ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Υπάρχει ακόμη σήμερα κάτι που κάνουν οι κινητήρες diesel καλύτερα από της βενζίνης;

Υπάρχει ακόμη σήμερα κάτι που κάνουν οι κινητήρες diesel καλύτερα από της βενζίνης;

Όχι πια Diesel

11.694 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2016)

Μήπως ζούμε στο 2010; Μήπως νομίζουμε πως τα πράγματα μένουν τα ίδια και οι τεχνολογίες συγκρίνονται ακόμη με τους ίδιους όρους; Μήπως όμως αντίθετα οι κινητήρες εξελίσσονται με διαφορετικούς ρυθμούς και αυτοί της βενζίνης είναι πλέον τόσο καλοί που δεν αφήνουν τίποτε στους ντίζελ; Τι λέτε;

Τι είχαν τα ντίζελ μοτέρ τόσα χρόνια που έκαναν ολόκληρη την Ευρώπη να τα προτιμά σε ποσοστό πάνω από 50%; Τι είχαν τα ντίζελ που όταν απελευθερώθηκαν στην Ελλάδα έγιναν ανάρπαστα και καπέλωσαν την βενζίνη; Τι είχαν τα ντίζελ που τα θέλαμε τόσο πολύ, που γέμισαν οι δρόμοι μας με ρετάλια μεταχειρισμένα πετρελαιοκίνητα από την Ευρώπη, που πωλούνται σαν ευκαιρίες με 60.000 χιλιόμετρα, ενώ στην πραγματικότητα έχουν 200.000 χλμ. στο κοντέρ; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Είχαν χαμηλή κατανάλωση. Δεκτό. Το ντίζελ ως καύσιμο έχει περισσότερη ενέργεια ανά μάζα και έτσι θες λιγότερη ποσότητα για να κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα που θα έκανες με έναν αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης. Τα ντίζελ όταν ήρθαν ήταν μία λύτρωση από τις καταναλώσεις της βενζίνης, που ήταν κοντά στα 10-12 λτ./100 χλμ. Το 2009/2010 οι βενζινοκινητήρες περνούσαν τη φάση της υψηλής απόδοσης. 
 
Οι κατασκευαστές είχαν στην γκάμα τους οικονομικούς ντίζελ για όσους ήθελαν χαμηλή απόδοση και το τούρμπο-βενζίνη το κρατούσαν για επιδόσεις. Εμείς μόνο αυτά αγοράζαμε, γιατί μόνο αυτά μπορούσαμε. Και γέμισε η Ελλάδα με 1.800άρηδες τούρμπο με 100άδες άλογα. Με τέσσερα άτομα μέσα, φορτωμένος για το χωριό στην κίνηση με ένα αυτοκίνητο που έκανε 0-100 χλμ./ώρα σε 7,0 δλ. Πήγαινε σαν GTI, και φυσικά έκαιγε σαν GTI.
Τι γίνεται όμως σήμερα; Το τούρμπο στη βενζίνη χρησιμοποιείται απέναντι στο ντίζελ. Με μικρά μοτέρ που αποδίδουν υψηλή ροπή και φυσιολογική ισχύ, οι καταναλώσεις του ντίζελ είναι εφικτές από τη βενζίνη.

Με το κυνήγι για χαμηλούς ρύπους CO2, το ντίζελ και πάλι ευνοήθηκε, αφού παράγει λιγότερους τέτοιους ρύπους. Έτσι πέσαμε με τα μούτρα στα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, καθώς είναι άμεσα συνδεδεμένα με τα γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα. Όμως σήμερα τα μικρά τούρμπο βενζινοκίνητα πετυχαίνουν χαμηλούς ρύπους. Χωρίς καλύτερη κατανάλωση, χωρίς περισσότερη ροπή, χωρίς χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας, ποιο είναι σήμερα το «όφελος» ενός κινητήρα ντίζελ;
 
Εσείς βρίσκεται ακόμη λόγο να προτιμήσετε ένα ντίζελ έναντι ενός βενζινοκίνητου μοντέλου; Μήπως ήρθε η ώρα να απομυθοποιήσουμε το ντίζελ και να πάμε στη βενζίνη νέας γενιάς; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
Leapmotor