Για όλα τα παραπάνω μεγάλα μέσα του εξωτερικού, μέσα στα οποία και το πρακτορείο ειδήσεων Reuters, επικαλούνται πηγές που βρίσκονται πολύ κοντά στις δύο εταιρείες και έχουν καλή γνώση του θέματος. Παράλληλα αναφέρουν πως το εποπτικό συμβούλιο της Volkswagen αναμένεται να συζητήσει το θέμα αργότερα αυτή την εβδομάδα επιφέροντας με αυτό τον τρόπο εξελίξεις.
Ένας εκπρόσωπος της Ford κλήθηκε να σχολιάσει το θέμα ωστόσο αρκέστηκε να πει πως «Οι συνομιλίες μας με τη Volkswagen συνεχίζονται» ενώ λίγο αργότερα σχολίασε πως «οι συζητήσεις ήταν παραγωγικές και κυμάνθηκαν μεταξύ διαφόρων τομέων». Από κει και πέρα αν και αρνήθηκε να επιβεβαιώσει την αναφερθείσα συμφωνία για αυτόνομα και ηλεκτρικά οχήματα, ο εκπρόσωπος σημείωσε πως: «θα γνωστοποιηθούν περισσότερες λεπτομέρειες, όταν το όλο θέμα τελειώσει οριστικά».
Πλέον μένει να φανεί αν όντως η Ford θα έχει στη διάθεσή της τη πλατφόρμα ΜΕΒ. Αν ισχύσει κάτι τέτοιο σίγουρα θα αποτελέσει ένα μεγάλο πλεονέκτημα για την αμερικανική φίρμα, καθώς θα έβαζε στη «φαρέτρα» της μια αρχιτεκτονική για οικονομικά προσιτά ηλεκτρικά οχήματα. Η πλατφόρμα είναι επίσης εξαιρετικά ευέλικτη και η Volkswagen έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα υποστηρίξει πολλά διαφορετικά μοντέλα όπως crossover, hatchback και van.
Τέλος να σημειωθεί πως η MEB έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας προσφέροντας έτσι μεγάλο εύρος αυτονομίας τα οποία κυμαίνονται από 330 έως 550 χιλιόμετρα.