 | Στο δρόμο: Σημείο αναφοράς το Ford Fiesta, ακολουθούν Clio και 208 |
Σελίδα 7 | Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη |
Βαρέθηκα να ακούω ότι το fiesta είναι το πιο ευχάριστο μικρό, ήθελα να ήξερα οι άλλες εταιρείες μόνο οθόνες τις νοιάζει να φτιάχνουν??
208 μονο
Πολύ ακριβά όλα τους, στην ίδια τιμή στην αμέσως επόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων αγοράζεις αυτοκίνητο 150 ίππων full extra.