Την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα ξεκίνησε το νέο Bayon, το νέο μικρό SUV της Hyundai ή αλλιώς, η crossover έκδοση του i20. Mε μήκος 4.180 χιλιοστά, πλάτος 1.775 χιλιοστά και ύψος 1.490 χιλιοστά το νέο Hyundai Bayon είναι ελαφρώς μικρότερο και πιο στενό από το Kona μήκους 4.205 χλστ.. Το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.580 χιλιοστά, η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 183 χιλιοστά, ενώ για να ολοκληρώσουμε με τους αριθμούς σημειώνουμε πως ο χώρος αποσκευών φιλοξενεί 411 λίτρα, εκτός αν πέσουν τα πίσω καθίσματα που τότε μεγαλώνει στα 1.205 λίτρα.
Η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 183 χιλιοστά.
Η σχεδίαση του μοντέλου κρίνεται αρκετά σύγχρονη και χαρακτηρίζεται από την «Sensuous Sportiness» φιλοσοφία της φίρμας. Η ευρεία γρίλια χαρακτηρίζει τον εμπρόσθιο πρόβολο, στα άκρα της οποίας δεσπόζουν τα κύρια φωτιστικά σώματα χωρισμένα σε τρία κομμάτια. Ακριβώς από πάνω εμφανίζονται τα πολύ λεπτά LED φώτα ημέρας που ενώνονται με έναν εξίσου λεπτό αεραγωγό. Οι δυναμικοί ώμοι και οι ζάντες 15, 16 ή 17 ιντσών κάνουν ξεχωριστό το προφίλ του Bayon, ενώ στο πίσω μέρος τα LED μπούμερανγκ φώτα και η λεπτή LED μπάρα, δάνειο από το i20, κλείνουν την εμφάνιση του.
Στην καμπίνα συναντούμε προαιρετικά ένα ζευγάρι οθονών 10,25 ιντσών, η μία ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η άλλη για να φιλοξενήσει το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Αξίζει να σημειωθεί πως για το σύστημα infotainment η στάνταρ οθόνη μετράται στις 8 ίντσες και προσφέρει συνδεσιμότητα με τα Apple CarPlay και Android Auto. Το τιμόνι διαθέτει τα δικά του μπουτόν, ενώ η ατμόσφαιρα της καμπίνας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη «ζεστασιά» από το LED φωτισμό περιβάλλοντος.
H καμπίνα είναι υπερσύγχρονη.
Οι τιμές του νέου Bayon ξεκινούν από τις 15.790 ευρώ στην έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 84 PS των 1.200 κ.εκ σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Σε αυτούς που επιθυμούν turbo κινητήρα και περισσότερα άλογα, το νέο Bayon προσφέρεται επίσης με τον 1.000άρη των 100 ίππων σε συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο από 17.190 ευρώ ενώ στην κορυφή βρίσκεται η ήπια υβριδική έκδοση των 120 ίππων που έχει ως βάση το turbo μοτέρ χωρητικότητας 1,0 λτ. και συνδυάζεται με αυτόματη μετάδοση 6 σχέσεων με τις τιμές να ξεκινούν από 19.690 ευρώ.
O χώρος αποσκευών φιλοξενεί 411 λίτρα, εκτός αν πέσουν τα πίσω καθίσματα που τότε μεγαλώνει στα 1.205 λίτρα.
Σημειώνουμε πως όλες οι εκδόσεις του Bayon είναι εμπροσθιοκίνητες, ενώ αυτές που εξοπλίζονται με τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα έχουν τρία οδηγικά προγράμματα Eco, Normal και Sport. Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται έκπτωση 500 ευρώ.
Εξωτερικά είναι μάλλον πιο ενδιαφέρον από το ΚΟΝΑ αν και μπορεί να ξενίσει κάποιους. Θα έλεγα πάντως οτι 'φέρνει' περισσότερο σε MPV παρά σε SUV οπότε οι πιο ΄περιπετειώδεις' θα πάνε ΚΟΝΑ (από τις φωτό μιλάω βέβαια, ίσως δια ζώσης έχω άλλη εικόνα). Εσωτερικά τα 'υπερσύγχρονα' κλπ τα ακούω βερεσέ (νέο μοντέλο είναι, δεν θα μπορούσε να είναι 'ασύγχρονο' ;) ), εντελώς αντίστοιχο του i20 είναι, με τα καλά και τα κακά του. Στο τέλος της ημέρας έγινε αυτό που είχα ξαναγράψει, η Hyundai έχει δύο παραπλήσια μοντέλα και άντε να διαλέξεις... μάλλον το ΚΟΝΑ θα πληρώσει τη νύφη... Σαν τιμή είναι ενδιαφέρον (εφόσον έχει όλα τα σύγχρονα 'καλούδια'), στα 84 άλογα και 5 ταχύτητες μαλλον δεν αξίζει, καλύτερα να δώσεις κάτι παραπάνω να πας στο επόμενο επίπεδο ή καλύτερα στο αυτόματο εάν θέλεις αυτόματο όπου με 20 χιλιαρικάκια 'καθαριζεις' - αν και εν γνώσει σου αγοράζεις φτηνιάρικα υλικά.
Εξωτερικά είναι μάλλον πιο ενδιαφέρον από το ΚΟΝΑ αν και μπορεί να ξενίσει κάποιους. Θα έλεγα πάντως οτι 'φέρνει' περισσότερο σε MPV παρά σε SUV οπότε οι πιο ΄περιπετειώδεις' θα πάνε ΚΟΝΑ (από τις φωτό μιλάω βέβαια, ίσως δια ζώσης έχω άλλη εικόνα). Εσωτερικά τα 'υπερσύγχρονα' κλπ τα ακούω βερεσέ (νέο μοντέλο είναι, δεν θα μπορούσε να είναι 'ασύγχρονο' ;) ), εντελώς αντίστοιχο του i20 είναι, με τα καλά και τα κακά του. Στο τέλος της ημέρας έγινε αυτό που είχα ξαναγράψει, η Hyundai έχει δύο παραπλήσια μοντέλα και άντε να διαλέξεις... μάλλον το ΚΟΝΑ θα πληρώσει τη νύφη... Σαν τιμή είναι ενδιαφέρον (εφόσον έχει όλα τα σύγχρονα 'καλούδια'), στα 84 άλογα και 5 ταχύτητες μαλλον δεν αξίζει, καλύτερα να δώσεις κάτι παραπάνω να πας στο επόμενο επίπεδο ή καλύτερα στο αυτόματο εάν θέλεις αυτόματο όπου με 20 χιλιαρικάκια 'καθαριζεις' - αν και εν γνώσει σου αγοράζεις φτηνιάρικα υλικά.