Τα μικρομεσαία της αγοράς που «καίνε» 1 με 2 λτ./100 χλμ.
98.960 Επισκέψεις στο άρθρο
Τα οικογενειακά που μπαίνουν στην πρίζα: Μπαίνουν και στην πρίζα χωρίς όμως το άγχος της ηλεκτρικής αυτονομίας, εξυπηρετούν απόλυτα τις οικογενειακές ανάγκες και συνδυάζουν τις δυναμικές επιδόσεις με εξαιρετική οικονομία καυσίμου.
Τα plug-in υβριδικά (PHEV) ήρθαν να παίξουν το ρόλο γεφυροποιού ανάμεσα στην αυτοκίνηση με κινητήρες εσωτερικής καύσης του σήμερα και στην ηλεκτροκίνηση του αύριο. Συνδυάζοντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά από τους δύο αντίθετους κόσμους, τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, έχουν την ξεχωριστή ιδιότητα να φορτίζουν τις μπαταρίες τους (και) από πρίζα προσφέροντας μια ικανή, για την αστική καθημερινότητα ενός μέσου χρήστη, ηλεκτρική αυτονομία (60-70 χιλιόμετρα πλέον) χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Ο θερμικός τους κινητήρες κινεί είτε μόνος του είτε συνδυαστικά το αυτοκίνητο, ενώ μπορεί να φορτίσει και τις μπαταρίες. Η κατανάλωση είναι χαμηλή, όπως και η εκπομπή ρύπων. Επιπλέον η συνδυαστική ισχύς των PHEV είναι αρκετά υψηλή με αποτέλεσμα τις δυναμικές επιδόσεις. Από την άλλη, εκτός από τις υψηλές τιμές πώλησης τα plug in χαρακτηρίζονται και από το μικρότερο χώρο αποσκευών σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, μιας και οι μπαταρίες κλέβουν αρκετά λίτρα. To αυξημένο βάρος εξ αιτίας των μπαταριών είναι επίσης ένα μειονέκτημα των Plug-in υβριδικών. Σε κάθε περίπτωση ολοένα και περισσότερα μικρομεσαία οικογενειακά με την εν λόγω τεχνολογία εμφανίζονται στην αγορά. Ας δούμε τις προτάσεις που έχει στη διάθεσή του σήμερα ο Έλληνας αγοραστής.
Μπραβο μιλαμε για καταναλωση καλυτερη και απο παπακι.Ηθελα να ηξερα πως υπολογιζουν την καταναλωση.Αν μετρανε τα 20 χιλιομετρα με βενζινη(και με αυγα κατω απο το γκαζι) και τα υπολοιπα να κινηται ηλεκτρικα τοτε κατι γινεται.Οι τιμες φανταζομαι θα ειναι απο 30 και πανω,οποτε μενουμε με τα σαραβαλακια που εχουμε.
....Aξιζει να δωσεις 40.000 ευρω για το Kia Xceed, για να εχεις οικονομια στην καταναλωση? Οχι δεν αξιζει. Οπως δεν αξιζει και για τα υπολοιπα. Φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Αν αποκτήσουμε όλοι ιδιόκτητο parking στο σπίτι ή θέσεις φόρτισης στη δουλειά μας μπορεί να τα φορτίζουμε για να επιτύχουμε κάποια οικονομία με επιπλέον φερόμενο βάρος μεταξύ 200-300 κιλών.Βέβαια πρέπει να υπολογίστουν οι καιρικές συνθήκες και το aircondition όταν μιλάμε για απόδοση μπαταρίας.Ποιος θα τολμήσει να κάνει ρεαλιστική δοκιμή κατανάλωσης;
Υπάρχουν δημοσιευμένα άρθρα δεν το λέω εγώ.
https://theicct.org/publications/phev-real-world-usage-sept2020
Συμφωνώ με τον CNG. Τέτοια κατανάλωση μόνο μέσα στην πόλη και αν κινείσαι με 45-50 Km/h. Δοκιμάστε τα στον αυτοκινητόδρομο. Όπως επίσης και τα παντός τύπου Υβριδικά.
Μπραβο μιλαμε για καταναλωση καλυτερη και απο παπακι.Ηθελα να ηξερα πως υπολογιζουν την καταναλωση.Αν μετρανε τα 20 χιλιομετρα με βενζινη(και με αυγα κατω απο το γκαζι) και τα υπολοιπα να κινηται ηλεκτρικα τοτε κατι γινεται.Οι τιμες φανταζομαι θα ειναι απο 30 και πανω,οποτε μενουμε με τα σαραβαλακια που εχουμε.
....Aξιζει να δωσεις 40.000 ευρω για το Kia Xceed, για να εχεις οικονομια στην καταναλωση? Οχι δεν αξιζει. Οπως δεν αξιζει και για τα υπολοιπα. Φυκια για μεταξωτες κορδελες.
Αν αποκτήσουμε όλοι ιδιόκτητο parking στο σπίτι ή θέσεις φόρτισης στη δουλειά μας μπορεί να τα φορτίζουμε για να επιτύχουμε κάποια οικονομία με επιπλέον φερόμενο βάρος μεταξύ 200-300 κιλών.Βέβαια πρέπει να υπολογίστουν οι καιρικές συνθήκες και το aircondition όταν μιλάμε για απόδοση μπαταρίας.Ποιος θα τολμήσει να κάνει ρεαλιστική δοκιμή κατανάλωσης; Υπάρχουν δημοσιευμένα άρθρα δεν το λέω εγώ. https://theicct.org/publications/phev-real-world-usage-sept2020
Συμφωνώ με τον CNG. Τέτοια κατανάλωση μόνο μέσα στην πόλη και αν κινείσαι με 45-50 Km/h. Δοκιμάστε τα στον αυτοκινητόδρομο. Όπως επίσης και τα παντός τύπου Υβριδικά.