Εξοπλισμός - Εσωτερικό – Κινητήρας – Οδική συμπεριφορά
73.511 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2023)
4 Φωτογραφίες »
Τo Yaris Cross διαθέτει μια νεανική εικόνα, με digital διάκοσμο και πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα.
Value for Money: Παραπλήσια τιμή, όμως το Yaris Cross έχει αυτόματο κιβώτιο και καλύτερο εξοπλισμό
4 Φωτογραφίες »
Λιτή σχεδιαστικά είναι η καμπίνα του SUV της Opel, με την κατασκευή να «παντρεύει» σκληρά και μαλακά στην αφή υλικά.
Εσωτερικό: Ένα «κλικ» πιο μοντέρνο και ποιοτικό το Yaris Cross
Περισσότερο νεανικός και όμορφος είναι ο διάκοσμος της καμπίνας του Toyota Yaris Cross. Το πρώτο B-SUV της Toyota είναι διαθέσιμο με στάνταρ 8άρα οθόνη αφής, έχει γεροδεμένη κατασκευή με μαλακά στην αφή μέρη και μπόλικες θέσεις για μικροαντικείμενα.
Θετικές εντυπώσεις αποκομίζουμε όμως και στο εσωτερικό του ανανεωμένου Opel Crossland. Αρχικά, η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, το ίδιο και το φινίρισμα των υλικών, τα οποία είναι μαλακής υφής στο πάνω μέρος του ταμπλό και σκληρής στα πιο χαμηλά σημεία, με την καμπίνα να είναι «φωτεινή» και πιο λιτή σχεδιαστικά.
Στο πεδίο των χώρων, το Crossland είναι πιο ευρύχωρο, με πιο φαρδύ πίσω κάθισμα που με κάποιες παραχωρήσεις θα χωρέσει και έναν τρίτο ενήλικα, ενώ έχει περισσότερο χώρο στα γόνατα και κατά 10 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.
Κινητήρας: Υaris Cross για πόλη, Crossalnd για ταξίδι, καλύτερο σε προσπέραση το υβριδικό Toyota λόγω κιβωτίου
Διαφορετικές τεχνολογίες κινητήρα βλέπουμε στα δύο SUV πόλης με το Yaris Cross να εφοδιάζεται με ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο 116 PS και το Crossland ένα diesel μοτέρ 110 ίππων. Σχετικά με τις καταναλώσεις τα αναλύσαμε στην αρχή του θέματος, οπότε εδώ θα εστιάσουμε στα χαρακτηριστικά τους.
Το Crossland έχει ψηλή ροπή από χαμηλά, στοιχείο που δίνει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα σε όλο το διαθέσιμο φάσμα περιστροφής του, αν και οι επιδόσεις του κρίνονται μέτριες και ο κινητήρας ακούγεται σε υψηλές στροφές. Από την άλλη το Yaris Cross έχει καλύτερες επιδόσεις, αν και για να συμβεί αυτό θα πρέπει να πατήσεις τέρμα το γκάζι, αποδεχόμενο και τον ανάλογο θόρυβο από το κιβώτιο νιώθεις, από την άλλη όμως σε χαμηλές ταχύτητες έχει εξαιρετικά πολιτισμένα χαρακτηριστικά.
Για να μιλήσουμε με νούμερα, για την επιτάχυνση εν κινήσει από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα το SUVάκι της Toyota χρειάζεται 8,4 δλ., ενώ το μοντέλο της Opel 12,6 δλ.. Για να γίνει πιο κατανοητό, αυτό σημαίνει πως το Yaris Cross θέλει 233 μέτρα για να προσπεράσει ενώ το Crossland 350 μέτρα δρόμου. Βέβαια, να σημειώσουμε πως η διαφορά οφείλεται στο kickdown που κάνει το αυτόματο κιβώτιο.
Οδική συμπεριφορά: Βολικά & ευέλικτα στην πόλη, φρενάρει 3 μέτρα πιο μακριά το diesel Opel
Ως SUV πόλης, τα 2 μοντέλα του συγκριτικού μας χαρακτηρίζονται από ευελιξία χάρη στον πολύ μικρό κύκλο στροφής (γύρω στα 10,6 μ.). Αν τα βάλουμε δίπλα-δίπλα, θα δώσουμε ένα προβάδισμα στο αγχολυτικό Toyota Yaris Cross με τα μαλακά πηδάλια και το αυτόματο κιβώτιο. Λόγω της υβριδικής λειτουργίας του, είναι αρκετά πιο ήσυχο εντός καμπίνας, ενώ σε γρήγορους ρυθμούς οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, η πρόσφυση μπόλικη και το πίσω μέρος αρκούντως σταθερό.
Παράλληλα, τα δυο μοντέλα έχουν σημαντική διαφορά και στην απόσταση φρεναρίσματος από τα 100 χλμ./ώρα. Το Toyota Yaris Cross φρενάρει από τα 100 σε 36,8 μέτρα, ενώ το Crossland χρειάστηκε 3 μέτρα παραπάνω σταματώντας στα 39,5 μέτρα.
Κατά τΆ άλλα, ικανοποιητική οδηγική αίσθηση αποκομίζει ο οδηγός και στο Opel Crossland. Το γερμανικό μοντέλο έχει περιορισμένες κλίσεις στις γρήγορες στροφές, δεν ταλαντεύεται στις μεγάλες κυματοειδείς ανωμαλίες και παρουσιάζεται σταθερό όσον αφορά στις δυναμικές αλλαγές πορείας.
Σελίδα 1 | Υβριδικό ή Diesel στα ίδια λεφτά; Toyota Yaris Cross Vs Opel Crossland |
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός - Εσωτερικό – Κινητήρας – Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 3 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |