Η ανάρτηση με τα ενεργά αμορτισέρ προσφέρει μια εξαιρετική ισορροπία σε άνεση και κράτημα στην Tonale, και σε συνδυασμό με την ομαλή λειτουργία του υβριδικού συστήματος, η ποιότητα κύλισης εντυπωσιάζει.
Οδική συμπεριφορά: Στρίβει στο όριο η 4κίνητη Tonale, στιβαρό «πάτημα» για Q3, άνεση με τη GLA
Η ελαφρύτερη mild hybrid Alfa Romeo Tonale έχει το ρεκόρ στην δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test) με πετυχημένο πέρασμα στα 78,5 χλμ./ώρα, οπότε σίγουρα και η Plug-in hybrid Tonale έχει τις... προδιαγραφές για να στρίβει αποτελεσματικά, ακόμη και στο όριο. ΟΚ, τα 1.900 κιλά δεν ενδείκνυνται για τόσο υψηλές ταχύτητες, μα και πάλι η Tonale, ακόμη και ως PHEV, φημίζεται για το fun to drive της. Μπορεί να έχει σχετικά ελαφρύ τιμόνι, αλλά το γενικότερο «στήσιμο» δίνει άφθονα περιθώρια πρόσφυσης. Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση με ενεργά αμορτισέρ δύο σταδίων και συμβάλλει στο ουδέτερο στρίψιμο, η κίνηση στους πίσω τροχούς καλύπτει τυχόν αδυναμίες, το σύστημα torque vectoring να επενεργεί σε όλους τους τροχούς και κάνει τη διαφορά.
Σε γενικές γραμμές η ανάρτηση του Audi Q3 (με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες τάσεις προκαλεί το επιπλέον βάρος περιορίζοντας την αδράνεια σε οριακές καταστάσεις.
Σταθερό, ευθύβολο και «αεράτο», ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, είναι το Plug-in hybrid Audi Q3. Όπως η Tonale έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες τάσεις, αν ξεφύγεις λίγο παραπάνω με το γκάζι. Ακριβές και πληροφοριακό είναι το τιμόνι της, που δίνει όση αίσθηση απαιτείται. Στον τομέα της άνεσης, δεν έχουμε τα επίπεδα της συμβατικής έκδοσης που εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης, αλλά σε κάθε περίπτωση το Q3 δεν προβληματίζεται από τα κακοτράχαλα των δρόμων.
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά της GLA, κι εδώ έχουμε ορισμένες βελτιώσεις μετά την ανανέωσή της. Παρότι η PHEV έκδοση έχει ημιάκαμπτο πίσω άξονα, η ανάρτησή της λειτουργεί με τρόπο τέτοιο ώστε η κύλιση και η απόσβεση των εγκάρσιων ανωμαλιών να γίνεται με τρόπο άκρως αποτελεσματικό. Ακριβές και γραμμικό είναι το τιμόνι της, με την οδήγηση σε ένα δρόμο με στροφές να χαρακτηρίζεται από ελάχιστες κλίσεις και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Εξυπηρετική και βολική η αλλαγή στον έλεγχο του Lane Keeping Assist που χειρίζεσαι από το τιμόνι.