Αυτό για το οποίο πάντως ξεχωρίζει το LBX, είναι η premium ποιότητα κύλισής του, μέσω της καλά ηχομονωμένης καμπίνας που δεν επιτρέπει την είσοδο ενοχλητικών θορύβων από τις ρόδες και τον άνεμο
Καθώς μιλάμε για ένα μικρό SUV, προαπαιτούμενο είναι η ευκολία στην καθημερινότητα, χαρακτηριστικό που εξασφαλίζεται από τον αρκετά μικρό κύκλο στροφής (10,4 μέτρα), την στάνταρ κάμερα για το παρκάρισμα και τα πολλά συστήματα υποβοήθησης, όπως το σύστημα διατήρησης στη κέντρο της λωρίδας το οποίο λειτουργεί από τα 30 χλμ./ώρα.
To Lexus LBX έχει βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα GA-B, η οποία και φέρει σημαντικές τροποποιήσεις με σκοπό την ενίσχυση των δυναμικών χαρακτηριστικών του μοντέλου.
Αυτό για το οποίο πάντως ξεχωρίζει το LBX, είναι η premium ποιότητα κύλισής του, μέσω της καλά ηχομονωμένης καμπίνας που δεν επιτρέπει την είσοδο ενοχλητικών θορύβων από τις ρόδες και τον άνεμο Δε λέμε ότι στον αυτοκινητόδρομο δεν ακούς το παραμικρό, αλλά ότι για μικρό SUV είναι ήσυχο. Μάλιστα για να καταλάβετε πόση προσοχή έδωσε η Lexus στο πιο μικρό μοντέλο της και την πρόθεση να φροντίσει και την παραμικρή λεπτομέρεια, προσπάθησε να ελαχιστοποιήσει τη μετάδοση του θορύβου και των κραδασμών του κινητήρα προς την καμπίνα, χρησιμοποιώντας έναν άξονα εξισορρόπησης στην ίδια τη μονάδα ισχύος και κάνοντας ευρεία χρήση υλικών απορρόφησης θορύβου σε στρατηγικά σημεία σε όλο το όχημα. Παράλληλα δίνει τη δυνατότητα επιλογής ειδικών κρυστάλλων, τα οποία απορροφούν τον ήχο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται περισσότερο ο θόρυβος εντός της καμπίνας ενισχύοντας έτσι την ποιότητα κύλισης του LBX.
Δε μασάει σε στροφιλίκια και off road
To Lexus LBX έχει βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα GA-B, η οποία και φέρει σημαντικές τροποποιήσεις με σκοπό την ενίσχυση των δυναμικών χαρακτηριστικών του μοντέλου. Σκοπός που επετεύχθη χάρη στα φαρδιά του μετατρόχια που χαρίζουν περισσότερα περιθώρια πρόσφυσης και προοδευτικές αντιδράσεις, καθώς και του συστήματος διεύθυνσης που είναι άμεσο και με καλή αίσθηση και το κυριότερο, δίνει σωστή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Το ρόλο της στη διαμόρφωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του LBX παίζει και η ανάρτηση η οποία είναι σφιχτή σε ρύθμιση συγκρατώντας τις μετατοπίσεις του βάρους, το οποίο βέβαια από την άλλη σημαίνει και πιο ξερές αντιδράσεις στις έντονες ανωμαλίες του δρόμου.Σημαντική και η συμβολή της ιδιαίτερης τετρακίνησης «e-four» (δείτε εδώ πως λειτουργεί) στα δυναμικά χαρακτηριστικά, καθώς όταν όμως υπάρχουν συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, τότε εμπλέκεται και ο πίσω άξονας στο παιχνίδι, στοιχείο που παρέχει πρόσθετη ευστάθεια. Αναφέραμε ως ιδιαίτερη την τετρακίνηση, καθώς δεν υπάρχει άξονας μετάδοσης προς τα πίσω ή κεντρικό διαφορικό (τα προγράμματα λειτουργίας Trail και Snow αναλαμβάνουν αυτό το ρόλο), αλλά ένα δεύτερο, ανεξάρτητο ηλεκτρικό.
Αφού μπήκαμε στα μονοπάτια της τετρακίνησης, επιβάλλεται να αναφερθούμε ότι το Lexus LBX δεν έχει κανένα πρόβλημα να ανταποκριθεί σε πιο απαιτητικές εκτός δρόμου συνθήκες. Τα 220 χλστ. από το έδαφος (νούμερο ρεκόρ για την κατηγορία), οι παρά πολύ καλές γωνίες αναρρίχησης και κυρίως η «ιδιαίτερη» τετρακίνηση σε συνεργασία με το κιβώτιο είναι εγγύηση στα δύσκολα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Lexus LBX | Το πρώτο premium και υβριδικό μικρό SUV |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Compact αλλά επιβλητικό |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Το πιο πολυτελές μικρό SUV |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Hybrid made in Japan και ξεχνάς το βενζινάδικο! |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ξεχωρίζει για την ποιοτική του κύλιση και δε μασάει στα δύσκολα |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |