Ο διευθυντής ανάπτυξης της Kia, Albert Biermann, σε δηλώσεις του παραδέχτηκε πως είναι πολύ πιθανό η κορεάτικη φίρμα να εγκαταλείψει την προσπάθεια εξέλιξης ενός υβριδικού κινητήρα πετρελαίου, λόγω του υψηλού κόστους, καθώς και της αυστηρής νομοθεσίας, σχετικά με τις εκπομπές ρύπων.
Ο Biermann ανέφερε πως η εξέλιξη των ηλεκτροκινητήρων, καθώς και των μπαταριών ενός υβριδικού συστήματος είναι αρκετά δαπανηρή και τίθεται το ερώτημα, για τους ίδιους, κατά πόσο αξίζει να δαπανηθούν σε ένα ακόμα πιο ακριβό κινητήριο σύνολο πετρελαίου.
Ωστόσο ο Biermann διευκρίνισε πως η έρευνα φυσικά και δεν θα πάει χαμένη, καθώς το υβριδικό σύστημα θα μπορούσε να συνεργαστεί με ένα κινητήρα βενζίνης.
Να υπενθυμίσουμε πως το πρότζεκτ που, προς το παρόν, τρέχει η Kia το πρωτοσυναντήσαμε στο Optima T-Hybrid το 2014 στην έκθεση του Παρισιού. Αυτό διέθετε τον CRDi diesel κινητήρα 1,7 λτ. των Hyundai-Kia, ο οποίος συνεργαζόταν με έναν ηλεκτρικό υπερτροφοδότη 48V.