Το ολοκαίνουργιο Volkswagen Golf ξεκινά την εμπορική του καριέρα στην Ελλάδα και είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία, λίγες εβδομάδες πριν την επίσημη άφιξή του στην Ελλάδα. Η Kosmocar-Volkswagen ανακοινώνει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής του νέου Golf, οι οποίες ξεκινούν από τις 20.500 ευρώ για το Golf 1.0 TSI 110 PS, στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Life.
Η όγδοη γενιά του παγκόσμιου best-seller, που έχει πουλήσει πάνω από 35 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα, χαρακτηρίζεται από ψηφιακή εσωτερική αρχιτεκτονική που ανοίγει μια νέα διάσταση διαισθητικής λειτουργίας. Διαθέτει υποβοηθούμενη οδήγηση που λειτουργεί μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα ενώ οι πέντε υβριδικές εκδόσεις κινητήρων φέρνουν μία επανάσταση εξηλεκτρισμού.
Το Innovision Cockpit, ο συνδυασμός ψηφιακού πίνακα οργάνων 10 ιντσών και συστήματος Infotainment με οθόνη αφής 8,25 ιντσών σε μία ενιαία μονάδα, στο βασικό μάλιστα εξοπλισμό του νέου Golf, είναι ένα μόνο από τα μοναδικά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας του μοντέλου. Με τα ευφυή συστήματα υποβοήθησης οδηγού IQ.Drive της Volkswagen, στο βασικό εξοπλισμό, το νέο Golf γίνεται το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του στην ασφάλεια και την άνεση.
Το Golf διατίθεται στην Ελλάδα σε δύο πολύ πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού, τις Life και Style. Ενδεικτικά, ο εξοπλισμός αυτός περιλαμβάνει:
Golf Life - Βασικός εξοπλισμός
Προβολείς και πίσω φώτα LED
Innovision Cockpit
Digital cockpit - Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών
Σύστημα Infotainment "Composition Media" με έγχρωμη οθόνη αφής 8,25 ιντσών
IQ.DRIVE
Επικοινωνία Car2X
Front Assist (σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου) με City Emergency Braking (σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης) και Pedestrian & Cyclist Monitoring (λειτουργία αναγνώρισης πεζών και ποδηλατών)
Lane Assist (ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, με ενεργή υποβοήθηση στο τιμόνι)
Adaptive Cruise Control (ACC) με Speed Limiter - ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα, με λειτουργία προνοητικής ρύθμισης ταχύτητας (λειτουργία διαθέσιμη σε συνδυασμό με σύστημα πλοήγησης)
Park Pilot
Fatigue Detection - σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού
XDS Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό
Κλήση έκτακτης ανάγκης Emergency Call
Εσωτερικός φωτισμός Ambient 10 χρωμάτων
Ασύρματη (επαγωγική) φόρτιση κινητού τηλεφώνου
We Connect App
We Connect Υπηρεσίες
Αυτόματος κλιματισμός Air Care Climatronic
Αισθητήρες φωτεινότητας
Ζάντες αλουμινίου 16``
Golf Style(εξοπλισμός επιπλέον της βασικής έκδοσης)
Προβολείς LED Plus
IQ.DRIVE
Travel Assist
Κάθισμα οδηγού ergo-Active 14 ηλεκτρικών ρυθμίσεων με λειτουργία μνήμης, μασάζ και ρυθμιζόμενη υποστήριξη των μηρών
Εσωτερικός φωτισμός Ambient 30 χρωμάτων
Τριζωνικός αυτόματος κλιματισμός Air Care Climatronic
Αισθητήρας βροχής και αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης
Ζάντες αλουμινίου 17``
Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζονται οι εκδόσεις του νέου Golf που είναι άμεσα διαθέσιμες για παραγγελία. Παράλληλα, να σημειωθεί ότι νωρίς την άνοιξη θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία και η έκδοση του Golf 1.0 TSI 110 PS, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 20.500 ευρώ.
....Φιλιππος.... οι διαφορες στην τιμη ειναι ελαχιστες, ειδικα στην βασικη εκδοση, οπου το 1000αρι Golf των 110 ιππων κοστιζει 20500 και η Α-Class 1.4 109 ιππων 22200 με πληρη εξοπλισμο. Αλλα και στις μεγαλυτερες εκδοσεις οι διαφορες ειναι πολυ μικρες. Και το ενα ειναι premium και το αλλο οχι. Δεν ξερω αν εχεις μπει σε Α-Class, δεν εχει καμμια σχεση με το Golf. Ας μη μιλησουμε για αξιοπιστια, η μερα με τη νυχτα. Με το Golf, πρεπει να'χεις ...μπαρμπα σε συνεργειο για να την βγαλεις καθαρη. Και βεβαια δεν υπαρχει συγκριση στη τιμη μεταπωλησης μεταξυ των δυο μοντελων. Σαφως η Α-Class, με τις τιμες αυτες, εχει πολυ υψηλοτερο value for money απο το Golf, οπως και να το δεις.
Panos K., αν εξαιρέσεις την Α 160(109hp 22.124€) η αμέσως επόμενη τιμολογιακά A CLASS(A 180) έχει 27.859€, με χειροκίνητο κιβώτιο και γυμνή από εξοπλισμό. Οπότε μάλλον μια χαρά value for money δείχνει να είναι το νέο Golf.
....Οι τιμες του νεου Golf ειναι σχεδον ιδιες με της Mercedes A-Class!!!! Νομιζω οτι δεν αξιζει τα λεφτα του. Με τα χρηματα αυτα εχεις πολυ καλυτερες επιλογες. Εξαλλου μπορει μεν να εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, ομως η αξιοπιστια του ειναι κατω του μετριου.
Προσωπικά δεν θα αγόραζα Golf, κυρίως για λόγους αισθητικής αλλά και άλλους, το αναφέρω για να μην υπάρξουν 'καλοθελητές'. ΟΜΩΣ η αρχική τουλάχιστον τιμή, είναι ικανοποιητική ΓΙΑ GOLF - ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΤΣΙ (το γράφω διότι πριν λίγα χρόνια που κοίταγα να αγοράσω, η VW χρέωνε εξτρά ακόμη και το πιο απλό χρώμα). Εάν κάποιος θέλει premium θα πάει ή Audi ή ΑClass, απλά πράγματα, και αυτά είναι σαφώς ακριβότερα (τι άλλο σχολιάζουν κάποιοι είναι για γέλια, η βλακεία είναι ανίκητη... άλλο το value for money και άλλο το value...). Το Golf ;όπως πάντα τοποθετείται λίγο πάνω από (ενδεικτικά) με Megane, Corolla, Focus, i30, 308, σε αντιστοιχες προδιαγραφές., δεν είναι επομένως η απόλυτη τιμή το θέμα, το ζήτημα είναι ότι ο (φθηνότερος) ανταγωνισμός είναι πλέον πολύ καλός έως καλύτερος, οι τιμές που ανακοινώθηκα είναι στα 'συνήθη' για Golf πλαίσια , απλά θεωρώ οτι πλέον δεν αρκουν...
Στην εποχή των SUVs, crossovers, και λογής υπερυψωμενων δικίνητων (ή/και τετρακίνητων) κάθε «κανονικό» αυτοκίνητο μοιάζει με....όαση!
Τεχνολογικά φορτωμένο λοιπόν το νέο γκολφ, για να μπορεί να ανταγωνιστεί τις τάσεις των υπερυψωμενων εποχών που διανύουμε!
Όταν χρειάζεσαι για ένα νέο 208 στην (πλούσια έκδοση / gt) 22 χιλιάδες, ποσό να κοστίζει το νέο γκολφ?
Καλές πωλήσεις
Πολύ καλές τιμές και αξιόλογος εξοπλισμός, θα χτυπήσει άνετα τον ανταγωνισμό στη μικρομεσαία κατηγορία αν λάβουμε υπόψη μας ότι για ένα καλά εξοπλισμένο μικρομεσαίο με την ίδια ιπποδύναμη οι τιμές παίζουν από 20 και πάνω , ε είναι αναντιρρητα και το bestseller στη κατηγορία αυτή
Ομορφο αυτοκινητο με πολυ καλη ποιοτητα καταστακευης στην καροτσα και φοβερο πατημα στο δρομο. Αλλα απο αξιοπιστια ειναι πολυ επιφοβα τα πραγματα με βαση το ιστορικο της μαρκας. Περα απο τα μηχανικα μερη του ομιλου τα οποια ειναι αμφιβολου αξιοπιτστιας, τωρα που ειναι φορτωμενο με ηλεκτρονικα ποιος ρισκαρει να το αγορασει και να γινει κολλητος με τα συνεργεια?
