Η plug-in υβριδική έκδοση του νέου Audi A3 Sportback έχει συνδυαστική ισχύ 204 ίππων, αλλά και σημαντική ηλεκτρική αυτονομία.
Audi A3, Kia XCEED & οι 250 e εκδόσεις της Mercedes
98.732 Επισκέψεις στο άρθρο
Audi A3 Sportback 40 TFSI e S-Tronic
Το A3 Sportback 40 TFSI e υλοποιεί την plug-in υβριδική τεχνολογία της Audi σε premium μικρομεσαίο αμάξωμα, συνεχίζοντας στην παράδοση που δημιούργησε ο προκάτοχός του, το A3 Sportback e-tron. Ο 1,4 TFSI και ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζονται με S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και αποδίδουν συνδυαστικά 204 άλογα και 350 Nm ροπής. Σαν αποτέλεσμα το 0-100 είναι υπόθεση 7,6 δλ., τη στιγμή που η ηλεκτρική αυτονομία πλησιάζει τα 80 χλμ. (μέγιστη ηλεκτρική ταχύτητα 140 χλμ./ώρα) η μέση κατανάλωση είναι 1,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 30-34 γρ./χλμ..
Kia XCEED 1,6 PHEV
To κορεάτικο μικρομεσαίο crossover μοντέλο είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Ο 1,6 GDi κινητήρας βενζίνης των 105 ίππων στο Kia XCEED PHEV επικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 60,5 ίππων με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 141 ίππους και τα 265 Nm ροπής (1.000-2.400 σ.α.λ.). Η ισχύς περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, με την επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 11,0 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 193 χλμ./ώρα (120 χλμ./ώρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα). Η ηλεκτρική αυτονομία πλησιάζει τα 60 χιλιόμετρα, ενώ η μεικτή κατανάλωση βενζίνης είναι μόλις 1,2 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να είναι 29 γρ./χλμ. Και φυσικά πάντα με την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση της αντιπροσωπείας.
Πλουραλισμός 250 e εκδόσεων από τη Mercedes-Benz
Σε αντίθεση με όλους τους άλλους κατασκευαστές, η Mercedes-Benz προσφέρει μια πλήρη γκάμα μικρομεσαίων plug-in μοντέλων, που χρησιμοποιούν τον κωδικό 250 e και τα διακριτικά «EQ Power». Αυτά μεταφράζονται σε σύστημα κίνησης που συνδυάζει τούρμπο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,33 λτ. και ηλεκτροκινητήρα 75 kW. Η συνεργασία τους προσφέρει συνδυαστική απόδοση 218 ίππων και συνολική μέγιστη ροπή 450 Νm. Έτσι λοιπόν πέρα από την χατσμπακ A-Class των 4,42 μ., θα συναντήσουμε την A-Class σεντάν (4,55 μ.), με περισσότερο χώρο στο πορτ-μπαγκάζ, την πιο πρακτική και με περισσότερες πολυχρηστικές λύσεις B-Class επίσης 4,42 μ., καθώς και την πιο ξεχωριστή σχεδιαστικά CLA στο coupe, αλλά και στο πιο ιδιαίτερο Shooting Brake αμάξωμα. Το πακέτο των μπαταριών προσφέρει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία (ξεπερνάει τα 70 χιλιόμετρα) και ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα χωρίς χρήση σταγόνας βενζίνης. Η συνδυαστική ισχύς του συνόλου περνάει στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός 8-τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη στο οποίο έχει γίνει προσθήκη μίας υβριδικής κεφαλής έλξης. Απόρροια της αμεσότητας στην επιτάχυνση που δίνει το ρεύμα είναι τα εξαιρετικά νούμερα επιδόσεων: Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται από μόλις 6,6 δλ. για την γρηγορότερη A 250e, επίδοση που συναντάμε σε σπορ κατασκευές. Βέβαια αυτό που έχει σημασία είναι η κατανάλωση, η οποία σε μικτό κύκλο ανακοινώνεται, ανάλογα του μοντέλου από 1,4 λτ./100 χλμ.!
Μπραβο μιλαμε για καταναλωση καλυτερη και απο παπακι.Ηθελα να ηξερα πως υπολογιζουν την καταναλωση.Αν μετρανε τα 20 χιλιομετρα με βενζινη(και με αυγα κατω απο το γκαζι) και τα υπολοιπα να κινηται ηλεκτρικα τοτε κατι γινεται.Οι τιμες φανταζομαι θα ειναι απο 30 και πανω,οποτε μενουμε με τα σαραβαλακια που εχουμε.
....Aξιζει να δωσεις 40.000 ευρω για το Kia Xceed, για να εχεις οικονομια στην καταναλωση? Οχι δεν αξιζει. Οπως δεν αξιζει και για τα υπολοιπα. Φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Αν αποκτήσουμε όλοι ιδιόκτητο parking στο σπίτι ή θέσεις φόρτισης στη δουλειά μας μπορεί να τα φορτίζουμε για να επιτύχουμε κάποια οικονομία με επιπλέον φερόμενο βάρος μεταξύ 200-300 κιλών.Βέβαια πρέπει να υπολογίστουν οι καιρικές συνθήκες και το aircondition όταν μιλάμε για απόδοση μπαταρίας.Ποιος θα τολμήσει να κάνει ρεαλιστική δοκιμή κατανάλωσης;
Υπάρχουν δημοσιευμένα άρθρα δεν το λέω εγώ.
https://theicct.org/publications/phev-real-world-usage-sept2020
Συμφωνώ με τον CNG. Τέτοια κατανάλωση μόνο μέσα στην πόλη και αν κινείσαι με 45-50 Km/h. Δοκιμάστε τα στον αυτοκινητόδρομο. Όπως επίσης και τα παντός τύπου Υβριδικά.
Μπραβο μιλαμε για καταναλωση καλυτερη και απο παπακι.Ηθελα να ηξερα πως υπολογιζουν την καταναλωση.Αν μετρανε τα 20 χιλιομετρα με βενζινη(και με αυγα κατω απο το γκαζι) και τα υπολοιπα να κινηται ηλεκτρικα τοτε κατι γινεται.Οι τιμες φανταζομαι θα ειναι απο 30 και πανω,οποτε μενουμε με τα σαραβαλακια που εχουμε.
....Aξιζει να δωσεις 40.000 ευρω για το Kia Xceed, για να εχεις οικονομια στην καταναλωση? Οχι δεν αξιζει. Οπως δεν αξιζει και για τα υπολοιπα. Φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Αν αποκτήσουμε όλοι ιδιόκτητο parking στο σπίτι ή θέσεις φόρτισης στη δουλειά μας μπορεί να τα φορτίζουμε για να επιτύχουμε κάποια οικονομία με επιπλέον φερόμενο βάρος μεταξύ 200-300 κιλών.Βέβαια πρέπει να υπολογίστουν οι καιρικές συνθήκες και το aircondition όταν μιλάμε για απόδοση μπαταρίας.Ποιος θα τολμήσει να κάνει ρεαλιστική δοκιμή κατανάλωσης; Υπάρχουν δημοσιευμένα άρθρα δεν το λέω εγώ. https://theicct.org/publications/phev-real-world-usage-sept2020
Συμφωνώ με τον CNG. Τέτοια κατανάλωση μόνο μέσα στην πόλη και αν κινείσαι με 45-50 Km/h. Δοκιμάστε τα στον αυτοκινητόδρομο. Όπως επίσης και τα παντός τύπου Υβριδικά.