Δοκιμάζουμε το Opel Corsa στη νέα πρωτοεμφανιζόμενη έκδοση Innovation με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που κάνει την καθημερινή μετακίνηση εντός πόλης παιχνιδάκι.
Test: Opel Corsa Innovation
54.575 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2017)
Το Opel Corsa στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο και τον κινητήρα των 90 ίππων δείχνει τους καλούς του τρόπους, ειδικά μέσα στην πόλη. Στην εξοπλιστική γραμμή Innovation αποκαλύπτει και μια ανατροφή ικανή να μας κακομάθει με τα καλούδια της.
Το ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης, ειδικά εντός πόλης, είναι το στοιχείο που χαρακτηρίζει το οδηγικό προφίλ του Opel Corsa και ακόμα περισσότερο με το αυτόματο κιβώτιο.
- 12.800 ευρώ (το χειροκίνητο για περιορισμένα κομμάτια) - 14.300 ευρώ το αυτόματο
Το αυτόματο κιβώτιο δε θα μπορούσε να λείπει από έναν από τους πιο κλασικούς αστικούς παίχτες όπως το Opel Corsa. Το γερμανικό μικρό μας συστήνεται βάζοντας δίπλα από αυτήν την ξεκούραστη επιλογή, τον κινητήρα των 1,4 λίτρων και 90 ίππων. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο μπορεί να συνδυαστεί και με τις τρεις επιλογές μετάδοσης με τις οποίες υποστηρίζει η Opel το μικρό της μοντέλο: χειροκίνητο πεντάρι (από 12.800 για περιορισμένα κομμάτια), αυτοματοποιημένο χειροκίνητο 5 σχέσεων αλλά και με κλασσικό αυτόματο έξι σχέσεων. Στη δική μας αγορά εισάγονται μόνο ο πρώτος και ο τρίτος συνδυασμός, με το «ρομποτιζέ» Easytronic να συνοδεύει άλλους κινητήρες. Εξωτερικά, όπως είναι λογικό, δεν υπάρχει κάποια διαφορά σε σχέση με τα υπόλοιπα Corsa αν και είναι γεγονός ότι το επίπεδο εξοπλισμού Innovation συνθέτει ένα όμορφο αυτοκίνητο με τις στάνταρ ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Με την εικόνα συμβαδίζει και η ουσία όμως, αφού ο εξοπλισμός είναι πολύ καλός και διαθέτει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, αυτόματα φώτα, κάμερα οπισθοπορείας, το καλό infotainment και ένα πλήρες πακέτο συνδεσιμότητας με κινητά τηλέφωνα.
Μια μονο ιαπωνικη εταιρεια στα 100 χρονια εβγαλε ενα ελαττωμα ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ της οταν ΟΛΕΣ οι γερμανικες εταιριες βγαζουν ελαττωματικα αυτοκινητα ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ τους! Δεν ειμαι τογιοτακιας. Υπαρχουν και αλλοι καλυτεροι ανεξαρτητοι ιαπωνες κατασκευαστες οπως η Mazda και η Honda.
Αυτον τον κινητηρα τον ειχα σε euro4 οχι ομως σε αυτοματο κιβωτιο, η καταναλωση μεσα στην πολη ηταν στα 7 λιτρα και εκτος 5,τωρα για τα 9 ειναι μεγαλη καταναλωση.4 λιτρα λιγοτερα θελει ο πετρελαιοκινητηρας ακριβως
Ok ρε γαιπωνέζε και εσύ,τις δικές σας αμαρτίες γιαί δεν τις κατηγοράς με τα toyota που κολλάγανε τα γκάζια και φάγατε κοσμάκη,τις ανακλήσεις με τα toyota hilux και τα προβλήματα που βγάλανε τι γνώμη έχεις,είπαμε μηχανήματα είναι όλα χαλάνε,τουλάχιστον η Opel δεν νουθετούσε κόσμο και κοσμάκη όπως κάνει η vw.
Innovation (μεταφραση: καινοτομια)!!!! χαχαχαχα Πολυ γελιο λεμε! χαχαχα
Μια μονο ιαπωνικη εταιρεια στα 100 χρονια εβγαλε ενα ελαττωμα ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ της οταν ΟΛΕΣ οι γερμανικες εταιριες βγαζουν ελαττωματικα αυτοκινητα ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ τους! Δεν ειμαι τογιοτακιας. Υπαρχουν και αλλοι καλυτεροι ανεξαρτητοι ιαπωνες κατασκευαστες οπως η Mazda και η Honda.
Αυτον τον κινητηρα τον ειχα σε euro4 οχι ομως σε αυτοματο κιβωτιο, η καταναλωση μεσα στην πολη ηταν στα 7 λιτρα και εκτος 5,τωρα για τα 9 ειναι μεγαλη καταναλωση.4 λιτρα λιγοτερα θελει ο πετρελαιοκινητηρας ακριβως
Ok ρε γαιπωνέζε και εσύ,τις δικές σας αμαρτίες γιαί δεν τις κατηγοράς με τα toyota που κολλάγανε τα γκάζια και φάγατε κοσμάκη,τις ανακλήσεις με τα toyota hilux και τα προβλήματα που βγάλανε τι γνώμη έχεις,είπαμε μηχανήματα είναι όλα χαλάνε,τουλάχιστον η Opel δεν νουθετούσε κόσμο και κοσμάκη όπως κάνει η vw.
Τα 9 λίτρα στα 100 είναι τυπογραφικό λάθος;
οτι και να λενε το αμαξι ειναι value for money ασφαλες,καινοτομο,γεματο εξοπλισμο,ωραιο σχεδιαστικα,ιδανικο για φοιτητικο αυτοκινητο