....Φιλιππος.... οι διαφορες στην τιμη ειναι ελαχιστες, ειδικα στην βασικη εκδοση, οπου το 1000αρι Golf των 110 ιππων κοστιζει 20500 και η Α-Class 1.4 109 ιππων 22200 με πληρη εξοπλισμο. Αλλα και στις μεγαλυτερες εκδοσεις οι διαφορες ειναι πολυ μικρες. Και το ενα ειναι premium και το αλλο οχι. Δεν ξερω αν εχεις μπει σε Α-Class, δεν εχει καμμια σχεση με το Golf. Ας μη μιλησουμε για αξιοπιστια, η μερα με τη νυχτα. Με το Golf, πρεπει να'χεις ...μπαρμπα σε συνεργειο για να την βγαλεις καθαρη. Και βεβαια δεν υπαρχει συγκριση στη τιμη μεταπωλησης μεταξυ των δυο μοντελων. Σαφως η Α-Class, με τις τιμες αυτες, εχει πολυ υψηλοτερο value for money απο το Golf, οπως και να το δεις.
Panos K., αν εξαιρέσεις την Α 160(109hp 22.124€) η αμέσως επόμενη τιμολογιακά A CLASS(A 180) έχει 27.859€, με χειροκίνητο κιβώτιο και γυμνή από εξοπλισμό. Οπότε μάλλον μια χαρά value for money δείχνει να είναι το νέο Golf.
....Οι τιμες του νεου Golf ειναι σχεδον ιδιες με της Mercedes A-Class!!!! Νομιζω οτι δεν αξιζει τα λεφτα του. Με τα χρηματα αυτα εχεις πολυ καλυτερες επιλογες. Εξαλλου μπορει μεν να εχει πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, ομως η αξιοπιστια του ειναι κατω του μετριου.
Προσωπικά δεν θα αγόραζα Golf, κυρίως για λόγους αισθητικής αλλά και άλλους, το αναφέρω για να μην υπάρξουν 'καλοθελητές'. ΟΜΩΣ η αρχική τουλάχιστον τιμή, είναι ικανοποιητική ΓΙΑ GOLF - ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΕΤΣΙ (το γράφω διότι πριν λίγα χρόνια που κοίταγα να αγοράσω, η VW χρέωνε εξτρά ακόμη και το πιο απλό χρώμα). Εάν κάποιος θέλει premium θα πάει ή Audi ή ΑClass, απλά πράγματα, και αυτά είναι σαφώς ακριβότερα (τι άλλο σχολιάζουν κάποιοι είναι για γέλια, η βλακεία είναι ανίκητη... άλλο το value for money και άλλο το value...). Το Golf ;όπως πάντα τοποθετείται λίγο πάνω από (ενδεικτικά) με Megane, Corolla, Focus, i30, 308, σε αντιστοιχες προδιαγραφές., δεν είναι επομένως η απόλυτη τιμή το θέμα, το ζήτημα είναι ότι ο (φθηνότερος) ανταγωνισμός είναι πλέον πολύ καλός έως καλύτερος, οι τιμές που ανακοινώθηκα είναι στα 'συνήθη' για Golf πλαίσια , απλά θεωρώ οτι πλέον δεν αρκουν...
Πολύ καλές οι τιμές του γι'αυτά που δίνει...βέβαια μένει να φανεί η αξιοπιστία όλων αυτών των ηλεκτρονικών...
Στην εποχή των SUVs, crossovers, και λογής υπερυψωμενων δικίνητων (ή/και τετρακίνητων) κάθε «κανονικό» αυτοκίνητο μοιάζει με....όαση! Τεχνολογικά φορτωμένο λοιπόν το νέο γκολφ, για να μπορεί να ανταγωνιστεί τις τάσεις των υπερυψωμενων εποχών που διανύουμε! Όταν χρειάζεσαι για ένα νέο 208 στην (πλούσια έκδοση / gt) 22 χιλιάδες, ποσό να κοστίζει το νέο γκολφ? Καλές πωλήσεις
Πολύ καλές τιμές και αξιόλογος εξοπλισμός, θα χτυπήσει άνετα τον ανταγωνισμό στη μικρομεσαία κατηγορία αν λάβουμε υπόψη μας ότι για ένα καλά εξοπλισμένο μικρομεσαίο με την ίδια ιπποδύναμη οι τιμές παίζουν από 20 και πάνω , ε είναι αναντιρρητα και το bestseller στη κατηγορία αυτή
Ομορφο αυτοκινητο με πολυ καλη ποιοτητα καταστακευης στην καροτσα και φοβερο πατημα στο δρομο. Αλλα απο αξιοπιστια ειναι πολυ επιφοβα τα πραγματα με βαση το ιστορικο της μαρκας. Περα απο τα μηχανικα μερη του ομιλου τα οποια ειναι αμφιβολου αξιοπιτστιας, τωρα που ειναι φορτωμενο με ηλεκτρονικα ποιος ρισκαρει να το αγορασει και να γινει κολλητος με τα συνεργεια?