To SEAT Leon e-Hybrid έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 64 χιλιόμετρα και κατανάλωση βενζίνης από 1,1 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την ισπανική φίρμα.
SEAT Leon e-Hybrid & VW Golf e-Hybrid
98.730 Επισκέψεις στο άρθρο
SEAT Leon e-Hybrid
Όπως σε όλα τα αυτοκίνητα του είδους, στο SEAT Leon Plug-in Hybrid η μπαταρία του υβριδικού συστήματος φορτίζεται αυτόματα, αλλά και στην πρίζα. Έτσι λειτουργεί 100% με ηλεκτρικό ρεύμα και καταναλώνει βενζίνη μόνο όταν η μπαταρία αδειάσει ή όταν ο οδηγός χρειαστεί μεγαλύτερο μέρος από τα 204 άλογα και τα 350 Νm που αποδίδει συνδυαστικά ο 1,4 TSI κινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας των 102 ίππων (χρησιμοποιεί το plug-in υβριδικό σύστημα των Audi Α3 Sportback 40 TFSI e και VW Golf e-Hybrid). Εκτός από το χάτσμπακ αμάξωμα, το plug-in υβριδικό SEAT Leon είναι διαθέσιμο και σε στέισον βάγκον αμάξωμα Sportstourer.
VW Golf e-Hybrid
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις απόδοσης είναι στη χώρα μας το plug-in υβριδικό VW Golf. Τα Golf e-Hybrid και Golf GTE χρησιμοποιούν τον ίδιο 1,4 turbo βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, όπως στις περιπτώσεις των A3 και SEAT Leon, με τη διαφορά να έγκειται στη συνδυαστική απόδοση: 204 άλογα στο Golf e-Hybrid και 245 άλογα στο Golf GTE. Για την κίνηση και των δύο εκδόσεων φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο DSG, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 13 kWh. Η ηλεκτρική αυτονομία του Golf e-Hybrid φτάνει τα 80 χιλιόμετρα και η μέση κατανάλωση βενζίνης σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα είναι μόλις 1,2 λτ./100 χλμ. Το Golf GTE, που εμφανίζει ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις, μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και 62 χιλιόμετρα, ενώ η κατανάλωση ξεκινά από 1,5 λτ./100 χλμ..
Μπραβο μιλαμε για καταναλωση καλυτερη και απο παπακι.Ηθελα να ηξερα πως υπολογιζουν την καταναλωση.Αν μετρανε τα 20 χιλιομετρα με βενζινη(και με αυγα κατω απο το γκαζι) και τα υπολοιπα να κινηται ηλεκτρικα τοτε κατι γινεται.Οι τιμες φανταζομαι θα ειναι απο 30 και πανω,οποτε μενουμε με τα σαραβαλακια που εχουμε.
....Aξιζει να δωσεις 40.000 ευρω για το Kia Xceed, για να εχεις οικονομια στην καταναλωση? Οχι δεν αξιζει. Οπως δεν αξιζει και για τα υπολοιπα. Φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Αν αποκτήσουμε όλοι ιδιόκτητο parking στο σπίτι ή θέσεις φόρτισης στη δουλειά μας μπορεί να τα φορτίζουμε για να επιτύχουμε κάποια οικονομία με επιπλέον φερόμενο βάρος μεταξύ 200-300 κιλών.Βέβαια πρέπει να υπολογίστουν οι καιρικές συνθήκες και το aircondition όταν μιλάμε για απόδοση μπαταρίας.Ποιος θα τολμήσει να κάνει ρεαλιστική δοκιμή κατανάλωσης;
Υπάρχουν δημοσιευμένα άρθρα δεν το λέω εγώ.
https://theicct.org/publications/phev-real-world-usage-sept2020
Συμφωνώ με τον CNG. Τέτοια κατανάλωση μόνο μέσα στην πόλη και αν κινείσαι με 45-50 Km/h. Δοκιμάστε τα στον αυτοκινητόδρομο. Όπως επίσης και τα παντός τύπου Υβριδικά.
Μπραβο μιλαμε για καταναλωση καλυτερη και απο παπακι.Ηθελα να ηξερα πως υπολογιζουν την καταναλωση.Αν μετρανε τα 20 χιλιομετρα με βενζινη(και με αυγα κατω απο το γκαζι) και τα υπολοιπα να κινηται ηλεκτρικα τοτε κατι γινεται.Οι τιμες φανταζομαι θα ειναι απο 30 και πανω,οποτε μενουμε με τα σαραβαλακια που εχουμε.
....Aξιζει να δωσεις 40.000 ευρω για το Kia Xceed, για να εχεις οικονομια στην καταναλωση? Οχι δεν αξιζει. Οπως δεν αξιζει και για τα υπολοιπα. Φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Αν αποκτήσουμε όλοι ιδιόκτητο parking στο σπίτι ή θέσεις φόρτισης στη δουλειά μας μπορεί να τα φορτίζουμε για να επιτύχουμε κάποια οικονομία με επιπλέον φερόμενο βάρος μεταξύ 200-300 κιλών.Βέβαια πρέπει να υπολογίστουν οι καιρικές συνθήκες και το aircondition όταν μιλάμε για απόδοση μπαταρίας.Ποιος θα τολμήσει να κάνει ρεαλιστική δοκιμή κατανάλωσης; Υπάρχουν δημοσιευμένα άρθρα δεν το λέω εγώ. https://theicct.org/publications/phev-real-world-usage-sept2020
Συμφωνώ με τον CNG. Τέτοια κατανάλωση μόνο μέσα στην πόλη και αν κινείσαι με 45-50 Km/h. Δοκιμάστε τα στον αυτοκινητόδρομο. Όπως επίσης και τα παντός τύπου Υβριδικά.