Ένα Peugeot, ένα Opel και δύο ιταλικά: Όλα στον ίδιο όμιλο!
Δεν λέμε τα ηλεκτρικά άδικα «πράσινα» αυτοκίνητα. Όχι γιατί είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον, αλλά γιατί είναι σαν την πρασινάδα που «πρέπει» να φάμε για την υγεία μας ενώ κανείς δεν θέλει. Κάτι σαν το μπρόκολο. Καλό το μπρόκολο, αλλά σε ποιόν αρέσει. Τα ηλεκτρικά είναι το μπρόκολο της αυτοκίνησης.
Σε αντίθεση με το μπρόκολο όμως που δε «φτιάχνει» με τίποτα, τα ηλεκτρικά φτιάχνουν. Και φτιάχνουν όταν έχουν σχεδίαση που ρίχνουν σαγόνια. Και αυτά τα τέσσερα θα έκαναν το μπρόκολο να φαίνεται γαλακτομπούρεκο.
Η Peugeot έχει δείξει το eLegend εδώ και τρία χρόνια, και ακόμη και αν δεν έχει γίνει κουβέντα για παραγωγή, δεν λέει να χαθεί από το προσκήνιο. Το eLegend είναι αναβίωση του 504 Coupe, και αν αυτή τη στιγμή δεν παράγεται, σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην έλλειψη πλατφόρμας. Όμως μια τέτοια πλατφόρμα τύπου «σκέητμπορντ», δηλαδή επίπεδη με τις μπαταρίες στο πάτωμα και τους τροχούς στα άκρα θα έρθει στον όμιλο σύντομα.
Ειδικά με δεδομένο ότι στον όμιλο υπάρχουν ακόμη τρία μοντέλα που θα μπορούσαν να την χρησιμοποιήσουν και να κάνουν μεγάλη εντύπωση.
Δες το νέο Opel Manta, το πρωτότυπο κουπέ που μας έδειξαν οι Γερμανοί για νας παρουσιάσουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα, όπως την είδαμε στο Mokka και την περιμένουμε στο νέο Astra. Όμως το Manta θα ήταν απίθανος κράχτης για την Opel, όχι μόνο για την σχεδίασή του αλλά και για την ανάγκη της μάρκας να ρίξει βάρος στην παράδοσή της ώστε να ξεχωρίσει ανάμεσα στις άλλες γαλλο-ιταλικές του ομίλου, που έχουν γενικά ένα σχεδιαστικό προβάδισμα.
Όπως η Alfa Romeo. Που αναμένεται να κάνει (ακόμη μία) ολική επαναφορά μέσα στα πλαίσια του ομίλου. Ακόμη και αν δεν έχει δείξει κάποιο ρετρό ηλεκτρικό πρωτότυπο, στο ίδιο πάτωμα με τα δύο παραπάνω μοντέλα, θα ήταν πολύ εύκολη μία αναβίωση της Giulia Sprint (κοινώς Junior). Και τι καλύτερο για την Alfa που ζορίζεται να ξεχωρίσει. Θα έκανε «μπαμ».
Και μαζί της, μία ριζική αναβίωση. Η Lancia, το όνομα της οποίας ακόμη αναφέρεται ως «ζωντανό» στον νέο όμιλο, δεν έχει βγάλει αυτοκίνητο από την Ypsilon που (ευτυχώς) υπάρχει ακόμη. Είχε όμως μία αναλαμπή πριν 12 χρόνια, με σχέδια που έδειχναν μία αναβίωση της Fulvia Coupe. Ένα μοντέλο που θα «κούμπωνε» στην ίδια πλατφόρμα των άλλων τριών, με ελάχιστο κόστος και τεράστια σημασία για τη μάρκα.
Με τέτοια μοντέλα το μπρόκολο της ηλεκτροκίνησης γίνεται όχι απλά πιο εύπεπτο. Γίνεται μεζές και ανοίγει μεγάλη όρεξη.
Από τα τέσσερα αυτά, ποιό θα ήθελες να δεις πρώτο; Το Peugeot, το Manta, την Junior ή τη Fulvia Coupe;