Με πραγματική κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ. και το κυριότερο με 4,8 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη, που είναι και το ζητούμενο, το Lexus LBX παίζει χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία.
Οι Ιάπωνες ξέρουν να φτιάχνουν υβριδικά, το κάνουν άλλωστε εδώ και σχεδόν 30 χρόνια τώρα. Το νέο Lexus LBX λοιπόν είναι αποκλειστικά υβριδικό και φέρει τη τελευταία γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota, το οποίο αποδίδει 136 άλογα με 185 Nm μέγιστης ροπής. Στο μοντέλο της δοκιμής η κίνηση μεταδίδεται στους 4 τροχούς, , η οποία διαθέτει έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 5,3 ίππων, που όταν χρειαστεί κινεί και τους πίσω τροχούς. Κινητήρας και κιβώτιο έχουν επανασχεδιαστεί, όπως και η διπολική μπαταρία νικελίου-υδριδίου. Αυτή μάλιστα είναι πιο αποδοτική και επιτρέπει την πρόσθετη υποστήριξη του ηλεκτροκινητήρα κατά την επιτάχυνση και επεκτείνει την αμιγώς ηλεκτρική ικανότητα του αυτοκινήτου. Χάρη στην έξτρα απόδοσή της, ο κινητήρας μπορεί πλέον να λειτουργεί σε έως και 20% χαμηλότερες στροφές, εξασφαλίζοντας παραπάνω οικονομία.
Εξάλλου, όταν μιλάμε για υβριδικό σύνολο, όλοι ξέρουμε πως η οικονομία είναι το κύριο μέλημα. Με πραγματική κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ. και το κυριότερο με 4,8 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη, που είναι και το ζητούμενο, το Lexus LBX παίζει χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία.
Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, το σημαντικό είναι ότι νιώθεις την επιτάχυνση από στάση πιο έντονη και σταθερή όσο κρατάς το γκάζι, ενώ και στον αυτοκινητόδρομο θα επιτύχεις, με αρκετά πιο ραφιναρισμένη λειτουργία του κιβωτίου, συγκριτικά με άλλες εφαρμογές που έχουμε δει στον όμιλο της Toyota. Τα 136 άλογα δηλαδή είναι ικανά για να κινήσουν άνετα και σβέλτα το μοντέλο, χωρίς ιδιαίτερο βουητό κατά την επιτάχυνση.